Chojnice: Budowa drogi rowerowej

infobike
11.01.2014 00:05

P {}

Ogłoszenie nr

5059876

Źródło informacji

TED

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie

Dane organizatora

Gmina Chojnice
89-600 Chojnice
ul. 31 Stycznia 56a
Tel. : +48 523972129
Fax. : +48 523973559
E-mail [email protected]
WWW www.gminachojnice.com.pl,bip.gminachojnice.com.pl/?app=przetargi,bip.gminachojnice.com.pl/?app=przetargi

Województwo

pomorskie

Powiat

chojnicki

Treść zamówienia

Budowa ścieżki rowerowej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

1. Zamówienie jest częścią partnerskiego projektu „Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta”finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 6. Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.1. Infrastruktura wzmacniająca potencjał turystyczny.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie:1.1 ścieżki rowerowej o długości ~10.367 mb o nawierzchni bitumicznej, nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz nawierzchni gruntowej ulepszonej wraz z m.in.: wycinką drzew i krzewów, budową odcinków sieci kanalizacji deszczowej wraz z osadnikami1.2 tablic informacyjnych –3 szt.1.3 punktów odpoczynkowych –2 szt.1.4 oznakowania –1 kpl.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.Termin realizacji do 31.12.2014 roku.
Roboty budowlaneWykonanieGłówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: gmina Chojnice –wzdłuż drogi wojewódzkiej 235 na odcinku od granicy z gminą Brusy (km 0+000) do Klawkowa (km 10+367).Kod NUTS
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ): Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162, 45100000, 45111000, 45212140, 45221000, 45231000, 45233000, 34928472
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
Całkowita wielkość lub zakres:: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki rowerowej o długości ~10.367 mb.

Specyfikacja

Dokumenty odpłatne: nie

Wymagania

Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców.2. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.2.2 posiadania wiedzy i doświadczeniaa) dysponują niezbędnym doświadczeniem i wykażą się zrealizowaniem w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych w zakresie budowy bądź przebudowy: ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych lub dróg z nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto każda.2.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówieniaZamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie.2.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej.Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.4. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia –nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego – pkt. IX SIWZ) dołączonych do oferty.5. Wymienione warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty o których mowa w punkcie IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem, iż z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.6. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie później niż na dzień składania ofert.7. Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień.8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.9. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń i informacji:a) wypełnionego formularza ofertowego (załącznik 1 do SIWZ). Oferta (formularz ofertowy wraz z załącznikami) musi być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwemb) pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do wniosku pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie)c) oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik 4 do SIWZ)d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał), wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznyche) dowodu wniesienia wadium.10. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik 3 do SIWZ)b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofertc) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofertd) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofertg) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.10.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa u §3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231):a) pkt 2-4, 6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofertb) pkt. 5 i 7 –składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, 10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.10.2 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w §4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.10.3 Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń –zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.10.4 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. VIII 2.2. – VIII 2.4. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w punkcie IX.2 SIWZ.10.5 W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, wspólnicy spółek cywilnych) dokumenty wymienione w pkt IX.2.a) –IX.2.g) SIWZ musi złożyć każdy z Wykonawców.11. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:a) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2 do SIWZ)b) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy –w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik 6 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie należy wymienić minimum 2 roboty budowlane w zakresie budowy bądź przebudowy: ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych lub dróg z nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto każda. Dla minimum dwóch ze wskazanych robót należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.12. Dowodami w rozumieniu punktu IX.3.b) SIWZ są:12.1 poświadczenie12.2 inne dokumenty –jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt IX.4.1 SIWZ.13. Wykonawca, w miejsce poświadczenia, o którym mowa w pkt IX.4.1. SIWZ może przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określony w §1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)14. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego były wykonane roboty budowlane wskazane w wykazie, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Warunki i sposób oceny określono w punkcie III.2.1.
Kwalifikacje techniczne: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:Warunki i sposób oceny określono w punkcie III.2.1.

Wadium

1. Wymagane wadium w wysokości 100 000,00 PLN.2. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto oferty.

Miejsce i termin składania ofert

Gmina Chojnice
89-600 Chojnice
ul. 31 Stycznia 56a 09:00

2014-03-04

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Gmina Chojnice
89-600 Chojnice
ul. 31 Stycznia 56a

2014-03-04

Termin związania ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

Najniższa cena
Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Uwagi

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia: Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
Informacje o funduszach Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: takPodać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): 1. Zamówienie jest częścią partnerskiego projektu „Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta”finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007–2013, oś priorytetowa 6. Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.1. Infrastruktura wzmacniająca potencjał turystyczny.
Informacje dodatkowe: 1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy.2. Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć:2.1 terminu wykonania zamówienia:a) opóźnienie w przekazaniu terenu budowy z przyczyn zależnych od Zamawiającegob) konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztówprawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowegoc) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również te polegające na niezgodności dokumentacji z przepisami prawad) wprowadzenie zmian w dokumentacji techniczno –projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowye) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającegof) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowyg) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.h) przerwa w realizacji robót budowlanych powstała z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcyi) konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organówj) wstrzymanie realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowyk) napotkanie w czasie wykonywanych wykopów niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnychl) niemożliwość niezwłocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w związku z wniesionym odwołaniemm) niemożliwość niezwłocznego rozpoczęcia robót po podpisaniu umowy ze względu na brak pozwolenia na budowę lub innych wymaganych pozwoleń, zgód itp.n) aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologicznyo) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnegop) wystąpienie siły wyższejq) skrócenie terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcyr) konieczność wykonania robót zamiennychs) niekorzystne warunki pogodowet) zmiana parametrów przedmiotu zamówieniau) przeszkody i trudności formalno-prawnev) konieczność wykonania prac archeologicznych na terenie budowyw) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowyx) zmiana umowy o dofinansowanie projektu2.2 terminów płatności:a) nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającegob) wystąpienie siły wyższejc) zmiana terminu wykonania zamówieniad) zmiana umowy o dofinansowanie projektu2.3 parametrów przedmiotu zamówienia:a) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również te polegające na niezgodności dokumentacji z przepisami prawab) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającegoc) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowyd) konieczność aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu.e) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geotechnicznych lub terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych itp.f) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnegog) konieczność wykonania robót zamiennychh) przeszkody i trudności formalno-prawnei) wystąpienie siły wyższejj) zmiana umowy o dofinansowanie projektu2.4 wynagrodzenia:a) urzędowa zmiana stawki podatku VAT (dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano)b) przyczyny o obiektywnym charakterze: istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia (zmniejszenie wynagrodzenia)c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w związku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiającego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane praced) sądowa waloryzacja zamówienia2.5 podwykonawstwa:a) zmiana zakresu robót powierzonych podwykonawcomb) zmiana podwykonawcy (pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego)c) zlecenie części robót podwykonawcy (pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego)d) rezygnacja z podwykonawcy.
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: [email protected].: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
Składanie odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, –jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo w terminie 15 dni, –jeżeli zostały przesłane w inny sposób.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub SIWZ na stronie internetowej.
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: [email protected].: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:: 8.1.2014

Data dodania

2014-01-10