Otwock: Budowa ciągu pieszo-rowerowego

infobike
15.07.2013 20:37

P {}A:link {}

Otwock: Budowa ciągu pieszo-rowerowego 

Ogłoszenie nr

4668569

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Gmina Otwock
05-400 Otwock
ul. Armii Krajowej 5
Tel. 022 7792001
Fax. 022 7794225
WWW www.otwock.pl

Województwo

mazowieckie

Powiat

otwocki

Treść zamówienia

Budowa ciągu pieszo-rowerowego

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ul. Żeromskiego w Otwocku
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszo-rowerowego w ul. Żeromskiego w Otwocku
na odcinku od zjazdu do Mazowieckiego Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy (Żeromskiego 57) do zjazdu na teren Stacji paliw przy ul. Samorządowej.
2.Na prace będące przedmiotem zamówienia składa się w szczególności:
a)wykonanie przedmiotu zamówienia, w szczególności:
wycinka drzew,
roboty rozbiórkowe,
roboty ziemne,
budowa ciągu pieszo-rowerowego,
budowa zjazdów,
gospodarowanie zielenią,
wykonanie stałej organizacji ruchu,
b)tyczenie geodezyjne, obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna wykonanych prac,
c)sporządzenia dokumentacji powykonawczej,
d)doprowadzenie przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,
3.Materiały użyte do wykonywania prac muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie obowiązujących w Polsce norm lub aprobat technicznych, certyfikatów lub deklaracji zgodności oraz muszą posiadać atesty dopuszczające do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
4.Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie wszystkich innych prac towarzyszących, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu.
5.Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowo-wykonawczej będącej w posiadaniu Zamawiającego i stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
6.Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z przedstawioną ofertą. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysu (załącznik nr 7) pełniącego funkcje informacyjną, uzasadniającą merytorycznie oferowaną przez przyjmującego zamówienie (Wykonawcę) kwotę wynagrodzenia ryczałtowego.
7.Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt. 6 obejmuje wszystkie koszty robocizny, materiałów i sprzętu, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu robót
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2

Specyfikacja

 Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie
Zamawiającego budynek B pok. 9 w godzinach 9.00-15.00

Wymagania

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej trzy prace polegające na budowie lub modernizacji: drogi, ciągu pieszo-rowerowego, ścieżki rowerowej lub chodnika o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowych o wartości robót co najmniej 200.000,00 złotych brutto każda. Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej lub drogowej.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycieco najmniej trzy prace polegające na budowie lub modernizacji: drogi, ciągu pieszo-rowerowego, ścieżki rowerowej lub chodnika o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowych o wartości robót co najmniej 200.000,00 złotych brutto każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu,
iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym
celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.(Pisemne zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału).
-W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do oferty musi zostać załączone
pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie

Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Wymagany termin realizacji zamówienia

Okres w dniach: 50

Miejsce i termin składania ofert

Gmina Otwock
05-400 Otwock
ul. Armii Krajowej 5 godzina 10:00

2013-07-29

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2013-07-12

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4668569&istring=e894901f49d7dc44c9fbf58c21e3981c&k=84451