Wrocław: utrzymanie infrastruktury technicznej przejść podziemnych i tuneli pieszo-rowerowych

infobike
10.06.2013 23:58

P {}A:link {}

Wrocław: utrzymanie infrastruktury technicznej przejść podziemnych i tuneli pieszo-rowerowych

Ogłoszenie nr

4556797

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      przejścia podziemne, tunele

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
53-633 Wrocław
ul. Długa 49
Tel. 0-71 3559076
Fax. 0-71 3734906, 3550866
WWW www.zdium.wroc.pl

Województwo

dolnośląskie

Powiat

wrocławski + Wrocław

Treść zamówienia

Utrzymanie infrastruktury technicznej przejść podziemnych i tuneli pieszo-rowerowych

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Utrzymanie infrastruktury technicznej przejść podziemnych i tuneli pieszo-rowerowych we Wrocławiu
Rodzaj zamówienia: usługi
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie infrastruktury technicznej następujących przejść podziemnych i tuneli pieszo-rowerowych we Wrocławiu:
1)tunel pieszo-rowerowy w ciągu ul.Borowskiej,
2)przejście podziemne w ciągu al.Jana III Sobieskiego,
3)tunel pieszo-rowerowy przy Moście Milenijnym (pod Obwodnicą Śródmiejską),
4)tunel pieszo-rowerowy w ciągu ul.Jarocińskiej (pod Obwodnicą Śródmiejską),
5)tunel pieszo-rowerowy w ciągu ul.Ślazowej (pod Obwodnicą Śródmiejską),
6)tunel pieszo-rowerowy w ciągu ul.Ćwiczebnej (pod Obwodnicą Śródmiejską),
7)przejście podziemne pod pl.Strzegomskim,
8)przejście podziemne w ciągu ul.Młodych Techników,
9)przejście podziemne pl.Jana Pawła II,
10)przejście podziemne ul.Świdnicka,
11)przejście podziemne płn.Winogronowe pl.Dominikański,
12)przejście podziemne Brama Oławska,
13)przejście podziemne płd.Słodowe pl.Dominikański,
14)przejście podziemne nr 2 pl.Społeczny,
15)przejście podziemne nr 3 pl.Społeczny,
16)przejście podziemne nr 4 pl.Społeczny,
17)przejście podziemne al.I.Paderewskiego,
18)tunel pieszo-rowerowy w ciągu ul.Bora Komorowskiego (pod łącznicą).
2.Zakres zamówienia:
2.1. Czynności utrzymania eksploatacyjnego:
a)bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia, wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z szafkami bezpiecznikowymi, konserwacja dodatkowych osłon punktów świetlnych oraz utrzymanie pomieszczeń technicznych w rozdzielniach elektrycznych;
b)bieżąca konserwacja i utrzymanie wszelkich urządzeń ciepłowniczych, wodnokanalizacyjnych, wentylacyjnych wraz z odpowiednimi pomieszczeniami technicznymi (przepompownie, wentylatornie);
c)zgłaszanie pisemnie Zamawiającemu uszkodzeń mechanicznych i innych powstałych w trakcie eksploatacji;
d)w przypadku zaistnienia awarii elementów konstrukcji przejścia, tunelu, sieci instalacyjnych – podjęcie natychmiastowych działań zmierzających do zabezpieczenia i oznakowania w miarę potrzeb miejsca awarii, wezwania w razie konieczności odpowiednich służb miejskich (straż pożarna, pogotowie energetyczne, pogotowie wodno – kanalizacyjne) oraz powiadomienie Zamawiającego o fakcie wystąpienia awarii;
e)jednorazowa wymiana pompy wraz z dostawą (dla obiektu nr 8) na pisemne polecenie Zamawiającego.
2.2. Prace remontowo-naprawcze realizowane na pisemne zlecenie zamawiającego:
a)wymiana uszkodzonych opraw oświetlenia przejść i tuneli,
b) zabezpieczenie uszkodzonej instalacji przed dalszą dewastacją do czasu wykonania napraw,
c)likwidacja nieczynnych bądź uszkodzonych kabli zasilających,
d)wymiana uszkodzonych rozdzielni elektrycznych,
e)likwidacja rozdzielni elektrycznych,
f)zabezpieczenie i odcięcie zasilania głównego całego oświetlenia,
g)pomiary kontrolne instalacji po wykonanych naprawach,
h)wymiana pompy na skutek stwierdzonej awarii wraz z dostawą
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.23.00-6, 45.45.30.00-7

Specyfikacja

 Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 3, osoba uprawniona do kontaktów: Beata Sylwestrzak, tel. (071) 376 00 05

Wymagania

6000,00III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na kompleksowym utrzymaniu eksploatacyjnym obiektów inżynierskich obejmujące roboty związane z obsługą przepompowni i konserwacją pomp obiegowych oraz urządzeń energetycznych wraz z instalacją elektryczną o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić dowolny Wykonawca.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a)kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami konstrukcyjno – budowlanymi (obejmujące mosty) bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane w specjalności mostowej i przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b)hydraulikiem ze świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: konserwacji, napraw, kontrolno – pomiarowym, montażowym dla urządzeń, instalacji i sieci zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c)elektrykiem z uprawnieniami SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku Dozoru na sieciach wysokiego napięcia,
d)elektrykiem z uprawnieniami SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku Eksploatacji na sieciach wysokiego napięcia,
e)elektrykiem z uprawnieniami SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku Eksploatacji do obsługi pomp obiegowych.
Uwaga:
Można wskazać jedną osobę, która posiada wszystkie ww. uprawnienia SEP.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić dowolny Wykonawca lub Wykonawcy łącznie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

Wadium

6000,00

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 31.12.2013

Miejsce i termin składania ofert

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
53-633 Wrocław
ul. Długa 49, 08:30, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta)

2013-06-13

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Uwagi

Numer ogłoszenia: 222134 – 2013;data zamieszczenia: 10.06.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 214418 – 2013 data 04.06.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

* Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
* W ogłoszeniu jest: 2.1.b)bieżąca konserwacja i utrzymanie wszelkich urządzeń ciepłowniczych, wodnokanalizacyjnych, wentylacyjnych wraz z odpowiednimi pomieszczeniami technicznymi (przepompownie, wentylatornie);.
* W ogłoszeniu powinno być: 2.1.b)bieżąca konserwacja i utrzymanie wszelkich urządzeń wodnokanalizacyjnych, wentylacyjnych wraz z odpowiednimi pomieszczeniami technicznymi (przepompownie, wentylatornie);.

* Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
* W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert: 12.06.2013, godzina 08:30.
* W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert: 13.06.2013, godzina 08:30.

Data dodania

2013-06-04

Ostatnia modyfikacja

2013-06-10

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4556797&istring=765ceaca47620270ae6b6ffe2e7c0556&k=84451