Stanowisko NB Tricity w sprawie testów systemu MEVO

infobike
17.01.2019 14:10

W związku z brakiem odbioru systemu MEVO, firmaNB Tricity, operator MEVO, odnosi się do uwag zamawiającego, czyliObszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot.

Treść stanowiska

Po przeprowadzeniu rozruchu testowego Zamawiającyzgłosił uwagi do systemu MEVO. Podkreślamy, że system zostałzbudowany specjalnie na potrzeby realizacji kontraktu, w oparciu osprawdzone, wysokiej jakości rozwiązania. Uwagi zgłoszone przezZamawiającego dotyczą przede wszystkim wymagań, które dodatkowopodnoszą funkcjonalność systemu.

Po wstępnej analizie zgłoszonych uwag dochodzimy downiosku, że część z nich wynika z różnic interpretacyjnychdokumentacji przetargowej. Będziemy – jak do tej pory – staralisię w miarę możliwości zaimplementować uwagi Zamawiającego,nawet jeśli nie znajdują one wyraźnego oparcia w Umowie. Jesteśmyw bieżącym kontakcie z Zamawiającym, nasi eksperci wyjaśniąwszelkie jego wątpliwości dotyczące poprawnego funkcjonowaniasystemu – przekazał nam Marek Pogorzelski, Rzecznik PrasowyNextbike Polska S.A.