Koszalin: Przebudowa pasa drogowego drogi krajowej

infobike
17.09.2013 00:07

P {}A:link {}

Koszalin: Przebudowa pasa drogowego drogi krajowej 

Ogłoszenie nr

4819365

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie
      drogi asfaltowe, ekspresowe, autostrady, budowa remonty
      oznakowanie, sygnalizacja świetlna, organizacja ruchu
Budownictwo: przemysłowe:
      wiaty, przystanki

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Gmina Miasto Koszalin
75-007 Koszalin
Rynek Staromiejski 6-7
Tel. 094 3488600
Fax. 094 3488625
E-mail [email protected]
WWW www.bip.koszalin.pl

Województwo

zachodniopomorskie

Powiat

koszaliński + Koszalin

Treść zamówienia

Przebudowa pasa drogowego drogi krajowej
– ścieżka pieszo – rowerowa w ramach zadania inwestycyjnego
– Budowa ścieżek rowerowych

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Przebudowa pasa drogowego drogi krajowej nr 11 ul. Gnieźnieńska
– ścieżka pieszo – rowerowa w ramach zadania inwestycyjnego
– Budowa ścieżek rowerowych
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Przebudowa pasa drogowego drogi krajowej nr 11 ul. Gnieźnieńska
– ścieżka pieszo – rowerowa w ramach zadania inwestycyjnego
– Budowa ścieżek rowerowych
1) budowa ścieżki pieszo – rowerowej przy ulicy Gnieźnieńskiej w Koszalinie w tym:
– rozbiórka istniejących chodników i urządzeń ,
– przebudowa zjazdów,
– demontaż starej i ustawienie nowej wiaty przystankowej wraz z wyposażeniem,
– wycinka drzew i krzewów,
– zagospodarowanie terenu zielenią,
– oznakowanie zgodnie z organizacją ruchu,
– uporządkowanie pasa drogowego
Dane techniczne:
– długość ścieżki pieszo-rowerowej – 493,1 m
– szerokość nawierzchni – od 2,5 – do 3,5 m
– nawierzchnia ścieżki :
– od 0+0,00 do 1+60,4 hktm : kostka betonowa gr. 8 cm wibroprasowana, bezfazowa,
– od 1+60,4 do 4+93,1 hktm : beton asfaltowy.
2) odwodnienie
– drenaż francuski
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2 45233161-5

Specyfikacja

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul. A.Mickiewicza 26, pokój nr 22, 75-004 Koszalin

Wymagania

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej: jedną ścieżkę pieszo-rowerową o nawierzchni utwardzonej i wartości robót minimum 500 tys. zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że dysponuje jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, z niezbędnymi uprawnieniami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy i kierownika robót – branża drogowa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości minimum 100 000,00 zł zapewniając tym zdolność do finansowania robót w trakcie realizacji pomiędzy płatnościami ze strony Zamawiającego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie

Wadium

Nie dotyczy

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 29.11.2013

Miejsce i termin składania ofert

Gmina Miasto Koszalin
75-007 Koszalin
Rynek Staromiejski 6-7, ul. A.Mickiewicza 26, pokój nr 22, 09:00

2013-10-01

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2013-09-16

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4819365&istring=34569126a2ef1f234e2110ede0df9645&k=84451