Chełm: Budowa trasy rowerowej

infobike
07.05.2014 00:15

P {}

Zarząd Dróg Miejskich

22-100 Chełm

ul. Chełmońskiego 1

Tel. : +48 825633228

Fax. : +48 825633839

E-mail [email protected]

WWW www.zdm-chelm.pl

Województwo   lubelskie

Powiat   chełmski + Chełm

Treść zamówienia   Budowa trasy rowerowej

 

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia   1. Przedmiotem zamówienia jest budowa trasy rowerowej na terenie miasta Chełm w ramach projektu pn. „Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej –województwo lubelskie”

2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

1) roboty branży drogowej:

a) roboty pomiarowe,

b) roboty przygotowawcze,

c) roboty rozbiórkowe,

d) roboty ziemne,

e) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową,

f) wykonie nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową,

g) wykonanie zjazdów,

h) ustawienie krawężników i obrzeży,

i) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, odbudowa ogrodzeń,

j) planowanie i humusowanie gruntu,

k) oznakowanie pionowe i poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, zatoki autobusowe,

l) regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych oraz odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej

2) roboty branży elektrycznej

a) roboty demontażowe

b) roboty montażowe (słupy i oprawy oświetleniowe, kable energetyczne, zabezpieczenie istniejących kabli oraz rury ochronne rezerwowe, pogłębienie ułożenia istniejących kabli NN),

3) promocja Projektu:

a) tablice informacyjne

3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiary robót (załączniki nr 7.1, 7.2 do SIWZ).

4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy:

1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych,

2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,

3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania,

4) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu i Inżynierowi, o którym mowa w §9 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ następujących dokumentów:

a) ogólny plan zapewnienia jakości (PZJ) –w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy,

b) szczegółowy program zapewnienia jakości –w terminie 7 dni przez rozpoczęciem robót danego asortymentu,

c) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy,

5) harmonogram robót w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy

6) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm,

7) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót,

8) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych) wraz z nadzorem właścicielskim,

9) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych,

10) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót,

11) uporządkowanie placu budowy,

12) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót,

13) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej – w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,

14) systematyczne prowadzenie oraz pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz, niezbędnych do realizacji zadania oraz udokumentowania i zachowania wysokiej jakości robót budowlanych i wbudowanych materiałów, w sposób zgodny z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe.

Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu.

Zamawiający będzie prowadził niezależne i systematyczne badania, pomiary, próby oraz sprawdzenia w celu kontroli prawidłowego wykonania niniejszego zamówienia.

15) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów:

a) o systemie oceny zgodności,

b) o wyrobach budowlanych,

potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi;

16) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów);

17) bieżące utrzymanie stanu dróg przez cały okres budowy, tj. wykonywanie robót remontowych (obejmujących w szczególności uzupełnienie ubytków w nawierzchni betonem asfaltowym), robót konserwacyjnych i porządkowych oraz podejmowanie innych działań technicznych mających na celu zapewnienie, zgodnego z potrzebami ruchu drogowego, stanu technicznego drogi oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu, zarówno na odcinkach gdzie nie były jeszcze prowadzone roboty budowlane, trwają roboty lub zostały zakończone (tj. przez cały okres trwania realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót),

18) bieżące utrzymanie w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały,

19) utrzymania stałego dostępu do wszystkich posesji na terenie budowy przez cały okres trwania robót,

20) promocji projektu:

a) oznakowania wszelkich dokumentów (w tym wniosków, zawiadomień, faktur itp.) i materiałów związanych z realizacją projektu,

b) wykonania i ustawienia w terminie 14 dni od daty przekazania placu budowy, lecz nie później niż do dnia rozpoczęcia robót, tablic informacyjnych na poszczególnych odcinkach trasy na czas budowy szt.4 (dwustronne)

wg zasad określonych w Wytycznych dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polskie Wschodniej (www.parp.gov.pl);

21) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.

Roboty budowlaneGłówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: ul. Ceramiczna, ul. Szpitalna, ul. Armii Krajowej, ul. Kąpieliskowa, ul. Wojsławicka w Chełmie.Kod NUTS PL312

Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ): Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162, 45111200, 45233222, 45233200, 45316110, 45231400, 45233290, 45233221

Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak

Całkowita wielkość lub zakres:: Zamówienie na budowę trasy rowerowej w ramach projektu Nr POPW5.2-1 'Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej’ – województwo lubelskie w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 udzielane jest w częściach. Łączna wartość poszczególnych części zamówienia wynosi: 28 311 114,76 PLN.

Wartość przedmiotowego zamówienia wynosi: 2 488 111,44 PLN.

Szacunkowa wartość bez VAT: 2 488 111,44 PLN

Specyfikacja   Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 11.6.2014 – 09:30Dokumenty odpłatne: nie

CPV   45233162-2: Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45111200-0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233200-1: Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9: Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233290-8: Instalowanie znaków drogowych

45233221-4: Malowanie nawierzchi

Wymagania   Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: I. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.9. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2-8 i 10.10. Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń –zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:1) o których mowa w pkt 3-5 i 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.2) o którym mowa w pkt. 6 i 8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy.12. Dokumenty, o których mowa w pkt. 11.1 lit a i c oraz pkt.11.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 11.1 lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.13. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt 12 stosuje się odpowiednio.

Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia:1) W przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy – informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dotyczącej tych podmiotów, a także innych dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa – nie mniejsza niż 550 000,00 PLN

Kwalifikacje techniczne: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodny z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

2. Dowodami, o których mowa w pkt 1 są:

1) poświadczenie;

2) inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1.

3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie o którym mowa w pkt 1 zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.

4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodny z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

7. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności:

1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;

2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;

3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;

4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

1. Wykaz robót budowlanych powinien zawierać roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi, placów, ciągu pieszego lub trasy rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wartości brutto co najmniej 850 000,00 PLN oraz roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi, ciągu pieszego lub trasy rowerowej o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto co najmniej 650 000,00 PLN.

2. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 2 osoby, w tym:

co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394),

co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).

Informacje o zamówieniach zastrzeżonych: Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej

Wadium   Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 49 760,00 PLN (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy siedemset sześćdziesiąt PLN 00/100) w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Wymagany termin realizacji zamówienia    Rozpoczęcie 15.7.2014. Zakończenie 15.12.2014

Miejsce i termin składania ofert   Zarząd Dróg Miejskich

22-100 Chełm

ul. Chełmońskiego 1 09:30

 

2014-06-11

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji   Zarząd Dróg Miejskich

22-100 Chełm

ul. Chełmońskiego 1 10:00

 

2014-06-11

Termin związania ofertą   w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych   oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie   Najniższa cena

Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Uwagi   Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia: Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

Informacje o funduszach Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: takPodać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Projekt 'Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej – województwo lubelskie’ współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla projektu realizowanego w ramach: Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej lata 2007-2013 Oś Priorytetowa V Zrównoważony rozwój potencjału turystycznego opartego o warunki naturalne. Działanie V.2. Trasy Rowerowe.

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: [email protected].: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks:+48 224587700

Składanie odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Terminy na wniesienie odwołania określa art. 182 ust. 1 pkt 1, ust. 2 pkt 1, ust. 3 pkt1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.).

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: [email protected].: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks:+48 224587700

Data wysłania niniejszego ogłoszenia:: 29.4.2014