Rowery miejskie dla WOŚPu

infobike
10.01.2014 23:55

P {}

Ponad 10 tysięcy wypożyczeń i 20 tysięcy kilometrów –to wkład rowerzystów miejskich z Opola, Poznania i Wrocławia, który przekłada się na  6 274 zł wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku Nextbike zlicytuje dodatkowo całoroczną reklamę na skrzydełkach 8 rowerów oraz Złote Karty – informuje w komunikacie prasowym firma Nextbike

Rok temu Nextbike Polska, operator bezobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich, dołączył do grona instytucji wspierających największą orkiestrę świata deklarując przekazanie dochodu z wypożyczeń 15 rowerów oznaczonych logiem i barwami WOŚP.
Po podsumowaniu całego sezonu 2013 wiadomo, że użytkownicy Nextbike’a dokonali 10 000 wypożyczeń jednośladów z serduszkiem Orkiestry, wybieranych z floty 3.200 rowerów miejskich. W efekcie Nextbike Polska przekaże Orkiestrze 6 274 zł na jej tegoroczny cel, czyli zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki medycznej seniorów.

W tym roku Nextbike również będzie „grał”z Orkiestrą w miastach, w których obsługuje systemy wypożyczalni publicznych rowerów miejskich. Na akcje odbywające się podczas Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, firma przeznaczyła Złote Karty Nextbike doładowane voucherem uprawniającym do bezpłatnych przejazdów oraz ułatwiających wypożyczanie rowerów dzięki natychmiastowej autoryzacji.

Nowością, będą licytacje przestrzeni reklamowo-informacyjnej na cały 2014 sezon na rowerach w Poznaniu, Opolu, Sopocie i  Warszawie. Nextbike Polska przekaże na ten cel po 2 rowery w każdym mieście. Charakterystyczne „skrzydełka”chroniące tylne koło można wykorzystać nie tylko reklamowo. Można opublikować swój wiersz, wyznać miłość ukochanej, wesprzeć bliską sobie organizację pozarządową, pochwalić się wykonaną fotografią, etc.

Grafikę na skrzydełkach wykona i zamontuje operator Nextbike Polska. Reklama na rowerach, dzięki mobilności nośnika, jest obecna zarówno w ścisłych centrach miast, jak
i dociera w różne zakątki niedostępne dla tradycyjnych form reklamowo-informacyjnych.  System Nextbike ma w Polsce ponad 200 tysięcy użytkowników, którzy w zeszłym sezonie odbyli na rowerach miejskich prawie 2,5 mln podróży. Każdy rower był dziennie wykorzystywany od 3 do nawet 8 razy.

Licytowanie reklamy na skrzydełkach rowerowych Nextbike w sezonie 2014 można zrealizować na stronach: www.wosp.allegro.pl. Złote Kart Nextbike będą licytowane  na scenach koncertowych Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.