Kielce: Lider – Contek Projekt wygrał przetarg na opracowanie projektu oraz realizację Ponadregionalnej trasy rowerowej

infobike
27.06.2014 00:37

P {}A:link {}

Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłosił wyniki przetargu na opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz realizację Ponadregionalnej trasy rowerowej drogi wojewódzkiej nr 728 w ramach projektu „Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej”. Wygrało konsorcjum Lider – Contek Projekt z Warszawy. Partnerem został Zakład Usług Remontowo-Budowlanych ALBUD ze Strawczyna. Wartość zamówienia wynosi 2 816 453,20 zł

Pełna treść ogłoszenia: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz realizacja Ponadregionalnej trasy rowerowej w Polsce wschodniej na terenie Województwa Świętokrzyskiego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 728 na odcinku od km ok. 97+335 do km ok. 104+124 o długości ok. 6,789 km, przejście przez m. Plenna, wraz z budową kładki pieszo-rowerowej nad istniejącym ciekiem w km 103+248 w ramach Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej – woj. świętokrzyskie.

W zakresie inwestycji jest wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji środowiskowej, decyzji ZRID oraz realizacja budowy ponadregionalnej trasy rowerowej w Polsce Wschodniej, na terenie Województwa Świętokrzyskiego.

Zadanie inwestycyjne w swoim zakresie obejmuje:

  • Wykonanie Projektów Budowlanych branży drogowej i mostowej oraz wszystkich pozostałych branż kolidujących z projektowanymi robotami niezbędnych do wykonywania trasy rowerowej;

  • Wykonanie Projektów Wykonawczych branży drogowej i mostowej oraz wszystkich pozostałych branż kolidujących z projektowanychi robotami niezbędnymi do wykonywania trasy rowerowej;

  • Sporządzenie Plansz zbiorczych uzbrojenia terenu (wszystkie branże).

  • Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu;

  • Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu;

  • Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji zadrzewienia wraz z planem wyrębu;

  • Wykonanie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej lub geotechnicznej;

  • Uzyskanie numerycznej mapy do celów projektowych w skali 1:1000 oraz 1:500 dla obiektu mostowego;

  • Wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej;

  • Uzyskanie wszelkich decyzji, pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do wykonania dokumentacji oraz realizacji robót budowlanych (w tym uzgodnienie ZUD, decyzje pozwolenie wodno?prawne, decyzja środowiskowa, decyzja ZRID itp.);

  • Wykonanie projektu rozbiórki;

  • Wykonanie projektu ratowniczych badań archeologicznych (o ile zajdzie taka potrzeba);

  • Wykonanie przygotowanie Programu Zapewnienia Jakości;

  • Sporządzenie wszelkich projektów technologicznych i montażowych;

  • Sporządzenie instrukcji użytkowania obiektów budowlanych;

  • Wykonanie dokumentacji powykonawczej;

  • Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu na kopiach mapy zasadniczej wydanych przez PODGiK;

  • Realizacja robót budowlanych na podstawie przygotowanej dokumentacji:

  • Wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej o szerokości 2,5m po lewej stronie za rowem po lewej stronie wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 728 (kierunek od Sielpi) na odcinku km ok. 97+335 do km ok. 104+124 o długości ok. 6,789 km, przejście przez m. Plenna wraz z budową kładki pieszo?rowerowej nad istniejącym ciekiem (rzeka Kozówka) w km 103+248;

  • Przewidziana konstrukcja nawierzchni dla asfaltowej ? trasy rowerowej o szerokości 2,5 m:

  • wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm;

  • skropienie ręczne warstw konstrukcyjnych nieulepszonych (podbudowy) emulsją asfaltową;

  • wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, warstwa górna, grubość warstwy 15 cm 0/31,5

  • ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20×6 cm na podsypce cementowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową;

  • wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie mechanicznie, grubość warstwy 10 cm;

  • doprowadzenie do G1;

Więcej informacji na www.szdw.kielce.com.pl