135 tys. wypożyczeń MEVO w 17 dni

infobike
12.04.2019 15:00

Z MEVO można korzystać od 26 marca. W tym czasie z wypożyczalniskorzystano blisko 135 tys. razy. Obecnie w systemie jest 1224 rowery, adocelowo ma ich być 4080.

Od 26 marca działa MEVO. Przezpierwsze 17 dni z systemu skorzystano blisko 135 tys. razy. Oznacza to, żekażdy rower był wypożyczany 110 razy. Jak podaje Nextbike – operator systemu –to czterokrotnie więcej niż w innych systemach rowerowych w Polsce.

System, który zbudowaliśmy wspólnie z władzami samorządowymi imieszkańcami 14 gmin Metropolii, jest innowacją w skali całej Europy, nie tylkow Polsce. Dziękujemy wszystkim zaangażowanym stronom, przepraszamy za każdepotknięcie i niedoskonałość operacyjną, prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości„– mówi Marek Pogorzelski, rzecznik prasowyNextbike Polska, firmyodpowiedzialnej za wdrożenie rowerów wspomaganych elektrycznie dlamieszkańcówObszaru Metropolitalnego Gdańsk – Gdynia – Sopot (OMGGS).

Wydajniejszy system ładowania i wymiany baterii

Zasilająca silnik elektrycznyspecjalna bateria pozwala na przejechanie 60 km. „Obecnie udoskonaliliśmy system ładowania i wymiany baterii. Czas, jakipotrzebujemy, aby „przywrócić” rower do pracy, został skrócony niemaldwukrotnie. To oznacza, że wydłużył się realny czas umożliwiający korzystanie zkażdego roweru” – mówi Pogorzelski.

Nextbike chce jak najszybciej inajskuteczniej poprawić sytuację. Wkrótce na drogi Metropolii wyjadą nowe,przetestowane rowery. Firma zapewnia, że z każdym dniem mieszkańcy będą widziećpoprawę i już wkrótce nie będą miały miejsca frustrujące sytuacje, a po drogachOMGGS będzie jeździć ponad 4 tysiące mew.

Warto korzystać z aplikacji

System to nie tylko rowery. Totakże aplikacja pomagająca w określeniu lokalizacji dostępnych, sprawnychrowerów, ich wypożyczaniu i obsłudze konta. To również wiele osób obsługującychsystem – serwisanci, pracownicy relokacji oraz udzielający porad i wyjaśnieńpracownicy Biura Obsługi Klienta. Liczba tych osób od momentu uruchomieniaprojektu wzrosła 2,5 krotnie i nadal będzie zwiększana – informuje operatorMEVO, firma Nextbike Polska.

Każdego dnia do Nextbike różnymikanałami trafiają informacje o niedoskonałościach i utrudnieniach w korzystaniuz rowerów. Codziennie wprowadzane są rozwiązania mające na celu uwzględnieniezgłaszanych uwag i maksymalne zwiększenie zadowolenia użytkowników.