Jutrosin: Budowa parkingu oraz budowa ścieżki rowerowo – pieszej
P {}A:link {}
Jutrosin: Budowa parkingu oraz budowa ścieżki rowerowo –pieszej
Gmina Jutrosin
63-930 Jutrosin
ul. Rynek 26
Tel. 0 65 547 14 19
Fax. 0 65 547 14 51
E-mail [email protected]
Województwo wielkopolskie
Powiat rawicki
Treść zamówienia Budowa parkingu oraz budowa ścieżki rowerowo – pieszej
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Budowa parkingu przy drodze w Jutrosinie oraz budowa ścieżki rowerowo – pieszej przy zbiorniku wodnym
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zakres zadania obejmuje:
Budowa parkingu
I. ROBOTY ZIEMNE,
1. Wykonanie wykopów – 112,97 m3
2. Wykonanie nasypów – Plantowanie skarp i korony nasypów – kat.gr.I-III – 717,20 m2
II. PODBUDOWA
1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża – 376,57 m2
2. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 376,57 m2
3. Podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem – 376,57 m2
III. NAWIERZCHNIA
1. Nawierzchnia miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej czarnej bezfazowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem 362,62 m2
2. Nawierzchnia miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej czerwonej bezfazowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem (pasy rozdzielające MPSO szer. 10 cm) – 13,95 m2
IV. Elementy ulic
1. Krawężniki betonowe wystające 12 cm o wymiarach 15×30 cm bez ław na podsypcecementowo-piaskowej grub. 5 cm – 95,70m
Budowa ścieżki rowerowo-pieszej
I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz sporządzenie
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej drogi 0,61 km
II. ROBOTY ZIEMNE
1. Wykonanie wykopów – 3 229,82 m
2. Wykonanie nasypów – 536,24 m3
III. PODBUDOWA
1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża
– Koryta wykonywane mechanicznie średnia gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni 2 553,50 m2
– Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych naturalnych (KŁNSM) o ciągłym uziarnieniu 0/31,5mm stabilizowanych mechanicznie gr. 10 cm 2 455,36 m2
– Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem, wytworzonego w węźlebetoniarskim o Rm=1,5 MPa gr. 10 cm pielęgnowane piaskiem i wodą 2 455,36 m2
IV. NAWIERZCHNIA
1. Nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej szarej bezfazowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem 2 455,36 m2
V. ELEMENTY ULIC
1. Obrzeża betonowe szare o wymiarach 30×8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem 1 243,30 m
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8 45110000-1 45233000-9
Specyfikacja Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.jutrosin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Jutrosinie
ul. Rynek 26
63-930 Jutrosin
pokój nr. 8
Załączniki do spec. siwz.doc
siwz.doc
Wymagania III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa, przebudowa, rozbudowa, remont drogi bądź chodnika lub utwardzenie terenu/placu na której została wykonana nawierzchnia z kostki betonowej lub brukowej , na powierzchni co najmniej 1 000m2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy oraz kosztorys ofertowy
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Wymagany termin realizacji zamówienia Zakończenie: 15.04.2014
Miejsce i termin składania ofert Urząd Miasta i Gminy w Jutrosinie
63-930 Jutrosin
ul. Rynek 26, pokój nr 5, sekretariat, godz. 10:00
2013-09-12
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie najniższa cena
Data dodania 2013-08-20