Jelenia Góra: Przystosowanie ulic w mieście do ruchu rowerowego

infobike
11.09.2013 14:45

Jelenia Góra: Przystosowanie ulic w mieście do ruchu rowerowego

Miasto Jelenia Góra

58-500 Jelenia Góra

Pl. Ratuszowy 58

Tel. 075 754610175 46 201

Fax. 075 75461597546204

E-mail [email protected]

WWW www.jeleniagora.pl

Województwo   dolnośląskie

Powiat   jeleniogórski + Jelenia Góra

Treść zamówienia   Przystosowanie ulic w mieście do ruchu rowerowego

 

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia   Przystosowanie ulic w mieście do ruchu rowerowego

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach realizacji zadania

pn.: Przystosowanie ulic w mieście do ruchu rowerowego, polegające na częściowej przebudowie nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego przy ulicy Konstytucji 3-go Maja, Karola Miarki oraz przy łącznicy ulic Wrocławskiej i Legnickiej, w celu udostępnienia istniejącego ciągu komunikacyjnego dla ruchu rowerowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2 45233140-2 45111000-8 45233100-0 45233222-1 34928472-7

Specyfikacja   Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul.Sudecka 29, pokój 22, 58-500 Jelenia Góra, Polska. SIWZ jest wydawana bezpłatnie na płycie CD

Wymagania   Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 PLN w

formie zgodnej z pkt. 11 Instrukcji dla Wykonawców – Tom I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2

Tomu I SIWZ.

OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA – NIE SPEŁNIA

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno (1) zamówienie polegające na przebudowie lub remoncie chodnika o długości nie mniejszej niż 200 m.

Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć:

– wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,

z podaniem ich rodzaju, długości, dat i miejsca wykonania – zgodnie z treścią załącznika nr 2 do Tomu I SIWZ oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót*, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

*Pod pojęciem najważniejszych robót Zamawiający rozumie roboty budowlane, które w sposób jednoznaczny potwierdzają spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego.

OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA – NIE SPEŁNIA

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2

Tomu I SIWZ.

OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA – NIE SPEŁNIA

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

– Kierownik Budowy/robót drogowych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane

w specjalności drogowej bez ograniczeń, wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające

im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących.

Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wykaz osób zawierający informacje o osobie odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych (uprawnień), niezbędnych do wykonania zamówienia,

a także zakresu wykonywanych przez nią czynności/funkcji, oraz informacją o podstawie

do dysponowania tą osobą – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Tomu I SIWZ.

Jeżeli wskazane wyżej osoby są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, mając

na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego możliwe jest uzyskanie przez te osoby decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE,

po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r.,

Nr 63, poz. 394).

OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA – NIE SPEŁNIA

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub posiadać środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy).

Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży informację banku

lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy odpowiadającą tej kwocie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA – NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,

z podaniem ich rodzaju, długości, dat i miejsca wykonania – zgodnie z treścią załącznika nr 2 do Tomu I SIWZ oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót*, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

*Pod pojęciem najważniejszych robót Zamawiający rozumie roboty budowlane, które w sposób jednoznaczny potwierdzają spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego

wykaz osób zawierający informacje o osobie odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych (uprawnień), niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności/funkcji, oraz informacją o podstawiedo dysponowania tą osobą – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Tomu I SIWZ.

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy odpowiadającą tej kwocie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do

wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru

prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić

Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności

przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji

niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Wykonawca załączy stosowne oświadczenie określające charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem.

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w §4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady

Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający

od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2013.231), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem

Wadium   3 000 PLN

Wymagany termin realizacji zamówienia   Zakończenie: 15.11.2013

Miejsce i termin składania ofert   Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych

58-500 Jelenia Góra

ul. Sudecka 29, pokój 25, godz. 10:00

 

2013-09-25

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji   

 

Termin związania ofertą   okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych   oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie   najniższa cena

Data dodania   2013-09-10