Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Poznań: Przetarg nieograniczony na realizację zespołu czterech budynków wraz z infrastrukturą wewnętrzną dwoma zjazdami i ścieżką pieszo-rowerową

infobike
11.01.2014 00:06

P {  

Ogłoszenie nr

5035256

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie
      drogi asfaltowe, ekspresowe, autostrady, budowa remonty
Budownictwo wykończeniowe
      adaptacja pomieszczeń, wykończenia, malowanie, terakota, glazura
Budownictwo instalacji wodno-kanalizacyjnych
      instalacje wewnętrzne
Budownictwo instalacji elektrycznych:
      instalacje wewnętrzne

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
60-281 Poznań
ul. Konfederacka 4
Tel. 61 850 83 40
Fax. 061 8523124
E-mail [email protected]
WWW www.ptbs.pl

Województwo

wielkopolskie

Powiat

poznański + Poznań

Treść zamówienia

Przetarg nieograniczony na realizację zespołu czterech budynków wraz z infrastrukturą wewnętrzną dwoma zjazdami i ścieżką pieszo-rowerową

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Przetarg nieograniczony na realizację zespołu czterech budynków (dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych, budynku mieszkalno-usługowego i budynku mieszkalno-usługowo-handlowego) wraz z infrastrukturą wewnętrzną dwoma zjazdami i ścieżką pieszo-rowerową na terenie nieruchomości przy ul. Palacza w Poznaniu, przewidzianych do realizacji na działkach nr ew. 13/59, 13/60 ark. 22 obręb Łazarz i na działkach nr ew. 2/8, 2/2 ark. 21 obręb Łazarz.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1.Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane polegające na budowie czterech budynków wraz z infrastrukturą wewnętrzną dwoma zjazdami i ścieżką pieszo-rowerową na terenie nieruchomości przy ulicy Palacza w Poznaniu przewidzianych do realizacji na działkach nr ewid. 13)59, 13)60 ark. 22 obręb Łazarz i na działkach nr ewid. 2)8, 2)2 ark. 21 obręb Łazarz.
2.Zamawiający oświadcza, że na zakres planowanych robót budowlanych uzyskał decyzję – pozwolenie na budowę nr 1908)2013 , stanowiącą załącznik nr 10 do siwz.
3.Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w postanowieniach niniejszego SIWZ oraz zgodnie z:
– projektem budowlanym,
– projektem wykonawczym,
– przedmiarem,
– specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
– pozwoleniem na budowę,
– wiedzą techniczną i przepisami prawa,
– zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ ( dot. wyposażenia i wykończenia mieszkań oraz placu zabaw),oraz zapisami wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
Projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zostały udostępnione dla Wykonawców na serwerze Zamawiającego. Linki do powyższej dokumentacji podano w załączniku nr 7 do SIWZ.
4.Załączony w dokumentacji przedmiar stanowi jedynie dokument pomocniczy, podstawą do wyceny robót są: projekt budowlany, projekt wykonawczy wraz z wszystkimi uzgodnieniami, załącznik określający wytyczne zamawiającego odnośnie standardu realizacji inwestycji oraz wiedza techniczna wykonawcy.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.Załączniki stanowiące integralną część SIWZ muszą być wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według postanowień zamawiającego bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy jakakolwiek część dokumentów nie dotyczyła wykonawcy, należy wpisać (nie dotyczy) i załączyć do oferty.
8.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty bez możliwości ich zwrotu przez Zamawiającego.
9.Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a przyszłym wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych. Szczegóły rozliczeń określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
10.Zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
11.Przed podpisaniem umowy, w celu zabezpieczenia realizacji zamówienia, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej.
12.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i podwykonawcami zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszego SIWZ.
13. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty zgodnie z załącznikiem do wzoru umowy.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 45210000-2 45211340-4 45100000-8 45300000-0 45310000-3 45400000-1 45232460-4 45111291-4 45231300-8

Specyfikacja

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Konfederacka 4, 60-281 Poznań.

Wymagania

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
500 000,00 zł, słownie: pięćset tysięcy złotych 00)100.
Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium (art. 45 ust.6 Pzp), zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13.01.2013 r. do godz. 12. Dowód wpłaty lub dokument (w oryginale) potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w sekretariacie PTBS Sp. z o.o. przed upływem terminu składania ofert w zamkniętej kopercie z napisem: (wadium- ZP-16 PN 2013).
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek zamawiającego:
42 1130 1088 0002 0417 0020 0001. Na przelewie należy umieścić informację (wadium- ZP-16 PN 2013- realizacja inwestycji ul. Palacza).
6. Wadium można wnieść w formie:
– pieniądzu;
– poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
– gwarancjach bankowych;
– gwarancjach ubezpieczeniowych;
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami).
7. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym była ona przechowywana, pomniejszona o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
– odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
– nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
– zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy oraz w przypadku określonym w art. 46 ust. 4 a Ustawy Prawa Zamówień publicznych.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót polegających na wykonaniu co najmniej dwóch robót z czego jedna o zakresie , rodzaju i rozmiarze nie mniejszym niż przedmiot zamówienia (powierzchnia użytkowa mieszkań i lokali minimum 7142 m2 i 124 miejsca postojowe w hali garażowej) druga o zakresie, rodzaju i rozmiarze nie mniejszym niż 150% przedmiotu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że zapewni objęcie kierownictwa budowy i nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1643 – tekst jedn. ze zm.),
1.Osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót ogólnobudowlanych. Osoba ta musi być wpisana na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
2.osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,
3.osobę posiadającą uprawnienia w specjalności kierowania robotami sanitarnymi,
4.osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych. Osoba ta musi być wpisana na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
5.osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Wykonawca wykaże się posiadaniem w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 60% wartości złożonej oferty netto.
2.Wykonawca wykaże, że roczny obrót działalności firmy za ostatnie 3 lata obrachunkowe jest nie mniejszy niż 25 mln zł (słownie: dwadzieścia pięć milionów złotych) w każdym roku obrachunkowym oraz przedstawi dokumenty wykazujące, że należności dla wykonawcy przewyższają jego zobowiązania w każdym wykazanym roku obrachunkowym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za te

Wadium

500 000,00 z

Wymagany termin realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12

Miejsce i termin składania ofert

Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
60-281 Poznań
ul. Konfederacka 4, sekretariat, 12:00,

2014-01-16

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Uwagi

Numer ogłoszenia: 12026 – 2014;data zamieszczenia: 10.01.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 533950 – 2013 data 23.12.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Konfederacka 4, 60-281 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 850 83 40, fax. 061 8523124.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
W ogłoszeniu jest: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót polegających na wykonaniu co najmniej dwóch robót z czego jedna o zakresie , rodzaju i rozmiarze nie mniejszym niż przedmiot zamówienia (powierzchnia użytkowa mieszkań i lokali minimum 7142 m2 i 124 miejsca postojowe w hali garażowej) druga o zakresie, rodzaju i rozmiarze nie mniejszym niż 150% przedmiotu zamówienia..
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykaże się należytym wykonaniem w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, robót polegających na wykonaniu co najmniej dwóch robót o zakresie, rodzaju i rozmiarze nie mniejszym niż przedmiot zamówienia ( powierzchnia użytkowa mieszkań i lokali minimum 7 142 m kw. i 124 miejsca postojowe w hali garażowej) każda..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
W ogłoszeniu jest: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500 000,00 zł, słownie: pięćset tysięcy złotych 00)100. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium (art. 45 ust.6 Pzp), zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13.01.2013 r. do godz. 12oo. Dowód wpłaty lub dokument (w oryginale) potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w sekretariacie PTBS Sp. z o.o. przed upływem terminu składania ofert w zamkniętej kopercie z napisem: (wadium- ZP-16 PN 2013). 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek zamawiającego: 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001. Na przelewie należy umieścić informację (wadium- ZP-16 PN 2013- realizacja inwestycji ul. Palacza). 6. Wadium można wnieść w formie: – pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 7. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym była ona przechowywana, pomniejszona o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: – odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy oraz w przypadku określonym w art. 46 ust. 4 a Ustawy Prawa Zamówień publicznych..
W ogłoszeniu powinno być: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500 000,00 zł, słownie: pięćset tysięcy złotych 00)100. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium (art. 45 ust.6 Pzp), zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16.01.2013 r. do godz. 12oo. Dowód wpłaty lub dokument (w oryginale) potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w sekretariacie PTBS Sp. z o.o. przed upływem terminu składania ofert w zamkniętej kopercie z napisem: (wadium- ZP-16 PN 2013). 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek zamawiającego: 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001. Na przelewie należy umieścić informację (wadium- ZP-16 PN 2013- realizacja inwestycji ul. Palacza). 6. Wadium można wnieść w formie: – pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 7. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym była ona przechowywana, pomniejszona o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: – odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy oraz w przypadku określonym w art. 46 ust. 4 a Ustawy Prawa Zamówień publicznych..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Konfederacka 4, 60-281 Poznań- sekretariat.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Konfederacka 4, 60-281 Poznań- sekretariat.

Data dodania

2013-12-23

Ostatnia modyfikacja

2014-01-10