Bieruń: modernizacja tras rowerowych

infobike
07.05.2014 00:10

P {}

Powiat Bieruńsko-Lędziński

43-155 Bieruń

ul. św. Kingi 1

Tel. 32 226 91 00

Fax. 32 226 90 00

E-mail [email protected]

WWW www.powiatbl.pl

Województwo   śląskie

Powiat   bieruńsko-lędźiński

Treść zamówienia   modernizacja tras rowerowych

 

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia   Baza dla aktywnych form turystyki – modernizacja tras rowerowych w powiecie bieruńsko-lędzińskim – etap I.

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie małej architektury, oraz w zakresie modernizacji oznakowania tras rowerowych nr 8, 101, 151, 152, 153 i 158 o łącznej długości 65,5 km dla aktywnych form turystyki w granicach Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje:

a)budowę wolno-stojących wiat, konstrukcji stalowo-drewnianej o pow. zabudowy 25m2,

b)budowę punktów przystankowych,

c)wykonanie i montaż oznakowania – w pasie drogowym oraz na szlakach rowerowych,

d)prace geodezyjne.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45422000-1 45233290-8

Specyfikacja   Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://www.powiatbl.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Rozwoju, Funduszy Europejskich i Inwestycji w Starostwie Powiatowym w Bieruniu ul. św. Kingi 1, pokój 216.

w załączniku

Załączniki do spec.   zał.tar.gz

CPV   45422000-1: Roboty ciesielskie

45233290-8: Instalowanie znaków drogowych

Wymagania   Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 14.05.2014 r. do godz. 8:00.

Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i określony został w pkt. 9 SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez wykonawcę oferty.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu;

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Nazwa i adres Zamawiającego, na który powinno zostać wniesione wadium:

Nazwa zamawiającego: Powiat Bieruńsko – Lędziński

Adres zamawiającego: 43-155 Bieruń, ul. św. Kingi 1

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego, Nr konta: 10 1050 1399 1000 0023 1459 3340 ING Bank Śląski z dopiskiem: Baza dla aktywnych form turystyki – modernizacja tras rowerowych w powiecie bieruńsko-lędzińskim – etap I.

W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej (tj. w formie określonej w pkt. od 2 do 5), wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w kasie Zamawiającego tj. w Starostwie Powiatowym w Bieruniu, ul. św. Kingi 1, pokój nr 102 (parter).

Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Uwaga:

Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.

Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące

się w dniu 14.05.2014 r. do godz. 8:00 na rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien jest z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium do dnia 14.05.2014 r. do godz. 8:00.

W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną związaną z przedmiotem zamówienia uznaje się wykonanie roboty budowlanej polegającej na:

a)wybudowaniu min 5 obiektów budowlanych, w którym zastosowano rozwiązania w postaci konstrukcji drewnianej lub stalowo – drewnianej o powierzchni zabudowy min. 20 m2 każdy

oraz

b) dostarczeniu i zamontowaniu o wartości min. 50 000,00 zł oznakowania drogowego lub turystycznego.

Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. III.4.1.

Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że warunek określony w pkt III.3.2 spełnia na podstawie jednego zamówienia (umowy) albo w ramach oddzielnych (odrębnych) zamówień (umów) na poszczególne rodzaje robót.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.2 spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w celu wykonania zamówienia dysponują (tzn. będą dysponowali na czas wykonania zamówienia, tj. prowadzenia robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponowanie:

– kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.

Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. III.4.1.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.4 spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.

Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. III.4.1.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.5 spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy;2 . Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art . 22 ust. 1 ustawy pzp;3.Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu;4. Kosztorys ofertowy;5. Dowód wniesienia wadium

Wadium   10.000,00 z

Wymagany termin realizacji zamówienia   Zakończenie: 30.09.2014

Miejsce i termin składania ofert   Powiat Bieruńsko-Lędziński

43-155 Bieruń

ul. św. Kingi 1, godz 08:00, pokój nr 103

 

2014-05-14

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji   

 

Termin związania ofertą   okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych   oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie   najniższa cena

Data dodania   2014-04-30