200 dni TIER w Polsce. Operator przedstawił statystyki
Mija 200 dni obecności TIER w Polsce. Z tej okazji operator podsumowuje miniony czas w liczbach, trendach i statystykach popularności.
W tym czasie TIER wprowadził swoją usługę do ponad 20 polskich miast, zdobył zaufanie 2 mln użytkowników oraz pozyskał rekordowo wysokie finansowanie kwotą 200 mln dolarów.
W ciągu zaledwie 200 dni od startu w Trójmieście, TIER, z niemal nieznanej Polakom marki, stał się jednym z czołowych graczy na rodzimym rynku mikromobilności. Polska jest obecnie drugim po Niemczech najbardziej dynamicznie rozwijającym się rynkiem dla operatora.
15 kwietnia br., w komunikacie ogłaszającym swój debiut w Polsce, TIER zobowiązał się do wprowadzenia na polski rynek 10 tys.bezpiecznychh i ekologicznych ehulajnóg. Statystyki operatora po 100 dniach wskazywały, że liczba użytkowników sięgała pół miliona, a po kolejnych 100 dniach było ich już czterokrotnie więcej. Po usługi firmy mieszkańcy ponad 20 polskich miast sięgają dwukrotnie częściej, niż wynosi średnia rynkowa, i to mimo pobierania przez operatora opłaty za odblokowanie.
Wyniki te napawają nas dużym optymizmem w realizacji misji zmiany mobilności na dobre i pozwalają wierzyć, że Polacy przekonują się do bezemisyjnych środków transportu. Dowodzi tego również lojalność użytkowników TIER, która jest dwukrotnie wyższa od średniej. I choć przed nami wciąż długa droga, nie zwalniamy tempa i pracujemy nad kolejnymi działaniami edukującymi mieszkańców w zakresie odpowiedzialnego i bezpiecznego poruszania się po drogach. – mówi Mathieu Deloly, Dyrektor Zarządzający TIER Mobility Poland.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Firma organizuje warsztaty bezpiecznej jazdy, nawiązuje niestandardowe partnerstwa oraz aktywnie działa na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drodze. Już po niecałych 3 miesiącach swojej obecności w Polsce firma jako pierwsza uruchomiła w porozumieniu z władzami miast specjalne strefy, w których użytkownicy mogą zdobyć darmowe minuty na kolejne przejazdy za poprawne parkowanie pojazdów. Obecnie rozwiązanie to działa w 6 polskich miastach, a docelowo ma zostać wprowadzone wszędzie tam, gdzie jest to możliwe.
TIER wprowadza e-hulajnogi nie tylko do dużych miast, ale także do wielu mniejszych miejscowości – takich, jak Tychy, Milanówek czy Pruszcz Gdański. Firma wprowadza także do swojej floty e-skutery i rowery elektryczne.
Inwestorami spółki TIER są między innymi SoftBank Vision Fund 2, Mubadala Capital, Northzone, Goodwater Capital, White Star Capital oraz polski fundusz inwestycyjny Market One Capital.