Gmina Głuchołazy: budowa ścieżki rowerowej

infobike
10.06.2013 23:34

P {}A:link {}

Gmina Głuchołazy: budowa ścieżki rowerowej

Ogłoszenie nr

4568882

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Gmina Głuchołazy
48-340 Głuchołazy
Rynek 15
Tel. 77 4092100
Fax. 77 4092101
WWW www.glucholazy.pl

Województwo

opolskie

Powiat

nyski

Treść zamówienia

Budowa ścieżki rowerowej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Budowa ścieżki rowerowej w Charbielinie wraz z połączeniem z drogą krajową nr 40
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1) Budowa ścieżki rowerowej w Charbielinie.
Ścieżka rowerowa połączy Osiedle Pionierów oraz miejscowość Charbielin (gmina Głuchołazy) Zakres prac będzie obejmował: budowę nowej nawierzchni utwardzonej. Układ jezdny będzie miał charakter ścieżki rowerowej o szerokości 2 m ( zgodnie z projektem zagospodarowania terenu). Nawierzchnie drogi stanowić będzie warstwa bitumiczna na podbudowie polimerowej. Nad rzeką Prudnik zostanie zbudowana kładka o konstrukcji żelbetowej z dzwigarami stalowymi.
W ramach projektu zagospodarowania terenu przewiduje się budowę:
a) odcinka ścieżki od Osiedla Pionierów (granicy działki 742) do km 1+415 –
poprzez budowę ścieżki rowerowej,
b) przeprawy dla rowerzystów – poprzez budowę kładki nad rzeką Prudnik,
c) przejazdów przez ścieżkę – poprzez wzmocnienie podbudowy w miejscach
przejazdu sprzętu rolniczego na pola (zjazdy z drogi krajowej).
2) Wykonanie połączenia z drogą krajową nr 40 (ZJAZDU)
Wykonany zjazd publiczny będzie miał na celu połączenie pobocza drogi krajowej z projektowanym odcinkiem ścieżki rowerowej do czasu budowy dalszego odcinka ścieżki rowerowej przez Główną Dyrekcje Dróg Krajowych i Autostrad. Wykonanie zjazdu publiczny z drogi krajowej nr 40 ma więc charakter czasowy
Szczegółowy zakres robót jest ujęty w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarze robót oraz uzgodnieniach, które to dokumenty składają się na dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ.
Dodatkowe elementy mające wpływ na koszt budowy, które wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach:
1. geodezyjny koszt obsługi budowy,
2. koszty map powykonawczych,
3. koszty badań i sprawdzeń wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.
4. koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, itp.( w przypadku wystąpienia potrzeb)
5. koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, ewentualne odszkodowania
6. koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami ( w przypadku wystąpienia potrzeb)
7. koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
8. koszty dozoru budowy,
Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonym przedmiarze robót (poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Uwagi Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania.
1. Ze względu na teren w jakim powstanie ścieżka rowerowa (teren upraw rolnych) i okres realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega , iż roboty budowlane związane z budową ścieżki rowerowej na odcinku od Osiedla Pionierów do kładki rowerowej będą prowadzone przed rozpoczęciem zbiorów natomiast kontynuacja prac związanych z budowa ścieżki rowerowej za kładką rowerowa nastąpi po zbiorach plonów z pól.
2. Za straty w uprawach , które są skutkiem prowadzonych prac budowlanych związanych z realizacją inwestycji odpowiada Wykonawca .
3. Wykonawca zobowiązany jest do spisania protokołów:
a) protokołu ze stanu upraw przed rozpoczęciem robót
b) protokołu z ustalenia ewentualnych szkód po zakończeniu realizacji inwestycji
Wykonawca sporządzi protokoły z Przedsiębiorstwem Produkcji Handlu i Usług ARENDA Sp z o.o. w obecności Zamawiającego (właścicielem i dzierżawcą terenu)
4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków uzgodnień
5. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić zarządców sieci uzbrojenia terenu o przystąpieniu do robót w sąsiedztwie tego uzbrojenia.
Kosztorysy ofertowe.
Każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy ofertowe
Kosztorysy ofertowe należy sporządzić zgodnie z przedmiarem robót, zachowując kolejność pozycji przedmiaru , osobno dla robót związanych z wykonaniem ścieżki rowerowej i osobno dla robót związanych z przyłączeniem z drogą krajową nr 40
UWAGA
Podanie typu wyrobu lub producenta w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze, specyfikacji technicznej oznacza, iż jest to rozwiązanie przykładowe, służące jedynie do określenia jakości i cech urządzenia czy materiału, o którym mowa (rozwiązanie przykładowe określające wymagane parametry minimalne) Dopuszcza się stosowanie wyrobów o równoważnych parametrach, nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Zastosowane materiały mają posiadać odpowiednie certyfikaty, aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie i atesty

Specyfikacja

 Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2013&mc=6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy Wydział Planowania, Zamówień Publicznych i Działalności Gospodarczej pok. nr 16 Ip

Wymagania

Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 16.000,00 zł
( słownie szesnaście tysięcy złotych)
Forma wadium.
1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione
w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275),
2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił,
iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub
-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią
lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium,
h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego,
i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą,
j) w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie o której mowa w SIWZ winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib.
Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez:
WBK S.A. 29109021670000000562000051
z dopiskiem Wadium na zadanie :
Budowa ścieżki rowerowej w Charbielinie wraz z połączeniem z drogą krajową nr 40
do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach
w oryginale należy dołączyć oferty.
3) w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców
o których mowa w SIWZ.
Termin wniesienia wadium.
1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert,
2) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę,
3) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą,
4) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
Zwrot wadium.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Utrata wadium.
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów
lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności Wykonawcy muszą (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie wiedzy i doświadczenia): wykazać , że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia tj. co najmniej:
2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie ścieżki rowerowej lub drogi lub ciągów pieszo- jezdnych o pow. min. 2000 m2 każda (w tym jedna z robót polegająca na budowie lub przebudowie ścieżki rowerowej lub drogi lub ciągów pieszo – jezdnych w technologii o nawierzchni z warstwy bitumicznej na podbudowie polimerowej ) z podaniem ich rodzaju , daty , miejsca wykonania, powierzchni, podmiotu na rzecz którego roboty były wykonane
oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót budowlanych (co najmniej wskazanych powyżej) określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa są:
– poświadczenie,
– inne dokumenty świadczące o wykonaniu robót należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz o ich prawidłowym ukończeniu – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń,
UWAGA ( obowiązują przepisy przejściowe ): rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły:spełnia – nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich rodzaju , daty , miejsca wykonania i powierzchni, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ – Wykaz wykonanych robót budowlanych , oraz dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie im zostaną powierzone oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. : dysponować co najmniej 1 (jedną) osobą uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
-wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ– Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający posiadane kwalifikacje zawodowe, a także zakres wykonywanych czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz
-oświadczenie, które potwierdza odpowiednio, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Przedstawione przez Wykonawcę informacje zawarte w Załącznikach Nr 4 do 5 do niniejszej SIWZ, muszą jednoznacznie potwierdzić spełnienie przez te osoby wymagań stawianych przez Zamawiającego.
Uwaga: Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.), lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.)
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa – w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę (tj. zawierającą dowód opłaty) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-formularz ofertowy – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ
-dowód wniesienia wadium,
-kosztorysy ofertowe w formie pisemnej
-stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
-w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
-w przypadku polegania Wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
-pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
-w przypadku, gdy podmioty trzecie będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ w zakresie dotyczącym tych podmiotów

Wadium

16.000,00 z

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 30.11.2013

Miejsce i termin składania ofert

Gmina Głuchołazy
48-340 Głuchołazy
Rynek 15 godzina 11:30

2013-06-24

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2013-06-07

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4568882&istring=a0e610b5d17909631b7ae76ac4de9747&k=84451