Kobylnica: Budowa stanicy rowerowej oraz placu zabaw i rekreacji wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej

infobike
12.02.2014 12:21

Ogłoszenie nr

5120592

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo: przemysłowe:
      stalowe konstrukcje
Budownictwo wykończeniowe
      bramy, ogrodzenia –budowa
Geodezja, kartografia:
      inwentaryzacje
Tereny zielone:
      krzewy, sadzonki
Zagospodarowanie terenu:
      alejki, mała architektura , ławki , fontanny
      place zabaw, budowa, wyposażenie

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Gmina Kobylnica
76-251 Kobylnica
ul. Główna 20
Tel. 59 842-90-70
Fax. 59 842-90-72
E-mail [email protected]
WWW www.kobylnica.pl

Województwo

pomorskie

Powiat

słupski + Słupsk

Treść zamówienia

Budowa stanicy rowerowej oraz placu zabaw i rekreacji wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Budowa stanicy rowerowej oraz placu zabaw i rekreacji wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na dz. nr 19/4 w miejscowości Komiłowo
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) montaż urządzeń zabawowych, w tym:
a) zestawu zabawowego, składającego się m.in. z wieży z dachem dwuspadowym, zjeżdżalni głębokiej, przeplotni drewnianej, drabinki krzyżakowej, pomostu wiszącego, pomostu z belką,
b) huśtawki wahadłowej podwójnej,
c) huśtawki typu ważka,
d) bujaków sprężynowych,
2) montaż urządzeń sprawnościowych, w tym:
a) drabinek poziomych,
b) poręczy gimnastycznych,
c) kółek akrobatycznych,
d) drążków gimnastycznych,
3) zagospodarowanie terenu wraz z budową infrastruktury towarzyszącej, w tym:
a) budowę nawierzchni kamienno – żwirowej,
b) montaż altany drewnianej,
c) budowę miejsca na ognisko wraz z siedziskami drewnianymi,
d) budowę piaskownicy,
e) budowę palisady,
f) budowę ogrodzenia terenu z żerdzi drewnianych,
g) montaż elementów małej architektury, w tym:
– ławki o konstrukcji stalowej z oparciem,
– ławki drewniane bez oparcia,
– pojemniki na odpadki,
– stoły drewniane z ławkami,
– stojaki na rowery,
h) budowę terenów zielonych, w tym:
– niwelację terenu wraz z dowozem ziemi urodzajnej,
– wykonanie trawników dywanowych siewem;
– wykonanie nasadzenia krzewów,
4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 8 do SIWZ.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy.
3. Wykonawca w zakresie montażu urządzeń zabawowo – sprawnościowych i elementów zagospodarowania ternu zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym typ i kolorystykę
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8

Specyfikacja

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobylnica,
ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica

CPV

45112720-8: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

Wymagania

1. Zamawiający żąda wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Gminy Kobylnica nr 94 9317 0002 0090 0733 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Sławnie;
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) w gwarancjach bankowych;
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
5. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób:
Wadium – GIF-IZ.271.RB-5.5.2014
Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza i przelewu zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty.
9. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej
lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium
na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
15. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
16. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie (zakończył) w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną (umowę) polegającą na budowie lub przebudowie stanicy rowerowej lub/i placów zabaw lub/i placów rekreacji wraz z budową infrastruktury towarzyszącej
o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wykaże, że będzie dysponował w/w osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy określone w pkt III.4.3.1) ogłoszenia stosuje się odpowiednio

Wadium

3 000,00 z

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 29.05.2014

Miejsce i termin składania ofert

Gmina Kobylnica
76-251 Kobylnica
ul. Główna 20 godz.13:00 sekretariat

2014-03-03

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

 

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2014-02-11

/* Style Definitions */table.MsoNormalTable{„”font-size:10.0pt;”Times New Roman”}