Toruń: budowa drogi rowerowej dla projektu: Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych poprzez wybudowanie dróg rowerowych – droga Toruń – Chełmża z odgałęzieniem do m. Kamionki Małe
P {}
Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
87-100 Toruń
ul. Polna 113
Tel. : +48 566644775
Fax. : +48 566644775
E-mail [email protected]
WWW www.bip.powiattorunski.pl/index.php?strona=2090
Województwo kujawsko-pomorskie
Powiat toruński + Toruń
Treść zamówienia Budowa drogi rowerowej
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Budowa drogi rowerowej dla projektu: Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych poprzez wybudowanie dróg rowerowych –droga Toruń –Chełmża z odgałęzieniem do m. Kamionki Małe.
Roboty budowlaneWykonanieGłówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Powiat Toruński.Kod NUTS PL,PL613
Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa dróg publicznych celem wybudowania dróg rowerowych na odcinku Toruń –Chełmża oraz odgałęzienia do Kamionek Małych
Zakres inwestycji obejmuje:
—budowę drogi rowerowej o nawierzchni naturalnej (kliniec 0/5) na terenie lasów państwowych,
—budowę drogi rowerowej o nawierzchni asfaltowej (mieszanka AC o uziarnieniu 0/8),
—budowa drogi rowerowej o nawierzchni z betonowej kostki brukowej (bezfazowej) na terenie miejscowości:
Chełmża, Sławkowo, Pluskowęsy,
—budowa miejsc wypoczynkowych dla podróżnych,
—budowa nowych przepustów na ciekach poprzecznych,
—rozbudowa istniejących przepustów,
—budowa skrzyżowań drogi rowerowej z drogami publicznymi,
—budowa zatok autobusowych,
—przebudowa zjazdów do posesji,
—wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego,
—odtworzenie istniejących rowów poprzez ich wyprofilowanie i pogłębienie,
—usunięcie kolizji teletechnicznych (wg oprac. branży telekomunikacyjnej),
—usunięcie kolizji elektrycznych (wg oprac. branży elektrycznej),
—regulację odwodnienia powierzchniowego (pogłębienie istniejących rowów przydrożnych).
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162, 45315300, 45232210, 45232120, 45232000
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień): Najniższa oferta 12 312 999,99 i najwyższa oferta 15 418 564,95 PLNŁącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23
Wynik przetargu Data decyzji o udzieleniu zamówienia:: 3.3.2014
Informacje o ofertach: Liczba otrzymanych ofert: 7
Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia: Strabag Sp. z o.o.ul. Parzniewska 1005-800 PruszkówPOLSKAE-mail: [email protected].: +48 227144800Adres internetowy: www.strabag.plFaks: +48 227144900
Informacje na temat wartości zamówienia: Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: Wartość: 10 719 895,46 PLNBez VATCałkowita końcowa wartość zamówienia: Najniższa oferta 12 617 440,74 i najwyższa oferta 15 418 564,95 PLNŁącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23
Informacje na temat podwykonawstwa: Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: takWartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: Nieznana
CPV 45233162-2: Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45315300-1: Instalacje zasilania elektrycznego
45232210-7: Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45232120-9: Roboty nawadniające
45232000-2: Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
Miejsce i termin składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Najniższa cena
Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
Uwagi Informacje o funduszach Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: takPodać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Projekt z listy projektów kluczowych dofinansowywanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007–2013.
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: [email protected].: +48 224587701Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48224587700
Składanie odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu lub zaniechania czynności, do której zamawiający był zobowiązany na podstawie ustawy. Terminy na wniesienie odwołania:Odwołanie wnosi się w następujących terminach:1) 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia –jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną (w pkt VII ppkt 1 SIWZ Zamawiający ustalił, iż z Wykonawcami będzie porozumiewał się za pomocą faksu);2) 15 dni jeżeli zostały w inny sposób niż okresy w pkt 1.3) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od daty publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.4) Odwołanie wobec innych czynności niż w/w wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.5) Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej—odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.6) Jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.Wniesienie odwołania:Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w tak i sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Wykonawca może przekazać zamawiającemu kopię odwołania za pomocą faksu.Odwołanie powinno zawierać następujące elementy składowe:—wskazanie czynności lub zaniechania czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy,—zwięzłe przedstawienie zarzutów,—określenie żądania,—wskazanie okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie odwołania. Odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli nie zawiera braków formalnych oraz uiszczono wpis. Wpis uiszcza się najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania.
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: [email protected].: +48 224587701Adres internetowy:http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587700
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:: 25.3.2014
Data dodania 2014-03-27