Lublin: budowa trasy rowerowej na terenie powiatu włodawskiego i bialskiego w ramach projektu pn.”Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej – województwo lubelskie”
P {}
Zarząd Dróg Wojewódzkich
20-207 Lublin
ul. Turystyczna 7a
Tel. : +48 817495329
Fax. : +48 817495377
E-mail [email protected]
WWW www.zdw.bip.lubelskie.pl
Województwo lubelskie
Powiat lubelski + Lublin
Treść zamówienia Budowa trasy rowerowej
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Budowa trasy rowerowej na terenie powiatu włodawskiego i bialskiego w ramach projektu pn.”Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej –województwo lubelskie”, obejmująca następujące odcinki: 1. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 816na odcinku od km 37+225 do km 59+211 oraz od km 60+131 do km 61+288 w zakresie budowy ścieżki rowerowej 2. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1738L (al. Jana Pawła II) na odcinku od skrzyżowania z ul. Reymonta do drogi powiatowej nr 1743L (ul. Kraszewskiego) we Włodawie w zakresie budowy ścieżki rowerowej 3. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 812 na odcinku od km 82+209 do km 83+929 w zakresie budowy ścieżki rowerowej.
Roboty budowlaneGłówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: teren powiatu bialskiego i włodawskiego: droga wojewódzka 816, droga powiatowa Nr 1738 L, drogawojewódzka r 812Kod NUTS PL31
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na:
Budowie trasy rowerowej na terenie powiatu włodawskiego i bialskiego w ramach projektu pn.”Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej –województwo lubelskie”, obejmująca następujące odcinki:
1. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 816 na odcinku od km 37+225 do km 59+211 oraz od km 60+131 do km 61+288 w zakresie budowy ścieżki rowerowej
2. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1738L (Al. Jana Pawła II) na odcinku od skrzyżowania z ul. Reymonta do drogipowiatowej nr 1743L (ul. Kraszewskiego) we Włodawie w zakresie budowy ścieżki rowerowej
3. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 812 na odcinku od km 82+209 do km 83+929 w zakresie budowy ścieżki rowerowej.
Zakres robót:
Zakres inwestycji obejmuje:
1. rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 816 na odcinku od km 37+225 do km 59+211 oraz od km 60+131 do km 61+288 w zakresie budowy ścieżki rowerowej
2. rozbudowę drogi powiatowej nr 1738L (al. Jana Pawła II) na odcinku od skrzyżowania z ul. Reymonta do drogi powiatowej nr 1743L (ul. Kraszewskiego) we Włodawie w zakresie budowy ścieżki rowerowej
3. przebudowę drogi wojewódzkiej nr 812 na odcinku od km 82+209 do km 83+929 w zakresie budowy ścieżki rowerowej.
w tym:
1. Branża drogowa
Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Podbudowy
Nawierzchnie
Roboty wykończeniowe
Oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Elementy ulic
2.Branża mostowa
Budowa kładki pieszo- rowerowej
3. Obiekty inżynierskie
Przepusty drogowe
4. Branża sanitarna
Budowa kanalizacji deszczowej
5. Branża teletechniczna
Przebudowa sieci telekomunikacyjnych
6. Branża elektryczna
Zabezpieczenie linii kablowych w miejscach skrzyżowań
7. Branża zieleń
Mechaniczne karczowanie krzewów i drzew
8. Wyznaczenie pasa drogowego z zastabilizowaniem punktów granicznych wg SST (słupki PD), odtwarzanie
uszkodzonych punktów
9. Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
PL Formularz standardowy 02 – Ogłoszenie o zamówieniu 5 / 24
10. Promocja Projektu
-Tablice informacyjne
W ramach informacji i promocji Programu Operacyjnego „Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013”, Wykonawca
jest zobowiązany do oznakowania dokumentów i materiałów związanych z realizacją projektu oraz wykonania i
ustawienia tablic informacyjnych na czas budowy szt. 6 (dwustronne) wg zasad określonych w Wytycznych dla
beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej
(www.parp.gov.pl).
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania
-planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia
-programu zapewnienia jakości,
Wykonawca w ramach ceny umownej zobowiązany jest do :
-bieżącego utrzymania stanu drogi przez cały okres budowy, tj. wykonywanie robót remontowych (obejmujących
w szczególności uzupełnienie ubytków w nawierzchni betonem asfaltowym), robót konserwacyjnych i
porządkowych oraz podejmowanie innych działań technicznych mających na celu zapewnienie, zgodnego z
potrzebami ruchu drogowego, stanu technicznego drogi oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu, zarówno na
odcinkach gdzie nie były jeszcze prowadzone roboty budowlane, trwają roboty lub zostały zakończone (tj. przez
cały okres trwania realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót).
-bieżącego utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i
transportujących materiały.
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlanych i wykonawczych, w Szczegółowych
Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości
robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku
wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być
uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji
projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na
podstawie projektu, w cenie umownej.
Ilości robót w przedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na
podstawie projektu budowlanego i wykonawczego oraz SST.
Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie realizacji inwestycji w celu dokonania weryfikacji
dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy:
-oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z uprawnieniami budowlanymi i aktualnym
zaświadczeniem odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od
odpowiedzialności cywilnej
-harmonogram rzeczowo – finansowy i plan płatności
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000, 45111000, 45231000, 45112210, 45221000, 45231400, 45233200, 45232300, 45233000, 45233141, 45233221, 45233290, 45233292
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień): Wartość: 14 750 913,76 PLNŁącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23
Wynik przetargu Data decyzji o udzieleniu zamówienia:: 26.5.2014
Informacje o ofertach: Liczba otrzymanych ofert: 4
Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia: Konsorcjum: Lider – Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Sp. z o.o. we Włodawie, Partner – Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Parczew S.A, Partner – Włodawski Zakład Usług Remontowych i Budowlanych Sp. z o.o.Lider – ul. lubelska 62, Partner ul. 11 Listopada 170, Partner – ul. Chełmska 9422-200;21-200 Lider – Włodawa;Partner – Parczew, Partner – WłodawaPOLSKA
Informacje na temat wartości zamówienia: Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: Wartość: 17 631 958,42 PLNBez VATCałkowita końcowa wartość zamówienia: Wartość: 14 750 913,76 PLNŁącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23
Informacje na temat podwykonawstwa: Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: takWartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: NieznanaKrótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom: branża energetyczna, branża telekomunikacyjna
CPV 45100000-8: Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8: Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45112210-0: Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45221000-2: Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231400-9: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233200-1: Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232300-5: Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233000-9: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233141-9: Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233221-4: Malowanie nawierzchi
45233290-8: Instalowanie znaków drogowych
45233292-2: Instalowanie urządzeń ochronnych
Miejsce i termin składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Najniższa cena
Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
Uwagi Informacje o funduszach Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: takPodać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): środki pochodzą z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dlaprojektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej lata 2007-2013 OśPriorytetowa V. Zrównoważony rozwój potencjału turystycznego opartego o warunki naturalne. Działanie V.2.
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: [email protected].: +48 22458777Adres internetowy: www.uzp.gov.plFaks: +48 22458700
Składanie odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany napodstawie ustawy.2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzucasię niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie orazwskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznympodpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.4. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołaniaw taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeliprzesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobówokreślonych w art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącejpodstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Prawozamówień publicznych, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, wobec postanowień specyfikacji istotnych warunkówzamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którympowzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia;8. Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołaniewnosi się nie później niż w terminie:1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Departament Urzędu Zamówień Publicznychul. Postępu 17 a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: [email protected].: +48 224587801Adres internetowy: www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:: 4.6.2014
Data dodania 2014-06-05