Gdynia: opracowanie koncepcji tras rowerowych

infobike
22.04.2014 20:50

P {}

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

81-364 Gdynia

ul. 10 Lutego 24

Tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85

Fax. 058 6622841

E-mail [email protected]

WWW www.zdiz.gdynia.pl

Województwo   pomorskie

Powiat   Gdynia

Treść zamówienia   Opracowanie koncepcji tras rowerowych

 

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia   Opracowanie koncepcji tras rowerowych w śródmieściu Gdyni

Rodzaj zamówienia: usługi

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie i przekazanie dokumentacji wstępnej koncepcji projektowej docelowej sieci tras rowerowych, dokumentacji projektowych docelowej organizacji ruchu oraz dokumentacji projektowej sygnalizacji świetlnej dla tras rowerowych w śródmieściu Gdyni, oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót wykonywanych na podstawie ww. dokumentacji projektowych.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do siwz oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do siwz.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7 71248000-8

Specyfikacja   Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:ftp://server.zdiz.gdynia.pl/koncepcjatras

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 403

CPV    71320000-7: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8: Nadzór nad projektem i dokumentacją

Wymagania   2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wymagane jest wykazanie wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji o charakterze komunikacyjnym-transportowym, zawierającej koncepcję lub plan tras rowerowych dla obszaru miejskiego, o wartości netto minimum 30.000,00 zł, wraz z dowodami, czy zostały wykonane należycie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wymagane jest dysponowanie:

a) minimum 1 osobą, która opracowała i opublikowała przynajmniej 2 artykuły publicystyczno-naukowe w publicznie dostępnych miejscach publikacji lub w mediach ogólnie dostępnych np. w witrynie internetowej, dotyczące komunikacji rowerowej dla obszaru miejskiego.

i

b) minimum 1 osobą, która wykonała przynajmniej jeden projekt sygnalizacji świetlnej, obejmującej sterowanie ruchem rowerów z pasa ruchu dla rowerów

i

c) minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w zakresie pełnienia nadzoru autorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej.

Zamawiający dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.

Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn.zm.) z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).

Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby dla wymagań określonych w punkcie b) i c).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.

2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

3) Formularz cenowy, wg wzoru formularza Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1a do siwz.

4) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

5) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz.

Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał:

– zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

– sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

– charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

– zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

W przypadku udostępnienia:

– osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,

– wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje)

Wadium   2.500,00 z

Wymagany termin realizacji zamówienia   Okres w dniach: 182

Miejsce i termin składania ofert   Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

81-364 Gdynia

ul. 10 Lutego 24 godz. 11:00, w siedzibie Zamawiającego pokój nr 407

 

2014-04-30

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji   

 

 

Termin związania ofertą   okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych   oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie   najniższa cena

Data dodania   2014-04-22