„Do Pracy Jadę Rowerem” – organizatorzy podsumowali kampanię
Dwunasta edycja akcji „Do Pracy Jadę Rowerem” cieszyła się dużym zainteresowaniem. Od 8 maja do 1 października w gdyńskiej kampanii wzięło udział 1 292 uczestników.
O atrakcyjne nagrody w 12.edycji akcji “Do pracy jadę rowerem” rywalizowało 171 firm. Uczestnicy łącznie pokonali rowerem ponad milion kilometrów.
Najważniejszym założeniem projektu jest zmiana naszych nawyków transportowych. Podróżowanie do pracy rowerem jest coraz bardziej popularne, często zajmuje mniej czasu niż jazda samochodem, jest tańsze, bardziej ekologiczne oraz przede wszystkim zwiększa naszą aktywność – zauważa Paweł Brutel, zastępca dyrektora Gdyńskiego Centrum Sportu.
W tegorocznym projekcie udział wzięło 1292 uczestników z 171 firm. Łącznie przejechano 1 188 231,91 kilometrów.
W klasyfikacji firm, w następujących kategoriach, zwyciężyli:
grupa mała: Medlog Poland - 9516,78 pkt (1 aktywna osoba),
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
grupa średnia: HG SOLUTION SP. Z O. O. - 2423,53 pkt (6 aktywnych osób),
grupa duża: CRIST - 1816,22 pkt (36 aktywnych osób).
Dwunasta edycja akcji „Do Pracy Jadę Rowerem” trwała prawie pięć miesięcy: od 8 maja do 1 października.
Celem kampanii jest zachęcenie pracowników firm mających swoją siedzibę lub oddział na terenie Gdyni do podróżowania do pracy rowerem. W tym roku kręciliśmy kilometry dla gdyńskich firm, a każdy przejazd dawał dodatkowe kilometry, które zaliczane były na konto indywidualne, jak i wcześniej wybranej firmy.