Opis zamówienia
|
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy chodnika wraz z wykonaniem ścieżki rowerowej w ul. Kiepury w Lublinie, odcinek od ul. J. Chęcińskiego do istniejącego przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania z al. M. Smorawińskiego w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: 1.1. sporządzenie projektu wykonawczego branży drogowej – 4 egz., 1.2. opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych – 3 egz., 1.3. wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu – 4 egz., 1.4. wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu – 4 egz., 1.5. wykonanie i zatwierdzenie według potrzeb projektu branży zieleń zawierający m.in. opracowanie dokumentacji dendrologicznej – zakres planowanej wycinki drzew i krzewów oraz nowych nasadzeń – 3 egz., 1.6. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – 3egz., 1.7. pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do zgłoszenia robót budowlanych, 1.8. przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie cyfrowej (na nośniku CD – 2 egz.), rysunki w plikach pdf i dwg, z zastrzeżeniem, że opracowania przedmiarów robót winny być możliwe do odczytania w programie NORMA. 2. Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym: 2.1. uzgodnienie projektu wykonawczego branży drogowej oraz zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu, 2.2. zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu. 3. Nadzór autorski: 3.1. wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 3.2. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 3.3. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 3.4. ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 3.5. udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 3.6. wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 3.7. bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia – fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej w.w dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno-użytkowego: 4.1. opracowanie harmonogramu realizacji prac, 4.2. opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu przebudowy, 4.3. wykonanie robót budowlanych i oznakowania na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, 4.4. przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót, 4.5. odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, 4.6. uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, 4.7. prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, 4.8. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej, 4.9. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, 4.10. przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, 4.11. przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1 45233300-2 45110000-1 71320000-7 71248000-8
|
Wynik przetargu
|
Data udzielenia zamówienia: 30.09.2013 Liczba otrzymanych ofert: 2 Nazwa i adres wykonawcy (-ów), któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A., ul. Składowa 24, 20-305 Lublin, Lublin, lubelskie Szacunkowa wartość zamówienia (bez vat): 241862,76 Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną: Cena wybranej oferty: 295554,24 Oferta z najniższą ceną: 295554,24 oferta z najwyższą ceną: 397746,45 Waluta: PLN
|