Troszyn: budowa ścieżki rowerowej oraz ciągów pieszych przy drodze gminnej Troszyn – Rabędy

infobike
24.09.2013 13:03

Troszyn: budowa ścieżki rowerowej oraz ciągów pieszych przy drodze gminnej Troszyn –Rabędy

Ogłoszenie nr

4801562

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Gmina Troszyn
07-405 Troszyn
ul. Słowackiego 13
Tel. 29 7673168
Fax. 29 7671053
E-mail [email protected]
WWW www.troszyn.asi.pl

Województwo

mazowieckie

Powiat

ostrołęcki + Ostrołęka

Treść zamówienia

BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH PRZY DRODZE GMINNEJ TROSZYN – RABĘDY
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ścieżki rowerowej oraz ciągów pieszych przy drodze gminnej Troszyn- Rabędy
Zadanie należy zrealizować w dwóch etapach :
-Etap I – obejmuje część robót na odcinku w Rabędach, wskazanych w przedmiarze robót dla Etapu I
-Etap II – obejmuje pozostałe roboty na odcinku w Rabędach oraz roboty na odcinku w Troszynie, wskazane w przedmiarach robót dla Etapu II .
W skład I etapu (odcinek w Rabędach) realizacji zadania wchodzą następujące prace do wykonania:
1.Roboty ziemne:
a) Korytowanie pod chodniki- 733,5m2
b) Korytowanie pod wjazdy bramowe – 70 m2
2.Konstrukcja:
a) Wykonanie warstw konstrukcyjnych pod wjazdy bramowe (kostka brukowa 8 cm, podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0-31,50) – 70m2,
b) Wykonanie warstw konstrukcyjnych pod chodnik (kostka brukowa 6 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego fr. 0-31,50) – 733,5m2,
3.Wykonanie obramowania z krawężnika betonowego 15 x 30 cm – 438,5 mb:
W skład II etapu realizacji zadania wchodzą następujące prace do wykonania :
Odcinek w Rabędach
1.Roboty przygotowawcze:
a)Roboty pomiarowe – 1260m2
2.Odhumusowanie :
a)Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – 2070 m2
b)Mechaniczne karczowanie krzaków – 2125 m2
3.Roboty ziemne:
a) Korytowanie pod ścieżkę rowerową – 2070 m2
4.Konstrukcja:
a)Wykonanie warstw konstrukcyjnych pod ścieżkę rowerową (warstwa z betonu asfaltowego, podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0-31,50) – 2070 m2,
b)Wykonanie warstw konstrukcyjnych pod brakujący odcinek (warstwa z betonu asfaltowego, podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0-31,50) – 75 m2,
c)Wykonanie warstwy konstrukcyjnej (nakładka wzmacniająca) z betonu asfaltowego,- 1903 m2,
5.Oznakowanie:
a)Znaki pionowe – 10 szt.
b)Słupki stalowe – 10 szt.
c)Znaki poziome 250 m2
Odcinek w Troszynie
1.Roboty przygotowawcze:
a)Roboty pomiarowe – 1740m2
2.Odhumusowanie :
a)Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – 1389,5 m2
b)Mechaniczne karczowanie krzaków – 1625 m2
3.Korytowanie:
a)Korytowanie pod ścieżkę rowerową- 1965 m2
b)Korytowanie pod chodniki- 1499,5m2
c)Korytowanie pod wjazdy bramowe – 165 m2
4.Konstrukcja:
a)Wykonanie warstw konstrukcyjnych pod ścieżkę rowerową (warstwa z betonu asfaltowego, podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0-31,50) – 1965 m2,
b)Wykonanie warstw konstrukcyjnych pod wjazdy bramowe (kostka brukowa 8 cm, podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0-31,50) – 165m2,
c)Wykonanie warstw konstrukcyjnych pod chodnik (kostka brukowa 6 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego fr. 0-31,50) – 1499,5m2,
d)Wykonanie warstwy konstrukcyjnej (nakładka wzmacniająca) z betonu asfaltowego,- 3472 m2,
5.Obramowanie:
a)Obrzeże betonowe 8×30 cm – 387m2,
b)Krawężnik betonowy 15×30 cm – 373 mb
6.Oznakowanie:
a)Znaki pionowe – 7 szt.
b)Słupki stalowe – 7 szt.
c)Znaki poziome 209,8 m2
d)Elementy odblaskowe wzdłuż ścieżki rowerowej – 278,0 szt. rozmieszczone co 6 m.
7.Zieleń:
a)Humusowanie skarp – 429m2.
Szczegółowy zakres robót do wykonania ujęty jest w:
1.Dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej Troszyn – Rabędy wraz z budową ciągów pieszych, wjazdów bramowych oraz ścieżki rowerowej (Załącznik Nr 9 do SIWZ)
2.Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik Nr 10 do SIWZ)
3.Przedmiarach robót z podziałem na Etap I i Etap II (Załącznik Nr 11do SIWZ),które mają charakter poglądowy i pomocniczy, zawierają zakres rzeczowy niezbędny do sporządzenia kosztorysów ofertowych.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8 45112000-5 45233000-9 45233280-5

Specyfikacja

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.troszyn.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Troszynie
ul. Słowackiego 13
07-405 Troszyn
pokój nr 15

Wymagania

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru w załączniku nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej:
a)1 robotę drogową , polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi lub ulicy o nawierzchni bitumicznej , o wartości co najmniej 650 000,00 zł brutto,
b)1 robotę polegającą na wykonaniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru w załączniku nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania:
jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, ze wskazaniem tej osoby.
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej , Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r., Nr 63 poz. 349).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru w załączniku nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycieWykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
a)1 robotę drogową , polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi lub ulicy o nawierzchni bitumicznej , o wartości co najmniej 650 000,00 zł brutto,
b)1 robotę polegającą na wykonaniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto i załączyć do tych zadań stosowne dowody;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) kosztorysy ofertowe, sporządzone na podstawie dokumentacji projektowej, opisu przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
3) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 16.1.3) SIWZ,
4) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia /oryginał/ – jeżeli dotyczy
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z rozdziałem XII SIWZ,
11.6. Dowodami, o których mowa w pkt 11.1.2. SIWZ, są:
1) poświadczenie,
2) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Uwaga: W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie od 20 lutego 2013 r. do 20 lutego 2014 r. Wykonawca w miejsce poświadczeń, może przedkładać
dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
11.7. W przypadku, gdy roboty budowlane, wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 11.1.2.
SIWZ zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale1 SIWZ, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 11.1.2.SIWZ.
11.8. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 11.1.2.
SIWZ budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu
wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów, bezpośrednio Zamawiającemu.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu, zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia

Wadium

Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 30.09.2014

Miejsce i termin składania ofert

Gmina Troszyn
07-405 Troszyn
ul. Słowackiego 13, sekretariat, godz. 10:00

2013-09-30

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

 

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Uwagi

Numer ogłoszenia: 189761 – 2013;data zamieszczenia: 18.09.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 361704 – 2013 data 06.09.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Troszyn, ul. Słowackiego 13, 07-405 Troszyn, woj. mazowieckie, tel. 29 7673168, fax. 29 7671053.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4..
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Troszynie ul. Słowackiego 13 07-405 Troszyn sekretariat..
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Troszynie ul. Słowackiego 13 07-405 Troszyn sekretariat..

Numer ogłoszenia: 380356 – 2013;data zamieszczenia: 19.09.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 361704 – 2013 data 06.09.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Troszyn, ul. Słowackiego 13, 07-405 Troszyn, woj. mazowieckie, tel. 29 7673168, fax. 29 7671053.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 4.IV.IV.
W ogłoszeniu jest: W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Troszynie ul. Słowackiego 13 07-405 Troszyn sekretariat…
W ogłoszeniu powinno być: W ogłoszeniu powinno być:Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Troszynie ul. Słowackiego 13 07-405 Troszyn sekretariat..

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4801562&istring=94db5196e2271bbccff96169b36d22f5&k=84451