Grudziądz: Wiślana Trasa Rowerowa

infobike
12.07.2013 23:15

P {}A:link {}

Grudziądz: Wiślana Trasa Rowerowa 

Ogłoszenie nr

4660193

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      bariery ochronne, ekrany, poręcze
      budowa murów oporowych
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie
Budownictwo instalacji wodno-kanalizacyjnych
      instalacje zewnętrzne
Budownictwo instalacji elektrycznych:
      oświetlenie parków, parkingów, terenów

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
86-300 Grudziądz
ul. gen. Józefa Hallera 79
Tel. 0-56 45 10 395
Fax. 0-56 45 10 395
E-mail [email protected]
WWW www.bip.zdm.grudziadz.pl

Województwo

kujawsko-pomorskie

Powiat

grudziądzki + Grudziądz

Treść zamówienia

Wiślana Trasa Rowerowa

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Wiślana Trasa Rowerowa w Grudziądzu
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę ciągu pieszo – rowerowego zwanego Wiślaną Trasą Rowerową. Inwestycja zlokalizowana jest
w północnej części miasta i przebiega od Al. Królowej Jadwigi terenami położonymi na skarpach wzdłuż Wisły, przez ul. Saperów, Las Garnizonowy przy murach Cytadeli,
ul. Czwartaków, ul. 18-tego Pułku Ułanów Pomorskich, ul. Zawiszy Czarnego do
ul. Mieszka I łącznie z drogą dojazdową z ul. Jagiellończyka wraz z miejscami postojowymi przy punkcie widokowym nr 2. Razem z wyżej wymienionymi pracami nastąpi budowa infrastruktury towarzyszącej, takiej jak: mury oporowe i punkty widokowe usytuowane w charakterystycznych dla tego obszaru miejscach.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających
w szczególności na:
budowie ciągu pieszo – rowerowego, który na poszczególnych odcinkach wykonany będzie z nawierzchni asfaltowej, żwirowej oraz z kostki betonowej,
budowie jezdni manewrowej i miejsc postojowych,
budowie murów oporowych,
remoncie i przebudowie istniejących murów oporowych,
budowie kanalizacji deszczowej,
budowie barier ochronnych,
budowie tarasów widokowo – wypoczynkowych,
budowie oświetlenia przy tarasach widokowo – wypoczynkowych,
przebudowie kolidujących z ciągiem pieszo – rowerowym elementów uzbrojenia podziemnego i naziemnego,
wycince, przesadzeniu i nasadzeniu zieleni wysokiej i niskiej,
wykonaniu i montażu elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery).
Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi przez EURO-ALIANS Pracownia Projektowa Sp. z o.o., 80-288 Gdańsk, ul. Marusarzówny 2 pawilon 22,
z wyłączeniem zakresu II etapu obejmującego:
odcinek w kierunku Góry Zamkowej od km 0+39,58 do km 0+264,05 Fragmentu wzdłuż skarpy wiślanej
cały zakres drugiej części obejmującej Fragment w rejonie osiedla Rządz
oznaczonego jako etap II na rysunkach:
nr 2 ark. 1/5 – branża drogowa
nr 2 ark 2/5 – branża drogowa
nr 2 ark 5/5 – branża drogowa
nr 2 ark. 1/5 – projekt zagospodarowania terenu
nr 2 ark 2/5 – projekt zagospodarowania terenu
nr 2 ark 5/5 – projekt zagospodarowania terenu
nr 2 ark. 1 – branża sanitarna
nr E 1/1 ark. 1/3 branża elektryczna
nr E 1/2 ark. 2/3 branża elektryczna
nr E 1/1 ark. 2/2 branża elektryczna (usunięcie kolizji)
Wyłączenie obejmuje zakres branży drogowej, sanitarnej oraz elektrycznej. W całości należy wykonać zakres projektu Odbudowa oraz wzmocnienie powierzchni skarpy i Obiekty inżynierskie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany został za pomocą projektów budowlanych i wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych i przedmiarów robót. Załączona dokumentacja stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Roboty budowlane opisane dokumentacją należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami gestorów sieci oraz z wydanymi decyzjami.
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie dysponował m.in.:
Kierownikiem budowy – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń i która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków,
Kierownikiem robót sanitarnych – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
Kierownikiem robót elektrycznych i elektroenergetycznych – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
Kierownikiem badań archeologicznych – 1 osoba posiadająca tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę w zakresie tych badań. Przy ustalaniu czasu trwania ww. praktyki nie uwzględnia się uczestnictwa w badaniach archeologicznych prowadzonych metodą powierzchniową, nadzorów archeologicznych i rozpoznawania obiektów archeologicznych przy pomocy odwiertów oraz opracowywania dokumentacji zabytków ruchomych odkrytych
w trakcie badań archeologicznych.
Geodetą – 1 osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych.
Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień budowlanych nadanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W stosunku do obywateli państw członkowskich Zamawiający wymaga uznania kwalifikacji na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
Zakres nadanych uprawnień lub uznanych kwalifikacji musi odpowiadać zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku (więcej niż jednej) z wymienionych funkcji.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie o dysponowaniu ww. osobami. Nieprzedłożenie niniejszego oświadczenia zwalnia Zamawiającego z podpisania Umowy.
Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w oparciu
o dokumentację zatwierdzoną przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz
o decyzję Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Szczegółowy zakres i sposób prowadzenia badań obejmuje obserwację, eksplorację i dokumentację nawarstwień kulturowych zgodnie z zasadami metodyki archeologicznej;zabezpieczenie ewentualnego pozyskanego ruchomego materiału zabytkowego.
Badania archeologiczne wymagają sporządzenia przez Wykonawcę dokumentacji zgodnej ze standardem dokumentacji badań archeologicznych zamieszczonych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz. U. z 2011 r. nr 165 poz. 987 ze zmianami). Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z istniejącą numeracją stanowisk zgodną z AZP, która przekazana zostanie WUOZ w Toruniu w terminie do 6 miesięcy od zakończenia badań. Zabytki ruchome pozyskane w trakcie badań archeologicznych poddane zostaną konserwacji umożliwiającej ich przechowywanie w muzeum oraz zaopatrzone w dokumentacje
w postaci kart katalogu muzealnego i przekazane WUOZ w Toruniu w terminie do
6 miesięcy od zakończenia badań.
Sprawozdanie z przeprowadzonych badań archeologicznych Wykonawca przekaże do WUOZ w Toruniu, w terminie do 3 tygodni od dnia zakończenia badań archeologicznych. Ponadto Wykonawca opracuje sposób postępowania z zabytkiem po zakończeniu badań archeologicznych i przekaże go w terminie do 3 miesięcy od zakończenia badań. Wykonawca opracuje również wyniki badań archeologicznych
i przekaże je do WUOZ w Toruniu w terminie do 3 lat od zakończenia badań.
Kierownik badań archeologicznych zapewni udział upoważnionego przedstawiciela Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w odbiorach częściowych i końcowych.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych
z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub w Dokumentacji Projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów
i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego
Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
a) sporządzania harmonogramu rzeczowo-finansowego realizowanej inwestycji ,
b) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót,
c) urządzenia i utrzymania zaplecza budowy,
d) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
e) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i po ich zakończeniu wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej (w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej i w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej tj.: .dwg /.dgn),
f) załatwienia formalności dotyczących organizacji ruchu oraz ewentualnych zajęć pasów drogowych,
g) przywrócenia do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót,
h) ubezpieczenia przedmiotu zamówienia, przed przystąpieniem do realizacji, od zdarzeń losowych i ewentualnych szkód powstałych przy i w związku z wykonaniem zamówienia, oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe
i osobowe wyrządzone osobom trzecim,
i) niezwłocznego, pisemnego informowania Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów wykonania przedmiotu umowy.
Podwykonawcy:
Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5 45233162-2 45231000-5 45232000-2

Specyfikacja

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ul. Gen. Hallera 79 86-300 Grudziądz

Wymagania

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej
a) jedno zamówienie polegające na budowie/przebudowie nawierzchni
o powierzchni min. 5000 m2 wykonanej z kostki betonowej oraz jedno zamówienie polegające na budowie/przebudowie nawierzchni asfaltowej o powierzchni min. 1500 m2
lub
b) jedno zamówienie polegające na budowie/przebudowie nawierzchni
o powierzchni min. 5000 m2 wykonanej z kostki betonowej i na budowie/przebudowie nawierzchni asfaltowej o powierzchni min. 1500 m2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 30.09.2014

Miejsce i termin składania ofert

Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
86-300 Grudziądz
ul. gen. Józefa Hallera 79, 10:00, Sekretariat

2013-07-29

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2013-07-10

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4660193&istring=bb86bd7f87d85c98fac9376c241a1454&k=84451