Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Biuro Obsługi Klienta i Centrum Kontaktu Nextbike Polska działa non-stop

infobike
05.07.2014 23:59

P {}A:link {}

Dla zwiększenia komfortu użytkowników, Nextbike Polska, operator rowerów miejskich w Białymstoku, Konstancinie, Opolu, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu na stałe przedłuża godziny pracy Biura Obsługi Klienta i Centrum Kontaktu. Teraz rowerzyści miejscy z całej Polski mogą korzystać z pomocy konsultantów Nextbike’a przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

veturilo_760

Dotychczas użytkownicy mieli możliwość kontaktu w godzinach 6 –22 w dni powszednie oraz 7 –19 w weekendy. W sezonie 2014 operator wprowadza zmianę godzin funkcjonowania BOK i CK. W trosce o wygodę rowerzystów, konsultanci są dostępni przez całą dobę, zarówno w dni powszednie, jak i w weekendy. Oznacza to, że teraz o każdej porze można telefonicznie wypożyczyć lub zwrócić rower, poprosić o przypomnienie kombinacji szyfru do zamka, zgłosić usterkę lub odnalezienie roweru, sprawdzić stan konta, a także uzyskać odpowiedź na pytanie lub pomoc nawet w najbardziej nietypowych sytuacjach.

Numery telefonów infolinii to 22 382 13 12 oraz 22 244 13 13 dla wszystkich systemów oprócz białostockiego BiKeR-a –85 871 01 01.

Nextbike Polska przypomina równocześnie, że do dyspozycji użytkowników pozostają adresy e-mail, na które można wysyłać zapytania lub zgłaszać reklamacje:

Veturilo: [email protected]

Bemowo Bike: [email protected]

BiKeR: [email protected]

Konstanciński Rower Miejski: [email protected]

Wrocławski Rower Miejski: [email protected]

Poznański Rower Miejski: [email protected]

Opole Bike: [email protected]

Rower Trójmiejski: [email protected]

Zgodnie z regulaminami systemów, czas na odpowiedź to maksymalnie 14 dni, jednak operator zapewnia, że pracownicy zawsze starają się możliwie najszybciej rozpatrywać reklamacje i odpowiadać na zadane pytania.