Opis zamówienia
|
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy ciągu pieszo – rowerowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec Rodzaj zamówienia: usługi 1.Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy ciągu pieszo – rowerowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec. 2.Zakres zamówienia. 2.1 Wymagany zakres opracowania: 1. Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na budowę ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni bitumicznej wraz z odwodnieniem, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec, który jest zlokalizowany na działkach drogowych nr: 8, 9, 15 27 w obrębie 0001, działkach drogowych nr: 13, 152, 313 w obrębie 0002, działkach drogowych nr: 295, 353/2 w obrębie 0003 miasta Bolesławiec. 2. Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na budowę linii oświetlenia (LED-owego o barwie białej ciepłej), wzdłuż ciągu pieszo- rowerowego, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec. 3. Uczestniczenie bez dodatkowego wynagrodzenia w postępowaniu przetargowym na roboty realizowane na podstawie dokumentacji projektowej, której opracowanie stanowi przedmiot niniejszego zamówienia, w szczególności poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące przedmiotowej dokumentacji projektowej w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie robót realizowanych w oparciu o dokumentację projektową, której opracowanie stanowi przedmiot niniejszego zamówienia, obejmującego 10 pobytów zespołu projektantów Wykonawcy na budowie. 2.2 Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże (w tym również na ewentualne przebudowy istniejących lub kolidujących urządzeń) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 03.120.1133 ze zm.) 2.Projekt wykonawczy dla wszystkich branż (w tym również na ewentualne przebudowy istniejących lub kolidujących urządzeń) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. 04.202.2072 ze zm.), 3.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach wraz z opisem przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych – stanowiący dla Zamawiającego podstawę do udzielenia zamówienia na wykonanie robót budowlanych. 4.Opracowanie organizacji ruchu drogowego, obowiązującej po zakończeniu inwestycji (projekty muszą być zatwierdzone przez policję oraz organ zarządzający ruchem). 5.Kosztorysy inwestorskie dla każdej branży. 6.Przedmiary robót dla każdej branży. 7. Zapewnienie obsługi geodezyjnej prac projektowych: 1. wykonanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2. uzyskanie stosownych uzgodnień (np.: DSDiK we Wrocławiu) i opinii ZUD, 7. Opracowanie dokumentacji geotechnicznej. 8. Pozyskanie uzgodnień i pozwoleń instytucji i właścicieli działek, przez które przebiegać będzie projektowany ciąg, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. 9. Inna dokumentacja niezbędna do realizacji robót budowlanych. 10. Zamawiający wymaga przedłożenia projektu w wersji roboczej do uzgodnień, w celu akceptacji trasy oraz dokonania ewentualnych korekt rozwiązań technicznych. 11. Zamawiający stawia wymów pełnej zgodności między rozwiązaniami zawartymi w projektach a częścią kosztorysową. Projekt musi być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach, jak również zawierać optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe. Część kosztorysowa po jej wykonaniu musi być sprawdzona i zatwierdzona przez Wykonawcę. 2.3 Liczba opracowań: Projekt budowlany w 5 egzemplarzach, Projekt wykonawczy w 5 egzemplarzach, Przedmiar robót w 2 egzemplarzach, Kosztorys inwestorski w 2 egzemplarzach, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach, Dokumentacja geotechniczna w 2 egzemplarzach, Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 2 egzemplarzach, Organizacja ruchu w 2 egzemplarzach, Zgody właścicieli nieruchomości na wykonanie robót w 2 egzemplarzach. W/w dokumentacja musi być dostarczona również w wersji elektronicznej (płyta CD) – 1 kpl. Przedmiary robót muszą być zapisane w programie kosztorysowym (np. NORMA) w wersji edytowalnej. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja była opracowana w sposób pozwalający na etapizację robót, a projekty poszczególnych elementów były skompletowane w oddzielnych teczkach. 2.4 Ww. dokumentacja winna spełniać następujące wymagania: 1. Zastosowane w dokumentacji, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, rozwiązania, tj. np. parametry techniczne, ekologiczne, muszą być zgodne z obowiązującymi normami, Prawem Budowlanym oraz obowiązującymi przepisami w zakresie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić zasady ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności zasadę uczciwej konkurencji. W celu właściwego opisu przedmiotu zamówienia – projektowanych rozwiązań Wykonawca wskaże cechy charakterystyczne, funkcjonalne, żywotność produktu i inne ważne cechy dla projektanta. Niedopuszczalne jest posługiwanie się znakiem towarowym – handlowym, typem, marką, patentem pochodzenia, nazwą producenta itp. 2. Powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 3. Będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz do realizacji (na jej podstawie) pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 4. Powinna zawierać wszelkie inne niezbędne opracowania, które są konieczne do realizacji inwestycji w ramach zleconej kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
|
Wynik projektu
|
Data udzielenia zamówienia: 12.07.2013 Liczba otrzymanych ofert: 4 Nazwa i adres wykonawcy (-ów), któremu udzielono zamówienia: EUROPROJEKT Sp. z o.o. (Lider) oraz Spółka Inżynierska KEMPA Sp. z o.o. (Partner), Klecińska 5, Wrocław, dolnośląskie Szacunkowa wartość zamówienia (bez vat): 80065,00 Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną: Cena wybranej oferty: 54698,10 Oferta z najniższą ceną: 54698,10 oferta z najwyższą ceną: 135300,00 Waluta: PLN
|