Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Turek: Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego pn. Budowa ścieżki rowerowej i chodnika

infobike
14.02.2014 10:12

Ogłoszenie nr

5124504

Źródło informacji

BZP

Kategoria

projekty

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
62-700 Turek
ul. Kolska Szosa 64
Tel. 063 289 1682
Fax. 063 2891682
E-mail [email protected]
WWW www.bip.powiat.turek.pl

Województwo

wielkopolskie

Powiat

turecki

Treść zamówienia

Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego pn. Budowa ścieżki rowerowej i chodnika

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego pn. Budowa ścieżki rowerowej i chodnika na ulicy Krasickiego i Walki Młodych w m. Tuliszków
Rodzaj zamówienia: usługi
Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego pn. Budowa ścieżki rowerowej i chodnika na ulicy Krasickiego i Walki Młodych w m. Tuliszków
Projektant w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do:
– uzyskania wszelkich opinii i uzgodnień
– pozyskania wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Tuliszków
– uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
(jeżeli jest wymagana)
– w przypadku wystąpienia kolizji z urządzeniami niezwiązanymi z funkcjonowaniem drogi należy wykonać projekty usunięcia tych kolizji wraz z kosztorysami i specyfikacjami
– pozyskania na własny koszt zaktualizowanych map sytuacyjno – wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500. Arkusze map winny być wstęgą o wysokości formatu A-4
– przedłożenia wykazu z ewidencji gruntów nieruchomości zajętych pod realizację przedsięwzięcia.
– wykonania pomiarów, badań i obliczeń technicznych niezbędnych do sporządzenia projektu budowlano – wykonawczego zgodnie z obowiązującymi przepisami
– dostarczenie wersji elektronicznej całego projektu budowlanego wraz z kosztorysami i SST na płycie CD w formacie PDF
W rozwiązaniach technologiczno – konstrukcyjnych należy przewidzieć technologię z zastosowaniem materiałów ogólnie dostępnych wprowadzonych do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881).
Dokumentacja projektowa musi być opracowana zgodnie z wymogami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane i europejskie aprobaty techniczne.
Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać technologii robót, rodzajów materiałów i innych warunków w sposób utrudniający uczciwą konkurencję.
Opracowania projektu powinno być sporządzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia projektowe jak również aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6

Specyfikacja

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. bezpośrednio w ZDP Turek, ul. Kolska Szosa 64, 62 – 700 Turek
2. poprzez nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.

CPV

71220000-6: Usługi projektowania architektonicznego

Wymagania

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Na tej podstawie znajdująca się w dyspozycji wykonawcy osoba lub osoby powinny wykazać się posiadaniem następujących uprawnień:
a) do projektowania w specjalności drogowej;lub uprawnieniami budowlanymi projektowymi udzielonymi w zakresie odpowiadającym zakresowi specjalności, o której mowa wyżej, uzyskanymi przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub kwalifikacjami zawodowymi uznanymi na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. w o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

Wadium

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający nie żąda wniesienia wadium przetargowego:

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 30.05.2014

Miejsce i termin składania ofert

Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
62-700 Turek
ul. Kolska Szosa 64 08:00

2014-02-21

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

 

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2014-02-13

 

/* Style Definitions */table.MsoNormalTable{„”font-size:10.0pt;”Times New Roman”}