Łapsze Niżne: Rozwój turystyki pieszo- rowerowej na pograniczu polsko- słowackim

infobike
19.12.2013 09:05

Łapsze Niżne: Rozwój turystyki pieszo- rowerowej na pograniczu polsko- słowackim

Ogłoszenie nr

5022508

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie
      drogi asfaltowe, ekspresowe, autostrady, budowa remonty
      oznakowanie, sygnalizacja świetlna, organizacja ruchu

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Gmina Łapsze Niżne
34-442 Łapsze Niżne
ul. Jana Pawła II 20
Tel. 18 2659310
Fax. 18 2659315
E-mail [email protected]
WWW www.lapszenizne.pl

Województwo

małopolskie

Powiat

nowotarski

Treść zamówienia

Rozwój turystyki pieszo- rowerowej na pograniczu polsko- słowackim

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Rozwój turystyki pieszo- rowerowej na pograniczu polsko- słowackim
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1.Przedmiotem zamówienia jest remont prawostronnego pobocza drogi powiatowej nr K1642 Groń- Trybsz- Niedzica w km 19+740 – km 20+054, w miejscowości Niedzica ul.3 Maja, pełniącego rolę ścieżki pieszo- rowerowej.
2. W zakres robót objętych niniejszym zamówieniem wchodzą: 1)roboty budowlano- drogowe polegające na utwardzeniu pobocza drogi powiatowej nr K1642 Groń-Trybsz-Niedzica w miejscowości Niedzica na odcinku 314mb, na które składa się: a)rozbiórka zniszczonego starego chodnika, b)wykonanie podbudowy pod nowy chodnik, c)wykonanie chodnika z kostki betonowej na długości 314mb, d)uzupełnienie nawierzchni asfaltowej przy krawężnikach chodnika i studzienkach, e)remont oznakowania, f)uszczelnienie połączeń technologicznych emulsją modyfikowaną- metodą na gorąco;2)roboty budowlane- elektroinstalacyjne związane z budową sieci oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi powiatowej w Niedzicy, na które składa się budowa oświetlenia ulicznego w obrębie pasa drogi powiatowej nr K1642 Groń- Trybsz- Niedzica w miejscowości Niedzica w zakresie od słupa nr L-24 do słupa nr L-29.
3.W celu zachowania jednolitości z już istniejącymi: oświetleniem ulicznym oraz chodnikiem, Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania w tym zakresie, identycznej kolorystyki, stylu, formy wykonywanych przez siebie elementów zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6 45233222-1 45231400-9 45316100-6

Specyfikacja

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapszenizne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łapszach Niżnych, ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne.

Wymagania

1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00zł, słownie: cztery tysiące złotych 00/100.
3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących nawierzchnię z kostki o powierzchni minimum 600m2 każda oraz wykazanie, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;nie można sumować zamówień obejmujących mniejszą ilość, aby uzyskać powierzchnię 600m2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności drogowej albo specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy – Prawo budowlane lub inne odpowiadające i ważne uprawnienia o których mowa wyżej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo której kwalifikacje zawodowe w specjalności drogowej albo specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (art.12a Prawa budowlanego) umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tejże specjalności oraz dysponowanie 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w rozumieniu ustawy – Prawo budowlane lub inne odpowiadające i ważne uprawnienia o których mowa wyżej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo której kwalifikacje zawodowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (art.12a Prawa budowlanego) umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tejże specjalności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależyciewskazanie w wykazie co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących nawierzchnię z kostki o powierzchni minimum 600m2 każda oraz wykazanie, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
nie wymaga się informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

Wadium

4.000,00z

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 31.05.2014

Miejsce i termin składania ofert

Gmina Łapsze Niżne
34-442 Łapsze Niżne
ul. Jana Pawła II 20,godz. 10:00, Dziennik podawczy (czynny od poniedziałku do piątku w godz.8:00 –

2014-01-08

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

 

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2013-12-17

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=5022508&istring=90aedbb1af7cb1e220dff7159dcf8d51&k=84451

/* Style Definitions */table.MsoNormalTable{„”font-size:10.0pt;”Times New Roman”}