Gmina Gizałki: Budowa ścieżki rowerowej

infobike
02.09.2013 23:41

P {}A:link {}

Gmina Gizałki: Budowa ścieżki rowerowej

Gmina Gizałki

63-308 Gizałki

ul. Kaliska 28

Tel. 62 7411517

Fax. 62 7411195

E-mail [email protected]

WWW www.gizalki.pl

Województwo   wielkopolskie

Powiat   pleszewski

Treść zamówienia   Budowa ścieżki rowerowej

 

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia   Budowa ścieżki rowerowej Niniew – Gizałki – Leszczyca – Szymanowice – Czołnochów – ETAP III

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej (działka nr 296) w miejscowości Szymanowice. ETAP III obejmuje roboty wskazane w dokumentacji projektowej na odcinku w km 7+001 – 7+500 (499,00 m).

Zakres robót ww. zadania podzielony został na dwa etapy:

Etap I obejmuje:

1. Roboty przygotowawcze

– Liniowe roboty pomiarowe – 0,5 km

– Frezowanie nawierzchni bitumicznej – 249,5 m2

– Ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni – 7 szt.

2. Roboty odwodnieniowe

– Kanalizacja deszczowa PP o śr. nom. 400 mm – 497,6 m

– Przykanalik deszczowy PVC o śr. nom. 160 mm – 14,4 m

– Studzienki ściekowe – 12 szt.

– Studzienki rewizyjne – 12 szt.

– Ściek z kostki brukowej betonowej gr. 8cm – 99,8 m2

Etap II obejmuje:

1. Roboty drogowe

– Krawężnik betonowy 15×30 cm – 499,0 m

– Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna – 309,5 m2

– Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna – 249,5 m2

– Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych – 399,2 m2

– Obrzeża betonowe 20×6 cm – 493,0 m

– Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm – 982,0 m2

– Humusowanie skarp z obsianiem – 431,0 m2

– Warstwa wzmacniająca z geowłókniny – 399,2 m2

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2

Specyfikacja   Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.gizalki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gizałki, ul. Kaliska 28, 63-308 Gizałki, pokój nr 11

Wymagania   1) Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy:

– pieniądzu,

– poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

– gwarancjach bankowych,

– gwarancjach ubezpieczeniowych,

– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4) Wadium musi obejmować okres związania ofertą.

5) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: BS Pleszew O/Gizałki nr 24 8407 0003 0400 0185 2000 0021 z wpisem na dowodzie wpłaty – wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej – Budowa ścieżki rowerowej Niniew – Gizałki – Leszczyca – Szymanowice – Czołnochów – ETAP III.

6) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie uznane za wniesione wówczas, jeśli w podanym terminie na składanie ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

7) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Gizałki, ul. Kaliska 28, 63-308 Gizałki, (sekretariat) lub dołączyć do oferty.

8) Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

9) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy.

10) Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie drogi, ścieżki rowerowej, chodnika lub placu parkingowego z kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto oraz 1 robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy dysponujący osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycieObowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie i złożenie poświadczeń dotyczy co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie drogi, ścieżki rowerowej, chodnika lub placu parkingowego z kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto oraz 1 roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto. Zamawiający nie wymaga informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy wraz z zestawieniem rzeczowo finansowym, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji;

b) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 7 SIWZ;

c) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu jest załącznikiem nr 7 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać NIE DOTYCZY;

d) kopia dokumentu potwierdzająca wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinna być trwale połączona z ofertą);

e) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy

Wadium   10 000,00 PLN

Wymagany termin realizacji zamówienia   Zakończenie: 30.06.2014

Miejsce i termin składania ofert   Gmina Gizałki

63-308 Gizałki

ul. Kaliska 28, Sekretariat, 10:00

 

2013-09-17

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji   

 

Termin związania ofertą   okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych   oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie   najniższa cena

Data dodania   2013-09-02