Muszyna: Remont ścieżki rowerowej, budowa pijalni wody mineralnej z wykonaniem przyłącza oraz zagospodarowaniem ścieżek wokół pijalni

infobike
01.10.2013 23:41

P {}A:link {}

Muszyna: Remont ścieżki rowerowej, budowa pijalni wody mineralnej z wykonaniem przyłącza oraz zagospodarowaniem ścieżek wokół pijalni

Ogłoszenie nr

4819534

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie
      drogi asfaltowe, ekspresowe, autostrady, budowa remonty
Budownictwo: przemysłowe:
      wiaty, przystanki
Budownictwo instalacji wodno-kanalizacyjnych
      instalacje zewnętrzne
Reklama, marketing:
      bilbordy ,banery, kasetony, plakaty, tablice reklamowe

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
33-370 Muszyna
Rynek 31
Tel. 18 4714009
Fax. 18 4777921
E-mail [email protected]
WWW www.muszyna.pl

Województwo

małopolskie

Powiat

nowosądecki + Nowy Sącz

Treść zamówienia

Remont ścieżki rowerowej , budowa pijalni wody mineralnej z wykonaniem przyłącza oraz zagospodarowaniem ścieżek wokół pijalni

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Remont ścieżki rowerowej w Wojkowej, budowa pijalni wody mineralnej z wykonaniem przyłącza oraz zagospodarowaniem ścieżek wokół pijalni w Powroźniku w ramach projektu Odkrywanie źródeł wód mineralnych pogranicza polsko – słowackiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Tatry w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska- Republika Słowacka 2007 – 2013
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
I.Przedmiotem zamówienia jest:
Remont ścieżki rowerowej w Wojkowej, budowa pijalni wody mineralnej z wykonaniem przyłącza oraz zagospodarowaniem ścieżek wokół pijalni w Powroźniku w ramach projektu Odkrywanie źródeł wód mineralnych pogranicza polsko – słowackiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Tatry w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska- Republika Słowacka 2007 – 2013
II.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) remont istniejącej drogi gminnej na działkach nr 148, 157 obr. ewid. Wojkowa gmina Muszyna
b) budowę wolnostojącej altany na działce nr 365 obr. ewid. Powroźnik gmina Muszyna
c) remont istniejącego przyłącza sieci wody mineralnej na działkach nr 365, 388-2, 398, 399, 393-2, 397-2, 640, 437, 430, 431 w Powroźniku.
d) wykonanie tablic pamiątkowych i informacyjnych
Wykonawca wykona cały zakres robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu:
a) Remont istniejącej drogi gminnej na działkach nr 148, 157 w obr. ewid. Wojkowa gmina Muszyna:
– Korytowanie mechaniczne na głębokość 20 cm – 2400,00 m2
– Podbudowa z kruszyw naturalnych gr. 15 cm – 2400,00 m2
– Nawierzchnia z tłucznia kamiennego gr 7 cm – 2400,00 m2
b)Budowa wolnostojącej altany na działce nr 365 obr. ewid. Powroźnik gmina Muszyna:
– Wolnostojąca altana o powierzchni 25,00 m2, wykonana z drewna na planie sześciokąta. Słupy okrągłe o średnicy 20 cm strugane, posadowione na stopach fundamentowych. Wszystkie elementy drewniane m.in. krokwie, płatwie, miecze strugane, zagruntowane środkami
impregnacyjnymi barwiącymi drewno. Pokrycie dachu wykonane z dachówki ceramicznej. Posadzka w altanie wykonana z kostki brukowej gr. 6 cm.
c)Remont istniejącego przyłącza sieci wody mineralnej na działkach nr 365, 388-2, 398, 399, 393-2, 397-2, 640, 437, 430, 431 w Powroźniku:
– wymiana istniejących rur stalowych na rury PE 63 o dł. 300 mb.
– zainstalowanie punktu czerpalnego wody mineralnej w formie zdroju ulicznego na środku altany.
Szczegółowy zakres inwestycji opisany jest w przedmiarach robót.
III.Wytyczne dotyczące tablic informacyjnych-pamiątkowych
Wytyczne dotyczące tablic informacyjnych-pamiątkowych
Wszystkie projekty graficzne tablic należy przedłożyć zamawiającemu do akceptacji.
1.Tabliczka informacyjna przy placu budowy pijalni wody mineralnej musi być umieszczona w widocznym miejscu od pierwszego dnia prac związanych z realizacją projektu po zakończeniu inwestycji do demontażu.
Wymiary: 30 na 25 cm
Tło: białe, jednolite
Kolor napisów: czarny
Czcionka: Arial
Obowiązkowe elementy tablicy:
1) Emblemat Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska oraz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
2) Logo Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013 wraz ze sloganem
3) Logo Euroregionu Tatry
3) Herb Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
4) Nazwa zadania: Budowa pijalni wody mineralnej w Powroźniku w ramach projektu pn. Odkrywanie źródeł wód mineralnych pogranicza polsko – słowackiego.
5) Tekst dotyczący współfinansowania projektu: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Tatry w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013
Rozmieszczenie graficzne elementów na tablicy informacyjnej:
W górnej części tablicy od strony lewej: powinno znajdować się logo Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013, dalej logo Euroregionu Tatry, herb Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, Emblemat Unii Europejskiej wraz z podpisem ,Unia Europejska oraz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. W centralnej części, pod znakami graficznymi należy umieścić nazwę zadania. W centralnej części, pod nazwą zadania należy umieścić tekst dotyczący współfinansowania projektu.
Informacja o zaangażowaniu środków Unii Europejskiej powinna zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy.
2.Tabliczka pamiątkowa, mosiężna wmurowana w kamień pijalni po zakończeniu inwestycji.
Wymiary: 30 na 25 cm
Kolor napisów: czarny
Czcionka: Arial
Obowiązkowe elementy tablicy:
1) Emblemat Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska oraz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
2) Logo Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013 wraz ze sloganem
3) Logo Euroregionu Tatry
3) Herb Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
4) Nazwa zadania: Budowa pijalni wody mineralnej w Powroźniku w ramach projektu pn. Odkrywanie źródeł wód mineralnych pogranicza polsko – słowackiego..
5) Tekst dotyczący współfinansowania projektu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Tatry w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013
Rozmieszczenie graficzne elementów na tablicy informacyjnej:
W górnej części tablicy od strony lewej: powinno znajdować się logo Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013, dalej logo Euroregionu Tatry, herb Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, Emblemat Unii Europejskiej wraz z podpisem Unia Europejska oraz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. W centralnej części, pod znakami graficznymi należy umieścić nazwę zadania. W centralnej części, pod nazwą zadania należy umieścić tekst dotyczący współfinansowania projektu.
Informacja o zaangażowaniu środków Unii Europejskiej powinna zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy.
3.Tablica informacyjna-pamiątkowa dwustronna dwie blachy na rurach mocujących do ziemi musi być umieszczona na terenie budowy przy początku modernizowanej ścieżki rowerowej, w widocznym miejscu od pierwszego dnia prac związanych z realizacją projektu.
Wymiary: 90×70 cm
Tło: białe, jednolite
Kolor napisów: czarny
Czcionka: Arial
Obowiązkowe elementy tablicy:
1) Emblemat Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska oraz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
2) Logo Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013 wraz ze sloganem
3) Logo Euroregionu Tatry
3) Herb Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
4) Nazwa zadania: Remont ścieżki rowerowej na odcinku Wojkowa – granica Państwa ze Słowacją w ramach projektu pn. Odkrywanie źródeł wód mineralnych pogranicza polsko – słowackiego..
5) Tekst dotyczący współfinansowania projektu: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Tatry w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013
Rozmieszczenie graficzne elementów na tablicy informacyjnej:
W górnej części tablicy od strony lewej: powinno znajdować się logo Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013, dalej logo Euroregionu Tatry, herb Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, Emblemat Unii Europejskiej wraz z podpisem Unia Europejska oraz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego W centralnej części, pod znakami graficznymi należy umieścić nazwę zadania. W centralnej części, pod nazwą zadania należy umieścić tekst dotyczący współfinansowania projektu.
Informacja o zaangażowaniu środków Unii Europejskiej powinna zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy.
IV.Rozwiązania równoważne
Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania materiały, urządzenia będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 45211320-8 45231300-8 45233123-7

Specyfikacja

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna

Wymagania

1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu
Remont ścieżki rowerowej w Wojkowej, budowa pijalni wody mineralnej z wykonaniem przyłącza oraz zagospodarowaniem
ścieżek wokół pijalni w Powroźniku w ramach projektu Odkrywanie źródeł wód mineralnych pogranicza polsko – słowackiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Tatry w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska- Republika Słowacka 2007 – 2013

5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Zamawiający informuje, że w związku ze zmiana przepisów ustawy Pzp. Wprowadzona została nowa przesłanka do wykluczenia. Zgodnie z treści art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. Zm.) złożyli odrębne oferty w tym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadza do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenia zamówienia. Zgodnie z treścią art. 26 ust 2d Ustawy Pzp. Wymaga się aby Wykonawca/y do oferty dołączył listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wzór zał. Nr 4 do SIWZ).
2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt 3) – 5) SIWZ składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że :
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla dokumentu wskazanego w ust. 2 lit. a SIWZ) i nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dla dokumentu wskazanego w ust. 2 lit. b SIWZ)
4.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ, a także określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ, a także określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 2)- 5) SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.
6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz
w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 4 i 5 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
7.Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8.Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu.
9.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
10.W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
11.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty:
1)wypełnionego druku oferty,
2)wypełnionego i zaparafowanego projektu umowy,
3)pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika,
4)listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.2 pkt. 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik Nr 4),
5)pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
Obowiązujące zasady!
1)Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
2)Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie

Wadium

3 000,00 z

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 29.11.2013

Miejsce i termin składania ofert

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
33-370 Muszyna
Rynek 31, Sekretariat 11:50

2013-10-03

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Uwagi

Numer ogłoszenia: 199467 – 2013;data zamieszczenia: 30.09.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 187409 – 2013 data 16.09.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 18 4714009, fax. 18 4777921.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 11:50.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 11:50.

Data dodania

2013-09-16

Ostatnia modyfikacja

2013-09-30

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4819534&istring=4a2566d5acc6105da8246c227bf307bd&k=84451