Wągrowiec: Budowa ścieżki pieszo – rowerowej

infobike
28.05.2013 00:23

P {}

Wągrowiec: Budowa ścieżki pieszo – rowerowej

Ogłoszenie nr

4531992

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      drogi asfaltowe, ekspresowe, autostrady, budowa remonty
      mosty, wiadukty, kładki dla pieszych
Budownictwo instalacji wodno-kanalizacyjnych
      instalacje zewnętrzne

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
62-100 Wągrowiec
ul. Gnieźnieńska 53
Tel. 67 2685480
Fax. 67 2685480
E-mail [email protected]
WWW www.pzd.wagrowiec.pl

Województwo

wielkopolskie

Powiat

wągrowiecki

Treść zamówienia

Budowa ścieżki pieszo – rowerowej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Budowa ścieżki pieszo – rowerowej Gołańcz – Chawłodno – etap I
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1.Przedmiot zamówienia stanowią roboty drogowe oznaczone tytułem Budowa ścieżki pieszo – rowerowej Gołańcz – Chawłodno – etap I.
2. Droga powiatowa nr 1562P Gołańcz (ul.Lipowa) – Brzeźno Stare – Łekno – Rąbczyn na odcinku Gołańcz – Chawłodno, długość odcinka 0,273 km, od km 0+165 do km 1+587, (od km 0+ 165 do 0+438 – kilometraż roboczy).
3. Przedmiot zamówienia określony w ust.1 i 2, obejmuje następujące roboty :
– roboty pomiarowe wraz i inwentaryzacją powykonawczą;
– roboty rozbiórkowe;
– roboty ziemne;
– odwodnienie : studzienki ściekowe, przykanalik 160;
– podbudowa z kruszywa łamanego (pod ścieżkę, zjazdy i parking);
– krawężniki drogowe, obrzeża betonowe;
– ułożenie nowej warstwy wiążącej i ścieralnej;
– nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (parking);
– przepusty rurowe pod zjazdami na pola;
– oczyszczenie istniejących rowów z namułu z utwardzeniem dna rowu;
– utwardzenie pobocza;
– zieleń – wykonanie trawników.
Szczegółowy zakres określono w załączniku Część III i IV SIWZ pn. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Projekt Budowlany
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1

Specyfikacja

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.wagrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec

Wymagania

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych: 1) w pieniądzu (Bank Pocztowy O/Piła 87 1320 1351 2213 8158 2000 0003);2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.)
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty podobne do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę podobną zamawiający uzna wykonanie 2 robót budowlanych w zakresie ułożenia nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwy wiążącej i ścieralnej wraz z
podbudową – o wartości robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (każda) oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli wykaże, że zapewni wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia minimum jedną osobę zatrudnioną w charakterze kierownika budowy. Osoba ta musi: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami) i rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności drogowej lub odpowiadające tym specjalnościom inne ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, będącą członkiem regionalnej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub posiadającą zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 nr 63 poz. 394 z poźn. zm.);2) posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności drogowej.
W/w osoba musi wykazać, że pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót świadczących o doświadczeniu w kierowaniu robotami w specjalności drogowej na minimum 2 zadaniach-budowach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycieZa robotę najważniejszą zamawiający uzna wykonanie 2 robót budowlanych w zakresie ułożenia nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwy wiążącej i ścieralnej wraz z podbudową – o wartości robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (każda) oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz OFERTA
2) Kosztorys ofertowy
3) Dokumenty wykazujące, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych
podmiotów (jeżeli dotyczy)
4) Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do
reprezentacji i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać
zakres umocowania. (jeżeli dotyczy)
5) Dowód wniesienia wadium

Wadium

3 500,00 z;100 z

Wymagany termin realizacji zamówienia

Okres w dniach: 60

Miejsce i termin składania ofert

Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
62-100 Wągrowiec
ul. Gnieźnieńska 53 godz. 09:00

2013-06-10

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2013-05-24