Konarzyny: Budowa ścieżki rowerowej

infobike
24.07.2013 22:16

P {}A:link {}

Konarzyny: Budowa ścieżki rowerowej

Ogłoszenie nr

4684990

Źródło informacji

TED

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie

Dane organizatora

Gmina Konarzyny
89-607 Konarzyny
ul. Szkolna 7
Tel. : +48 598331011
Fax. : +48 598331011
E-mail [email protected]
WWW www.bip.konarzyny.pl

Województwo

pomorskie

Powiat

chojnicki

Treść zamówienia

Budowa ścieżki rowerowej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Budowa ścieżki rowerowej od km 6+820,90 do km 7+543,59 wraz ze znakowaniem.Budowa ze znakowaniem ścieżki rowerowej na trasie od miejscowości Żychckie Osady do miejscowości Żychce o długości 722,69 m w pasie drogi powiatowej nr 1750G.Obejmuje budowę ścieżki rowerowej wraz ze znakowaniem o nawierzchni nieutwardzonej.
Roboty budowlaneGłówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gmina Konarzyny.Kod NUTS PL631
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ): Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162, 34928472
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
Całkowita wielkość lub zakres:: 188633,35Szacunkowa wartość bez VAT: 188 633,35 PLN

Wymagania

Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: rozdział I1.1 O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez 2 lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców.1.2 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki,dotyczące:1.2.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.1.2.2 posiadania wiedzy i doświadczenia;1.2.2.1 Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu(zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy–w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na budowie,ścieżek rowerowych lub chodników lub ciągów pieszo-jezdnych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto.1.2.2.2 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1.2.2, jeżeli z zastrzeżeniem pkt 1.3 SIWZ przedstawi wykaz wykonanych robót tj. minimum jednej roboty polegającej na budowie ścieżek rowerowych lub chodników lub ciągów pieszo-jezdnych z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że robota została wykonana godnie z zasadami sztuki budowlanej i należycie ukończona, a wartość 1 roboty będzie wyniosła nie mniej niż 150 000,00 PLN brutto.Wartość wykonanych robót podanych w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu lub Świadectwa Przejęcia.1.2.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 szt. następujących urządzeń technicznych:—koparka,—samochód samowyładowczy,—spycharka,—równiarka.Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1.2.3, jeżeli z zastrzeżeniem pkt 1.2.3 SIWZ przedstawi wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia.1.2.4 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.1.2.4.1 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania: –jedną osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika budowy, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (tj. uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń lub równoważne).1.2.4.2 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1.2.4, jeżeli z zastrzeżeniem pkt 1.3 SIWZ przedstawi wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień –zgodnie z zał. 5 do SIWZ.1.2.5 sytuacji ekonomicznej i finansowejWykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200.000 zł.Potwierdzeniem jest opłacona polisa.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 1.2.5niniejszego rozdziału, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia informacji dotyczącej tych podmiotów.1.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.1.4 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.1.5 Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.1.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:1.6.1 Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt 1.1 niniejszego rozdziału SIWZ. Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów.1.6.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.2 Sposób dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków:1) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.2) Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia’ albo „nie spełnia’.3) Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.4) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.5) Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki.6) Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp nie później niż na dzień składania ofert.Rozdział II1.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:1.1.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ;1.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych –oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ;1.1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;1.1.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;1.1.5 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1.1.6 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1.1.7 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt.10 i 11 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1.1.8 listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ.1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.1.3. Każdy z Wykonawców w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:1.3.1Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.1.3.2Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, Załącznik nr 4 do SIWZ.1.3.3 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ.1.3.4 Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (minimum 1 roboty polegającej na budowie ścieżek rowerowych lub chodników lub ciągów pieszo- jezdnych o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto) stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.1.3.5 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, zgodny z treścią załącznika nr 7. Wykaz musi potwierdzać spełnieni warunku, o którym mowa w dziale VIII SIWZ pkt 1.2.3).1.3.6 Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.1.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1.4.1 Dokumenty wymienione w pkt 1.1, 1.2 i 1.3 niniejszego rozdziału SIWZ winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę;1.4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;1.4.3 Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.1.4.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.1.5 W przypadku gdy wykonawca nie spełnia samodzielnie wymaganych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu składa pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.1.6 W przypadku jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy / opisanych w dziale VIII pkt 1.1, 1.2. SIWZ/ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów:—Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.—aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych –oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ,—aktualne za aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,—aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,—aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ,—aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,—aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.*Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik nr 12 do SIWZ).2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w §1 ust. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane / Dz.U. z 2013 r. poz. 231/, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.3 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.4 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:5.1 w pkt 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 i 1.1.6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie –wystawienie nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.5.2 w pkt 1.1.5–1.1.7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.5.3 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone notariuszem , właściwym organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionych odpowiednio w terminach określonych w dziale IX SIWZ.5.4 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.5.5 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.6 Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców, jako partnerów, będą musiały spełniać następujące wymagania:6.1 oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców;6.2 wszyscy wykonawcy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;6.3 wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego –zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;6.4 zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna;6.5 zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę wykonawców działających wspólnie.7Inne dokumenty wymagane od wykonawcy:1) Wypełniony formularz ofertowy –druk „OFERTA”–wg załącznika nr 1 do SIWZ.2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych –wg załącznika nr 8 do SIWZ.3) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- wg załącznika nr 9 do SIWZ.4) Kosztorys ofertowy uproszczony, którego wartość musi być zgodna z ceną oferty wpisaną w formularzu ofertowym. Kosztorys ofertowy powinien zawierać minimum tabele elementów scalonych.5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp –wg załącznika nr 10 do SIWZ.
Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN.Potwierdzeniem jest opłacona polisa.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 1.2.5 niniejszego rozdziału, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia informacji dotyczącej tych podmiotów.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Potwierdzeniem jest opłacona polisa.
Kwalifikacje techniczne: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 szt. następujących urządzeń technicznych:—koparka,—samochód samowyładowczy,—spycharka,—równiarka.Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1.2.3, jeżeli z zastrzeżeniem pkt 1.2.3 SIWZ przedstawi wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1.2.3, jeżeli z zastrzeżeniem pkt 1.2.3 SIWZ przedstawi wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia .

Wadium

Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset PLN).W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:—pieniądzu,—poręczeniach bankowych lub poręcz

Wymagany termin realizacji zamówienia

Rozpoczęcie 16.9.2013. Zakończenie 30.11.2013

Miejsce i termin składania ofert

Gmina Konarzyny
89-607 Konarzyny
ul. Szkolna 7

2013-08-30

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Gmina Konarzyny
89-607 Konarzyny
ul. Szkolna 7

2013-08-30

Termin związania ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

Najniższa cena
Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Uwagi

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia: Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
Informacje o funduszach Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: takPodać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013”oraz budżetu Gminy Konarzyny.
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: [email protected].: +48 224587781Faks: +48 224587700
Składanie odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia do¬znał lub może uznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI Prawa zamówień publicznych.2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.5. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2 ustawy.6. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.7. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.8. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie może zawrzeć umowy do czasu ogłoszenia przez Izbę wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze.9. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.10. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. –Kodeks postępowania cywilnego, o apelacji, jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.11. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego.12. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia do Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jej wniesieniem.13. Skarga powinna czynić zadość wymaganiom przewidzianym dla pisma procesowego oraz zawierać oznaczenie zaskarżonego orzeczenia, przytoczenie zarzutów, zwięzłe ich uzasadnienie, wskazanie dowodów, a także wniosek o uchylenie orzeczenia lub o zmianę orzeczenia w całości lub w części.14. W postępowaniu toczącym się na skutek wniesienia skargi nie można rozszerzyć żądania odwołania ani występować z nowymi żądaniami.15. Od wyroku sądu lub postanowienia kończącego postępowanie w sprawie nie przysługuje skarga kasacyjna.
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: [email protected].: +48 224587781Faks: +48 224587700
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:: 17.7.2013

Data dodania

2013-07-19

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4684990&istring=c6d2704f3bc24d500d142f6ab5a1c8b6&k=84451