Nowa Karczma: zagospodarowanie terenów gminnych poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej i utworzenie skweru wraz z małą architekturą

infobike
17.07.2013 00:56

P {}A:link {}

Nowa Karczma: zagospodarowanie terenów gminnych poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej i utworzenie skweru wraz z małą architekturą

Ogłoszenie nr

4675589

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie
Zagospodarowanie terenu:
      alejki, mała architektura , ławki , fontanny

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Gmina Nowa Karczma
83-404 Nowa Karczma
ul. Kościerska 9
Tel. 058 6877127
Fax. 058 6877171

Województwo

pomorskie

Powiat

kościerski

Treść zamówienia

ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH POPRZEZ BUDOWĘ ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ I UTWORZENIE SKWERU WRAZ Z MAŁĄ ARCHITEKTURĄ

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH PRZY JEZIORZE BARKOCIŃSKIM, POPRZEZ BUDOWĘ ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ I UTWORZENIE SKWERU WRAZ Z MAŁĄ ARCHITEKTURĄ W NOWYM BARKOCZYNIE
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów gminnych przy Jeziorze Barkocińskim, poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej i utworzenie skweru wraz z małą architekturą w Nowym Barkoczynie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy:
2.1. wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych,
2.2. roboty ziemne (wykopy, nasypy),
2.3. wykonanie koryta pod nawierzchnię chodnika i zjazdów,
2.4. ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
2.5. ustawienie obrzeży betonowych,
2.6. podbudowy pod nawierzchnię zjazdów i chodnika z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
2.7. ułożenie warstwy ścieralnej chodnika i zjazdów z kostki betonowej ,
2.8. profilowanie skarp oraz plantowanie poboczy z humusowaniem i obsianiem nasionami traw,
2.9. wymiana hydrantu nadziemnego na hydrant podziemny,
2.10. przestawienie (cofnięcie) istniejącej wiaty przystankowej,
2.11. ustawienie wiaty przystankowej,
2.12. ustawienie 3 ławek nad brzegiem jeziora.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa obejmująca:
3.1. Projekt budowlany
3.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
3.3. Przedmiar robót.
4. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie materiałów lub urządzeń należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w w/w dokumentach, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, przyjętej technologii, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach.
5. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.53-7, 45.23.32.40-2

Specyfikacja

 Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/nowa_karczma/zamowienia/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Karczma, ul. Kościerska 9, 83-404 Nowa Karczma

Wymagania

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Gmina Nowa Karczma Bank Spółdzielczy Starogard Gd. O/Skarszewy numer 25 8340 0001 0100 1717 2000 0007 z dopiskiem Wadium – ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH PRZY JEZIORZE BARKOCIŃSKIMIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył robotę budowlaną o wartości minimum 150 tysięcy złotych obejmującą wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 1000m2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem robót drogowych, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia posiadającym zgodnie z ustawą Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi zamówieniem.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż:
1. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 tysięcy złotych.
2. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 200 tysięcy złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

Wadium

5 000 z

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 03.06.2014

Miejsce i termin składania ofert

Gmina Nowa Karczma
83-404 Nowa Karczma
ul. Kościerska 9, godzina 10:00, Sekretariat

2013-07-31

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2013-07-16

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4675589&istring=05597863f20cb2d78ed691de249905f3&k=84451