Zamień autobus na rower. Akcja…Kompanii Piwowarskiej [FILM]
Lech Free zainicjował akcję, która inspiruje do większej aktywności fizycznej w ciągu dnia. We współpracy z ambasadorami marka zachęcała mieszkańców stolicy do zmiany środka transportu z komunikacji miejskiej na rower lub hulajnogę.
Marka we współpracy z Damianem Janikowskim, Jakubem Wesołowskim, Katarzyną Szklarczyk i Natalią Tober namawiała do poruszania się po mieście w sposób aktywny. Celem akcji jest zmotywowanie Polaków, by zwiększyli aktywność fizyczną, np. wybierając rower zamiast autobusu.
Ambasadorzy wyposażeni w pick-upa z bagażnikiem pełnym rowerów i hulajnóg wyruszyli ulicami Warszawy, szukając chętnych do wspólnej przejażdżki. Zatrzymywane na przystankach autobusowych osoby były zachęcane do zmiany środka transportu z autobusu na rower lub hulajnogę. Wszystkie osoby, które uczestniczyły w wydarzeniu, otrzymały piwo Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej.
W jedno popołudnie do zabawy dołączyło blisko 30 osób. Uczestnicy przemierzyli łącznie 124 km – to prawie tyle, ile wynosi trasa z Warszawy do Łodzi.