Ogłoszenie nr
|
5147780
|
Źródło informacji
|
TED
|
Kategoria
|
wyniki projektów
|
Branża
|
Automatyka, hydraulika systemy sterowania Komputery: akcesoria, sprzęt, serwery, urządzenia sieciowe oprogramowanie strony internetowe, portale,zakładanie, obsługa Samochody osobowe: motocykle Szkolenia, kursy: szkolenia informatyczne Zagospodarowanie terenu: alejki, mała architektura , ławki , fontanny
|
Dane organizatora
|
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie 20-401 Lublin ul. Krochmalna 13j Tel. : +48 814665710 Fax. : +48 814665701 E-mail [email protected] WWW zdm.bip.lublin.eu
|
Województwo
|
lubelskie
|
Powiat
|
lubelski + Lublin
|
Treść zamówienia
|
Dostawa kompleksowego systemu wypożyczania rowerów
Oryginalna treść ogłoszenia
|
Opis zamówienia
|
Dostawa kompleksowego systemu wypożyczania rowerów jakim jest Lubelski Rower Miejski (LRM). DostawyKod NUTS PL314 Zakres umowy obejmuje:1) wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym:a) projektów rowerów,b) projektów stacji rowerowych,c) projektu strony internetowej systemu LRM w pełni kompatybilnej z oprogramowaniem do obsługi systemu LRM,d) projektów dokumentów określających prawa i obowiązki klientów LRM, w szczególności regulaminu korzystania z LRM oraz planu funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (BOK),e) projektu informacji, które będą zawarte na audioprzewodnikach,2) wykonanie i zaprezentowanie Zamawiającemu w celu akceptacji wzorcowego roweru, który będzie używany w systemie,3) dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie 40 stacji rowerowych,4) dostawę i montaż urządzeń monitoringu 40 stacji rowerowych,5) dostawę 400 sztuk rowerów,6) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompleksowego systemu informatycznego (oprogramowania) wraz bezterminową licencją dla Zamawiającego do obsługi i monitorowania funkcjonowania systemu lub bezterminową licencję dla Zamawiającego na oprogramowanie przygotowane do obsługi i monitorowania systemu oraz dostarczenie i zainstalowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego sprzętu niezbędnego do funkcjonowania powyższego oprogramowania,7) dostarczenie strony internetowej systemu LRM w pełni kompatybilnej z oprogramowaniem do obsługi systemu LRM,8) dostawę 40 szt. audioprzewodników,9) dostawę i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego stanowisk wyposażonych w sprzęt do obsługi systemu LRM, które stanowić będą wyposażenie BOK,10) dostawę i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego stanowisk wyposażonych w sprzęt do kontroli funkcjonowania systemu LRM,11) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie użytkowania LRM, użytkowania oprogramowania do obsługi systemu LRM (również w zakresie kontroli i pozyskiwania danych z systemu informatycznego) oraz w zakresie administrowania i wprowadzania zmian na stronie internetowej systemu LRM,12) przeprowadzenie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego testowego rozruch systemu LRM. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000, 34431000, 22460000, 35120000, 48151000, 48220000 Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień): Wartość: 5 156 466,27 PLNŁącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23
|
Wynik projektu
|
Data decyzji o udzieleniu zamówienia:: 21.2.2014 Informacje o ofertach: Liczba otrzymanych ofert: 2 Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia: Nextbike Polska Sp. z o.o.ul. Kruszwicka 26/2820-652 WrocławPOLSKA Informacje na temat wartości zamówienia: Całkowita końcowa wartość zamówienia: Wartość: 5 156 466,27 PLNŁącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23 Informacje na temat podwykonawstwa: Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
|
CPV
|
34000000-7: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 34431000-7: Rowery niewyposażone w silniki 22460000-2: Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki 35120000-1: Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 48151000-1: Komputerowy system sterujący 48220000-6: Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu
|
Miejsce i termin składania ofert
|
|
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
|
|
Termin związania ofertą
|
|
Składanie ofert wariantowych/częściowych
|
|
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
|
Najniższa cena Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
|
Uwagi
|
Informacje o funduszach Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: takPodać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu unijnego pt.: „Europejska Stolica Turystyki Rowerowej w Lublinie”nr 06/10-WND-RPLU.07.01.00-06-025/10 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007–2013. Informacje dodatkowe:: Termin wykonania zamówienia –od dnia zawarcia umowy do dnia 29.8.2014 r. w tym:1) wykonanie projektów: rowerów, stacji rowerowych, strony internetowej systemu LRM, dokumentów określających prawa i obowiązki klientów LRM, w szczególności regulamin korzystania z LRM oraz planu funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (BOK) oraz projektu informacji, które będą zawarte na audioprzewodnikach i przedłożenie ich do uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 21 dni od daty zawarcia umowy,2) wykonanie i zaprezentowanie Zamawiającemu w celu akceptacji wzorcowego roweru, który będzie używany w systemie, w terminie 7 dni od daty uzgodnienia projektu roweru,3) realizacja pozostałego zakresu zamówienia –do dnia 29.8.2014 r.2. W dniu zawarcia umowy z Wykonawcą w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, Zamawiający z tym samym Wykonawcą zawrze również umowę na dzierżę systemu wypożyczania rowerów jakim jest Lubelski Rower Miejski (LRM). Dzierżawa systemu LRM rozpocznie się bezpośrednio po zakończeniu realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania, tj. po dokonaniu odbioru systemu LRM. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17 a02-676 WarszawaPOLSKATel.: +48 224587840Faks: +48 224587700 Składanie odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.4. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.6. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 4 i 5 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKATel.: +48 224587840Faks: +48 224587700 Data wysłania niniejszego ogłoszenia:: 24.2.2014
|
Data dodania
|
2014-02-25
|