Olsztyn: budowa drogi rowerowej wzdłuż ul. Hozjusza w Olsztynie

infobike
09.05.2014 18:56

P {}

Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie

10-015 Olsztyn

ul. Knosały 3/5B

Tel. 89 544 31 00

Fax. 89 544 31 13

E-mail [email protected]

WWW www.zdzit.olsztyn.eu

Województwo   warmińsko-mazurskie

Powiat   olsztyński + Olsztyn

Treść zamówienia   Budowa drogi rowerowe

 

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia   Budowa drogi rowerowej wzdłuż ul. Hozjusza w Olsztynie

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Hozjusza w Olsztynie zgodnie z pozwoleniem na budowę decyzja NR II-224/2010. Zakres głównych robót obejmuje: 1) wykonanie ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej zgodnie z projektem na odcinku od km 0 +711,0 do km 1+400,0, 2) wykonanie chodników stanowiących dojścia do nowych peronów – wiat przystankowych oraz przy połączeniach budowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami, 3) przeniesienie istniejących wiat przystankowych w miejsca docelowych zatok autobusowych oraz ułożenie nawierzchni z kostki betonowej przed wiatami, 4) przesunięcia istniejącego hydrantu, w porozumieniu z PWiK Sp. z o. o. Olsztyn. 5) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego ścieżki rowerowej – zgodnie ze

Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa

ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Dz. U. z 2003 nr 220 poz. 2181 z późn. zm., 6)

wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, powykonawczej ścieżki rowerowej oraz istniejących chodników i

pozostałych elementów ciągów komunikacyjnych na odcinku od km 0 +711,0 do km 1+400,0

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233330-1 45233200-1 45233253-7 45100000-8 45232000-2 45112710-5

Specyfikacja   Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://www.bip.zdzit.olsztyn.eu/roboty-budowlane

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie, ul. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, pok. 208

CPV   45233330-1: Fundamentowanie ulic

45233200-1: Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233253-7: Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45100000-8: Przygotowanie terenu pod budowę

45232000-2: Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45112710-5: Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

Wymagania   Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść

wadium w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100)

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny

spełniania tego warunku

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich pięciu

lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności

jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane w

zakresie wykonania ścieżek rowerowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł

brutto każda

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny

spełniania tego warunku

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobą

pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania

robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Uprawnienia o

których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo

budowlane (Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem

Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie

samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2006, nr 83, poz. 578

ze zm.), lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej

obowiązujących przepisów. Ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest

mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów

członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania

wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej

samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu

niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z

ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych

nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz.

394) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych

architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. nr 5, poz. 42

ze zm.)

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny

spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną

Wadium   4 000,00 z

Wymagany termin realizacji zamówienia   Okres w dniach: 45

Miejsce i termin składania ofert   Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie

10-015 Olsztyn

ul. Knosały 3/5B 10:00, pok. 3

 

2014-05-23

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji   

 

Termin związania ofertą   okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych   oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie   najniższa cena

Data dodania   2014-05-08