Poznań: Sprzedaż wraz z dostawą i montażem wiaty rowerowej z poszerzeniem oraz stojakiem

infobike
17.09.2013 19:45

P {}A:link {}

Poznań: Sprzedaż wraz z dostawą i montażem wiaty rowerowej z poszerzeniem oraz stojakiem

Ogłoszenie nr

4815271

Źródło informacji

internet

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie
Budownictwo: przemysłowe:
      wiaty, przystanki

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Poznaniu
61-859 Poznań
ul. Grobla 15
Tel. 061 85 44 348
Fax. 061 85 44 352
E-mail [email protected]
WWW www.gaz-system.pl

Województwo

wielkopolskie

Powiat

poznański + Poznań

Lokalizacje

mazowieckie / warszawski

Treść zamówienia

Sprzedaż wraz z dostawą i montażem wiaty rowerowej z poszerzeniem oraz stojakiem

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą i montażem wiaty rowerowej z poszerzeniem oraz stojakiem, łącznie na 12 rowerów na rzecz Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Poznaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ponadto istotne warunki wykonania zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Instrukcji dla Podwykonawców i stosować zalecenia w niej zawarte w trakcie realizacji zamówienia (Instrukcja dla Podwykonawców jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.gaz-system.pl w folderze o firmie / Polityka jakości / System Zarządzania Jakością / Instrukcja dla Podwykonawców.

Specyfikacja

W załączniku

Załączniki do spec.

Załącznik
Załącznik

Wymagania

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego.
5. Będą postępować przy realizacji zamówienia zgodnie z Instrukcją INS-ZŚ-06-01 –załącznik nr 5 do SIWZ.

UWAGA: Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana według formuły 0 –1 „spełnia”–„nie spełnia”na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w Postępowaniu.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany
w ust. 1 –3 powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 4 oraz ust.5 musi spełnić każdy z Dostawców odrębnie.

6. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w Rozdziale VIII SIWZ, Dostawca winien przedstawić:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy w obrocie.
Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Dostawca złoży w tym zakresie stosowane oświadczenie.
Dopuszcza się składanie dokumentów w formie wydruku z rejestrów elektronicznych, jeżeli takie rejestry istnieją a informacje dotyczące danego Dostawcy są w nich zawarte.
Pobrane samodzielnie wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów.
2) oświadczenie Dostawcy, iż może ubiegać się o udzielenie zamówienia niepublicznego i nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z Rozdziałem VII ust. 1. SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
3) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ
4) Na potwierdzenie, że Dostawca zapoznał się z treścią instrukcji INS-ZŚ-06-01 i zobowiązuje się do stosowania zaleceń w niej zawartych w trakcie realizacji postanowień umowy, Dostawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie. Podpisanie formularza oferty (załącznik nr 3 do SIWZ) równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wymienionych warunków.
7. W przypadku, gdy Dostawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż zł polski, Zamawiający przeliczy je na zł polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia
o Zamówieniu –dotyczy polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa w lit. a) powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią §8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2002 r. Nr 14, poz. 39 ze zm.).
8. Dokumenty wymienione powyżej z wyłączeniem pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. Poświadczenia za zgodność z oryginałem należy dokonać poprzez umieszczenie na kopii każdej zapisanej strony dokumentu czytelnego zapisu: „za zgodność z oryginałem”(lub innego –o tożsamym znaczeniu) wraz z podpisem Dostawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Dostawcy.
9. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
10. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.
11. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Dostawcę.
12. W przypadku składania oferty przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 6. ppkt 1) –ppkt2) powyżej dotyczy każdego z ww. Dostawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu, których potwierdzeniem są dane dokumenty.
13. Zamawiający może wezwać Dostawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Jeżeli w danym postępowaniu oferty zostały złożone przez co najmniej 2 Dostawców, dopuszcza się możliwość wezwania do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń tylko tych 2 Dostawców, których oferty po wstępnym badaniu są najkorzystniejsze.
14. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

Wadium

Zamawiający nie wymaga od Dostawców wniesienia wadium.

Osoba do kontaktu

Osoba kontaktowa Ana Dimitrowa

Wymagany termin realizacji zamówienia

Termin realizacji Zamówienia w terminie 6 tygodni od dnia podpisania umowy.

Miejsce i termin składania ofert

Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Poznaniu
61-859 Poznań
ul. Grobla 15 10:00 Kancelaria (Pokój 013), Budynek C

2013-09-25

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Poznaniu
61-859 Poznań
ul. Grobla 15 10:15

2013-09-25

Termin związania ofertą

45 dni

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

Cena – 100,00%

Data dodania

2013-09-13

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4815271&istring=139d336ca401e95000ea4e3b7ff0ed53&k=84451