Trąbki Wielkie: Dostawa wraz z montażem stojaków rowerowych

infobike
15.05.2013 23:35

TD P {}TH P {}P {}A:link {}

Trąbki Wielkie: Dostawa wraz z montażem stojaków rowerowych

Ogłoszenie nr

4501338

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Metalurgia:
      inne

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Gmina Trąbki Wielkie 
83-034 Trąbki Wielkie
ul. Gdańska 12
Tel. 058 6828323
Fax. 058 6828319
WWW 
www.trabkiw.ug.gov.pl

Województwo

pomorskie

Powiat

gdański + Gdańsk

Treść zamówienia

Dostawa wraz z montażem stojaków rowerowych

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Dostawa wraz z montażem 180 szt. stojaków rowerowych
Rodzaj zamówienia: dostawy
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 180 szt. stojaków rowerowych wraz z ich montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Trąbki Wielkie według poniższego opisu:
1) kształt odwróconej litery U umożliwiający oparcie i przypięcie ramy roweru – zgodnie rysunkiem technicznym stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy,
2) szerokość 900 mm,
3) wysokość 800 mm,
4) przekrój: minimum 48 mm, grubość ścianek minimum 2 mm,
5) trwałe mocowanie do podłoża w postaci odpowiedniego zakotwienia w fundamencie betonowym na głębokość 300 mm o wym. 20cmx20cm lub przykręcany do podłożenia asfaltowego lub z płyt, przewiduje się konieczność wbetonowania ok. 120 stojaków (podana ilość na etapie realizacji może ulec odchyleniu),
6) poszczególne stojaki powinny być montowane w odległości około 100 cm od siebie,
7) materiał: stal ocynkowana
2. Miejsca lokalizacji poszczególnych stojaków zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
3. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.11.00-6

Specyfikacja

 Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trabkiw.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 22 Urzędu Gminy w Trąbkach Wielich ul. Gdańska 12

załącznik

Załączniki do spec.

SIWZ
SIWZ

Wymagania

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał lub wykonuje w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych zadań związanych z dostawą i montażem znaków drogowych pionowych i/lub stojaków rowerowych i/lub barier energochłonnych i / lub barier sztywnych na stałe związanych z gruntem o wartości całkowitej nie mniejszej niż 20 tys zł (w przypadku zadań, których realizacja jest w trakcie należy wykazać iż do momentu składania ofert zrealizowano zakres na co najmniej 20 tys zł)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie, warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ stanowiącego jednocześnie formularz oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie, warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ stanowiącego jednocześnie formularz oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie, warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ stanowiącego jednocześnie formularz oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne oświadczenie złożone przez dany podmiot w oryginale – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do siwz,
2. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do siwz,
3. pełnomocnictwo (o ile zachodzi taka konieczność)

Wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 28.06.2013

Miejsce i termin składania ofert

Gmina Trąbki Wielkie
83-034 Trąbki Wielkie
ul. Gdańska 12, 12:00 sekretariat

2013-05-22

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2013-05-14

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4501338&istring=acf4dbe6985cb1d6b36ffe451e3375ab&k=84451