Rewal: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej

infobike
24.09.2013 13:09

Rewal: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej 

Ogłoszenie nr

4828850

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Urząd Gminy
72-344 Rewal
ul. Mickiewicza 19
Tel. 91 38 49 011
E-mail [email protected]
WWW www.rewal.pl

Województwo

zachodniopomorskie

Powiat

gryficki

Treść zamówienia

Budowa ścieżki pieszo-rowerowej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy ul. Klifowej oraz ul. Brzozowej w m. Rewal
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Wykonanie konstrukcji ciągu pieszo-rowerowego będzie polegało na:
– wykonaniu warstwy gruntu stabilizowanego cementem Rm=2.5 MPa gr.15cm;
– wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5mm gr. 15cm;
– wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11 W 50/70 gr. 4cm;
– wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8 S 50/70 gr. 3cm z kolorowym lepiszczem ( zalecenia projektowania składu, produkcji kolorowej mieszanki mineralno – asfaltowej z kolorowym lepiszczem oraz wykonania z niej warstwy ścieralnej nawierzchni określone zostało w załączniku nr 1);
– wykonaniu chodników ( dojść do posesji oznaczonych geodezyjnie jako dz. nr 404 i 405 ) z kostki brukowej betonowej koloru żółtego grubości 6 cm;
– szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2;
Wszelkie roboty budowlane obejmujące zakres określony w przedmiarze robót należy wykonać zgodnie z Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233228-3

Specyfikacja

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rewal.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie papierowej, w siedzibie zamawiającego, pok nr 5

Wymagania

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winie wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie/przebudowie dróg, o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż 30.000,00 zł. każda (w zakresie jak w Rozdziale VI ust. 3 pkt b SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem minimum jedną osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającą wykształcenie wyższe, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

Wadium

nie wymaga się wniesienia wadium.

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 15.12.2013

Miejsce i termin składania ofert

Urząd Gminy
72-344 Rewal
ul. Mickiewicza 19, pok nr 6 (sekretariat), 10:00

2013-10-04

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

 

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2013-09-19

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4828850&istring=94db5196e2271bbccff96169b36d22f5&k=84451