Poznań: Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego w ramach zadania: Wartostrada – ciąg pieszo – rowerowy.
Miasto Poznań
61-841 Poznań
Plac Kolegiacki 17
Tel. 61 8785210
Fax. 61 878 50 85
E-mail [email protected]
WWW bip.um.poznan.pl
Województwo wielkopolskie
Powiat poznański + Poznań
Treść zamówienia Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego w ramach zadania: Wartostrada – ciąg pieszo – rowerowy.
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego
w ramach zadania: Wartostrada – poznański ciąg pieszo – rowerowy.
Rodzaj zamówienia: usługi
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano – wykonawczego
dla budowy ścieżki pieszo – rowerowej biegnącej pomiędzy rzeką Cybiną a mostem Królowej Jadwigi w Poznaniu w ramach zadania: Wartostrada – poznański ciąg pieszo – rowerowy.
Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik do wzoru umowy.
Miejsce świadczenia usługi: teren miasta Poznania.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
na minimum 12 miesięcy.
CPV: 71322000-1 – Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
Specyfikacja Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień i
Obsługi Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 158
CPV 71322000-1: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Wymagania Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1 700 zł
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum trzech prac z zakresu projektów budowlano – wykonawczych budowy dróg lub ścieżek rowerowych, dla prac
o wartości każdej z nich minimum 20 000,00 brutto, wykonanych z należytą starannością.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) dysponowaniem minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane
w specjalności drogowej bez ograniczeń (podstawa prawna – ustawa z dn. 07.07.1994r. Prawo budowlane – Dz. U.2006.156.1118 ze zm. oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U.2006.83.578 ze zm.;w przypadku uprawnień wcześniej nadanych inne podstawy prawne);
2) dysponowaniem minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej specjalizacji budowle hydrotechniczne (podstawa prawna – ustawa z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane – Dz.U.2006.156.1118 ze zm. oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U.2006.83.578 ze zm.;w przypadku uprawnień wcześniej nadanych inne podstawy prawne).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Wypełniona i podpisana lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji
i konsumentów ( Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zmianami ), albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SIWZ;
3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii – dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami
art. 23 ust. 2 ustawy.
Dodatkowo:
Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony
i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz zabezpieczyć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności w tym zakresie może spowodować niezamierzone ujawnienie treści przedmiotowych dokumentów
Wadium 1 700 z
Wymagany termin realizacji zamówienia Zakończenie: 10.12.2014
Miejsce i termin składania ofert Miasto Poznań
61-841 Poznań
Plac Kolegiacki 17 12:00,pokój 152Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu Miasta Poznania,
2014-05-05
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie najniższa cena
Data dodania 2014-04-24