Wrocław: Konkurs na rowerową kampanię
Urząd Miasta Wrocławia ogłosił konkursu na koncepcję kampanii promocyjnej promującej przemieszczanie się rowerem w codziennych podróżach komunikacyjnych. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 25 listopada 2014 roku. Organizator oczekuje od autorów ciekawych i niesztampowych pomysłów. Koszty przeprowadzenia kampanii promocyjnej według koncepcji o której mowa w punkcie 1, muszą zostać wyliczone i sprawdzone przez uczestnika/ uczestników konkursu oraz muszą zawierać się w przedziale od 100 000 złotych brutto do 150 000 złotych brutto. Zakres przekazu powinien polegać na promocji roweru jako:
a. Pojazdu najtańszego z dostępnych środków komunikacji;
b. Najszybszego sposobu poruszania się po mieście w odległości do 5 km;
c. Modnego i niezależnego środka transportu;
d. Środka transportu podnoszącego status społeczny
W ramach koncepcji należy zaplanować kampanię promocyjną medialno-wizualną z uwzględnieniem specyfiki ruchu rowerowego, wyróżniającej się na tle innych kampanii o podobnej grupie docelowej. Grupę docelową stanowią:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
1) studenci
2) osoby aktywne zawodowo w przedziale 25-45 lat
3) inne grupy, które zostaną zaakceptowane przez Organizatora a wskazane w Koncepcji.
Dalsze informacje tutaj