Gmina Świecie: Budowa odcinka ciągu pieszo-rowerowego i ułożenia nawierzchni bitumicznej

infobike
23.05.2013 23:39

P {}A:link {}

Gmina Świecie: Budowa odcinka ciągu pieszo-rowerowego i ułożenia nawierzchni bitumicznej 

Ogłoszenie nr

4523464

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie
      drogi asfaltowe, ekspresowe, autostrady, budowa remonty

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Gmina Świecie
86-100 Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
Tel. 52 333 23 10
Fax. 52 333 23 51
WWW www.um-swiecie.pl

Województwo

kujawsko-pomorskie

Powiat

świecki

Treść zamówienia

Budowa odcinka ciągu pieszorowerowego i ułożenia nawierzchni bitumicznej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Budowa odcinka ciągu pieszorowerowego i ułożenia nawierzchni bitumicznej ulicy Sobieskiego w Świeciu
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka ciągu pieszorowerowego i ułożenia nawierzchni bitumicznej ulicy Sobieskiego w Świeciu w zakresie obejmującym:
a) budowa ciągu pieszorowerowego o długości 114 m i szerokości 3,5 m:
– nawierzchnia z kostki brukowej betonowej,
– chodnik z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm o pow. 162 m2,
– ścieżka rowerowa z kostki brukowej betonowej czerwonej, bezfazowej gr. 8 cm, ułożonej na podbudowie z kruszywa łamanego o pow. 216 m2,
– ustawienie krawężników na ławie betonowej dł. 35 m,
– ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 cm na podsypce cementowo – piaskowej dł. 325 m.
b) ułożenie nawierzchni bitumicznej – warstwy wiążącej i ścieralnej na długości 50 m i szerokości 7 m:
– oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, skropienie asfaltem, ułożenie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – bitumicznych grubości 6 cm o pow. 350 m2,
– ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5 cm o pow. 350 m2,
– regulacja pionowa istniejących urządzeń (włazy, kratki ściekowe) – 6szt.
– humusowanie skarp i wykonanie oraz pielęgnacja trawników na pow. 500 m2.
c) zjazdy na posesje o nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego, bezfazowej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie betonowej o pow. 65 m2.
d) budowa odcinka oświetlenia ulicznego długości 100 m:
– wykopy, ułożenie kabla wielożyłowego YAKY 4 x 25 mm długości 97 m oraz zasypanie wykopów,
– mechaniczne przepychanie rur stalowych ? 100 mm pod drogą dł. 12 m,
– montaż słupów oświetleniowych 12 m + wysięgnik dwuramienny – 3 szt
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.62-2

Specyfikacja

 Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 – 100 Świecie, pok. nr 30

Wymagania

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże prawidłowo wykonane (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
– 1 roboty drogowej polegającej na wykonaniu ulicy o nawierzchni asfaltowej i powierzchni nie mniejszej niż 350 m2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy – wyszczególnionych w §7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże dysponowanie narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej:
– walec samojezdny wibracyjny – 1 szt.,
– koparka, spycharka, ładowarka – po 1 szt.,
– walec statyczny samojezdny – 1 szt.,
– skrapiarka do bitumu – 1 szt.,
– rozściełacz (rozkładarka) do mieszanek z pełną elektroniką – 1 szt.,
– zagęszczarka, ubijak mechaniczny – 1 szt.,
– transport kołowy (samochody samowyładowcze) – 2 szt.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy – wyszczególnionych w §7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej:
– kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności drogowej bez ograniczeń i 3 – letnie doświadczenie zawodowe (okres od dnia uzyskania uprawnień) – wykazanie kierowania robotami drogowymi jako kierownik budowy lub zastępca kierownika budowy. Należy dołączyć wykaz budów.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy – wyszczególnionych w §7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż równowartość 100.000,00 PLN.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy – wyszczególnionych w §7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (lub zgodny z załączonym wzorem) – Załącznik nr 1,
/ Wymagana forma dokumentu – oryginał /
2. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót – Załącznik nr 2
/ Wymagana forma dokumentu – oryginał/
3. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
/ Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/

Wadium

nie dotyczy

Wymagany termin realizacji zamówienia

Okres w dniach: 40

Miejsce i termin składania ofert

Gmina Świecie
86-100 Świecie
ul. Wojska Polskiego 124, 09:00 pok. nr 21 (I piętro, w sekretariacie)

2013-06-07

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2013-05-22

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4523464&istring=5d14e5df0a33f3f4164265b1b443982a&k=84451