Koniec Łódzkiego Roweru Publicznego 2.0. Co się stanie ze środkami na kontach użytkowników?
Dotychczasowa edycja Łódzkiego Roweru Publicznego przechodzi do historii. Pod koniec stycznie miasto rozwiązało umowę z operatorem systemu. W całym mieście trwa demontaż stacji. Co się stanie ze środkami zgromadzonymi na kontach użytkowników?
Pod koniec stycznia przedstawiciele miasta i środowiska rowerowego w Łodzi ogłosili, że umowa z dotychczasowym operatorem została zerwana (pisaliśmy o tym tutaj). Potwierdziły to również wyniki głosowania zespołu ds. mikromobilności, podczas którego nikt nie zgłosił zarówno sprzeciwu, jak i głosu wstrzymującego.
Pierwsze dni lutego to ostatnie dni z dotychczasowymi rowerami, oraz systemem, który w Łodzi był obecny od połowy 2021 roku.
Jak otrzymać pieniądze zgromadzone na koncie Łódzkiego Roweru Publicznego?
Na oficjalnej stronie ŁRP-u zerwanie umowy przedstawia się jako „dojście do porozumienia”.
Operator drugiej edycji Łódzkiego Roweru Publicznego demontuje stacje w całej Łodzi Szanowni Użytkownicy, w wyniku dialogu Operatora Łódzki Rower Publiczny (Homeport Polska) z Zamawiającym ZDiT Łódź doszło do porozumienia w zakresie wcześniejszego zakończeniu projektu ŁRP 2.0. Obecnie trwa demontaż systemu ŁRP 2.0. Wszelkie zwroty środków zgodnie z regulaminem. Dziękujemy Wam za blisko milion wypożyczeni ŁRP 2.0 - czytamy na stronie internetowej lodzkirowerpubliczny.pl.
Dla wszystkich użytkowników, którzy posiadają jeszcze środki najbliższe dni będą kluczowe. Wypłata środków jest możliwa, ale tylko na podstawie przesłanego wniosku.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Jak prawidłowo wypełnić wiadomość z prośbą o zwrot środków?
Środki pieniężne podlegające zwrotowi, zwracane są Użytkownikowi w sposób, w jaki nastąpiła ich płatność. Zwrot odbywa się w ciągu 30 dni - czytamy w regulaminie.
Operator na zwrot środków ma 30 dni, od momentu przesłanego wniosku. W przypadku pisemnej rezygnacji wysłanej przez użytkownika na adres e-mail [email protected] należy podać: login użytkownika, imię i nazwisko, adres zamieszkania, e-mail użyty podczas płatności w PayU, numer konta bankowego, kwota niewykorzystanych doładowań