Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kędzierzyn-Koźle: budowa drogi rowerowej

infobike
09.03.2014 21:55

P {}

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych

47-200 Kędzierzyn-Koźle

ul. Piramowicza 32

Tel. 77 40 34 451

Fax. 77 40 34 451

WWW www.kedzierzynkozle.pl

Województwo   opolskie

Powiat   kędzierzyńsko-kozielski

Treść zamówienia   Ścieżka rowerowa

 

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia   Ścieżka rowerowa odcinek A-B od km. 0+000 do km 0+510 w ramach zadania PT i BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z KIERUNKU os. PIASTÓW na os. BLACHOWNIA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścieżki rowerowej

wraz z oświetleniem od ul .Przyjaźni do ul. Szkolnej w

zakresie odcinka AB trasy nr 8 od km 0+000 do km 0+510

Realizacja zadania w zakresie drogowym obejmuje:

– roboty rozbiórkowe : elementów betonowych , płyt chodnikowych i

krawężników.

– rozbiórkę podbudowy z kruszyw kamiennych i mas mineralno-bitumicznych.

– korytowanie podłoża z profilowaniem i zagęszczaniem

– roboty ziemne z odwozem urobku na wysypisko.

– osadzenie krawężników i obrzeży bet .na ławach betonowych

– wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych

– wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej , czerwonej i białej

– humusowanie skarp z obsianiem trawą

– wykonanie oznakowania i słupków blokujących

Realizacja zadania w zakresie oświetlenia obejmuje:

– roboty ziemno kablowe związane z : wykopaniem rowu kablowego ,

przewiertem mechanicznym pod drogą dla dwóch rur ochronnych DVK 75 ,

zasypkę piaskiem , ułożeniem rur ochronnych DVK 75 , ułożenie kabla el-en

06/1,0kV typu YAKXS 4x35mm2 , zasypkę piaskiem , zasypkę ziemią rodzimą

bez gruzu i śmieci do wysokości 0,25-0,30m nad kablem El-en , ułożeniem folii

ostrzegawczej koloru niebieskiego , ułożeniem uziemienia ochronnego typu

Fe-Zn 30x4mm , zasypaniem rowu kablowego ziemią rodzima z zagęszczeniem

gruntu.

– roboty montażowe związane z : montażem fundamentów typu

FBI-150 i słupów oświetlenia zewnętrznego typu CS60-100/4 i CS6070/4 ,

montażu opraw oświetlenia zewnętrznego typu SGS102 na wysięgnikach

W1G5A5/25 , montażem źródeł światła typu SON-T 100W , montażem

przewodu YDYżo3x2,5mm2 , montażem uziomów pionowych z pręta stalowego

ocynkowanego o śr. 20mm , montażem izolowanych zacisków kablowych IZK

– roboty elektro – montażowe będą polegać na ułożeniu linii kablowej od

istniejącej szafki oświetleniowej SOU-4 nr 5356 z obwodu nr 05 z

pozostawieniem zapasów 6m kabla w miejscach gdzie będą słupy nr :

5356/05/01 , 5356/05/02 , 5356/05/03 , 5356/05/04 , 5356/05/05 , 5356/05/06 ,

5356/05/07.

Od słupa nr 5356/05/08 do 5356/05/21 kabel El-en należy układać zgodnie z

projektem.

Roboty wycinkowe obejmują wycinkę wraz z karczowaniem:

11 szt. drzew objętych decyzją zezwalającą na wycinkę drzew.

20 szt. drzew samosiejek o ? do 10 cm

20m2 krzewów

Wykonawca jest zobowiązany do zakupu w całości drewna uzyskanego z dokonanej przez siebie wycinki i uiszczenia opłaty na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyna-Koźle.

Uwzględnienia kosztów jego zakupu w ofercie przetargowej po cenie wynikającej z

szacunku brakarskiego jako drewna opalowego.

Nasadzenia drzew w ilości 11 szt. z gatunku liściastych o średnicy pnia min-3,5cm

i wysokości pnia min.-150cm ( wyznaczenie miejsca sadzenia , wykopanie dołów , posadzenie drzew z dowiezieniem oraz przycięciem koron i korzeni , osadzenie

palików z poprzecznymi reglami i przywiązanie , drzew , zaprawienie dołów

ziemią żyzną lub kompostową , podlanie nasadzeń , rozplantowanie lub wywiezienie pozostałej ziemi.)

Roboty budowlane prowadzone będą zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę Nr 1/290/2013 znak BA.6740.1.290.2013 z dnia 30.09.2013

Szczegółowy zakres robot określa:

-projekt architektoniczno budowlany

-projekt wykonawczy drogowy

-projekt wykonawczy oświetlenia

-projekt inwentaryzacji zieleni

-specyfikacja techniczna wykonania odbioru robót budowlanych

– Zamawiający udostępnia dokonanie wizji lokalnej

– pomocniczo do określonego zakresu robót dołączamy przedmiar robót. UWAGA:

PRZED PRZEKAZANIEM PLACU BUDOWY ZAMAWIAJĄCY PRZEKAŻE WYKONAWCY PRAWOMOCNĄ DECYZJĘ NA WYCINKE DRZEWOSTANU.

Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:

1. Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic – o ile występują – winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. – polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych – polilinia1), rury osłonowe – odcinek, mufy – punkt, latarnie – punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego – prostokąt 2) gdzie 1) – opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) – obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej.

2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

3. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.

4. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia , jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.

5. Organizację ruchu (w tym projekt organizacji ruchu- jeżeli wymagany) i oznakowanie budowy.

6. Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane.

7. Przy pracach z zakresu kanalizacji : kamerowanie sieci i uwzględnienie

wymogów MWiK

8. Remonty i naprawę zniszczonej przez Wykonawcę podczas prac nawierzchni w ulicach i chodnikach oraz zieleni.

9. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych,

inwestora i użytkownika

10. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i

przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w

ten sposób odpady – w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne,

podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie,

korzenie, karpiny itp. – należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na

Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu

zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez

Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest

możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty

potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko

Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na

transport odpadów.

11. Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki : płytki chodnikowe , kostka granitowa, krawężniki i obrzeża chodnikowe w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadkach gdy konieczna jest wycinka drzew, pocięcie ich na odcinki o dł. 120 cm i uformowanie w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Gdy konieczne jest wykonanie nasadzeń, należy wykonać i dołączyć mapę z wykazem zastosowanych sadzonek.

12. Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych

powlekanych ( lub równoważnych ) wg. wzorca zamieszczonego w wersji

elektronicznej.

– tablica o wym. 150cmx 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania

inwestycji.

– tablica o wym. 150cm x100cm na słupkach metalowych po zakończeniu

inwestycji.

13. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.

14. Wykonawca zobowiązany jest na etapie zawierania umowy, z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczeniu powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej oferty [zł] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2

Specyfikacja    Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle

CPV   45233162-2: Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

Wymagania   10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat tj. od 23.03.2009r. do 23.03.2014r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – robót o charakterze: 1). robót drogowych na wartość łączną, co najmniej 500.000,00 zł, z potwierdzeniem ich należytego wykonania oraz 2). robót budowlanych oświetlenia ulicznego, na wartość łączną 100.000,00 zł, z potwierdzeniem ich należytego wykonania. Wymienione roboty mogą być wykonane na jednym lub kilku obiektach. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dysponowanie Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg wpisanym do na listę PIIB

Kierownikiem Robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wpisanym do na listę PIIB

Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy z kierownikiem robót przy spełnieniu wymagań jak wyżej.

W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadające prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy Wykonawca zagraniczny składa oświadczenie jak wyżej. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy nie prowadzący działalności, a występujący wspólnie składają wymagane oświadczenie. W przypadku osoby udostępniającej swoje zasoby zgodnie z art. 26 ust. 2b i biorącej udział w realizacji części zamówienia składa także niniejszy dokument.;

Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.;

Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska.;

Istotne postanowienia umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek;

Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;

Wadium   10 000.00 z

Wymagany termin realizacji zamówienia   Okres w dniach: 90

Miejsce i termin składania ofert   Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych

47-200 Kędzierzyn-Koźle

ul. Piramowicza 32, godzina 11:00, Wydział Zamówień Publicznych/pok. 417, III p

 

2014-03-24

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji   

 

Termin związania ofertą   okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych   oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie   cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

Data dodania   2014-03-07