Gdańsk: Budowa ciągów pieszo-rowerowych łączących sąsiadujące osiedla z węzłem integracyjnym przy pętli Nowa Łódzka

infobike
26.03.2013 20:09

P {}A:link {}

Gdańsk: Budowa ciągów pieszo-rowerowych łączących sąsiadujące osiedla z węzłem integracyjnym przy pętli Nowa Łódzka

22/03/2013 S58 Państwa członkowskie – Roboty budowlane – Ogłoszenie o zamówieniu – Procedura otwarta

PL-Gdańsk: Roboty budowlane

2013/S 058-095390

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska
ul. Piekarnicza 16
80-126 Gdańsk
POLSKA
Tel.: +48 583205100
E-mail: [email protected]
Faks: +48 583205105

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.drmg.gdansk.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Budownictwo i obiekty komunalne

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Budowa ulicy Nowej Łódzkiej w Gdańsku w zakresie Budowa ciągów pieszo-rowerowych łączących sąsiadujące osiedla z węzłem integracyjnym przy pętli Nowa Łódzka – zad. 2,3.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Roboty budowlane

Kod NUTS PL634

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

Budowa ulicy Nowej Łódzkiej w Gdańsku w zakresie Budowa ciągów pieszo-rowerowych łączących sąsiadujące osiedla z węzłem integracyjnym przy pętli Nowa Łódzka zad. 2,3.

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45000000, 45233120, 45233262, 45232410, 45231300

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:

. „Budowa ciągów pieszo-rowerowych łączących sąsiadujące osiedla z węzłem integracyjnym przy pętli Nowa Łódzka –Zad. 2, 3.”
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje budowę ciągów pieszo –rowerowych, pieszo –jezdnych oraz chodników wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową z podziałem na zadania, w tym:
1. Zadanie 2 –Budowa ciągów pieszych od zabudowań przy ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego i ul. Alojzego Bruskiego w kierunku ul. Augustowskiej:
1.1 roboty drogowe:
– roboty rozbiórkowe drogowe,
– roboty ziemne,
– roboty drogowe nawierzchniowe, związane z budową ciągu pieszo –rowerowego (399 mb), pieszo –jezdnego (184 mb), chodników (175 mb) i schodów terenowych z balustradą (52 mb),
– tymczasowa i docelowa organizacja ruchu drogowego,
1.2 roboty elektryczne –linia kablowa YAKXS 4×35 wraz ze słupami oświetleniowymi,
1.3 sieci sanitarne –kanalizacja deszczowa,
1.4 zieleń i gospodarka drzewostanem –trawniki, pielęgnacja zieleni,
1.5 odtworzenie elementów środowiska.
2. Zadanie 3 –Budowa ciągu pieszego od węzła integracyjnego Nowa Łódzka
do ul. Sosnkowskiego:
2.1 roboty drogowe:
– roboty ziemne,
– roboty drogowe nawierzchniowe, związane z budową chodnika (113 mb),
– tymczasowa i docelowa organizacja ruchu drogowego,
2.2 roboty elektryczne –linia kablowa YAKXS 4×35 wraz ze słupami oświetleniowymi,
2.3 ogrodzenie,
2.4 zieleń i gospodarka drzewostanem –nasadzenia, trawniki, pielęgnacja zieleni,
2.5 odtworzenie elementów środowiska.

II.2.2)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3)Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Okres w miesiącach: 17 (od udzielenia zamówienia)

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

30 000 PLN

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

zgodnie z warunkami umowy

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2)Warunki udziału

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp(dalej ustawy) wykonawca składa wraz z ofertą :
1.1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
1.2.listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.2.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), a w przypadku wykonawców nie należących do grupy kapitałowej oświadczenie o braku takiej przynależności
1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.5.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 oraz 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.7.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń –zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3, 1.4, 1.5 oraz 1.7, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.6., składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 oraz 10 i 11 ustawy.
5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 lit. a) i c) oraz pkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt 3 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapis pkt 5 stosuje się odpowiednio.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1.W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy wykonawca składa wraz z ofertą:
1). oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy
2).informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zasobach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji, o której mowa w pkt 2) dotyczącej tych podmiotów.
3.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ,którzy :
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące w szczególności sytuacji finansowej . Warunek zostanie spełniony ,jeżeli wykonawca posiada w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000 PLN.

III.2.3)Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1.W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy wykonawca składa wraz z ofertą:
1). oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust.1 ustawy
2).wykaz robót budowlanych w zakresie robót drogowych o wartości jednostkowej każdej roboty równej lub większej niż 1 mln zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącza dowody–poświadczenia dotyczące tych robót, lub inne dokumenty –jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, określających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Uwaga: W przypadku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca może, zamiast wymienionych wyżej poświadczeń, złożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Podstawa prawna: §9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.2.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
3). wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, wraz z oświadczeniem, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia.
2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 2 powyżej, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia dokumentów
dotyczących:
3.1.zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
3.2.sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia,
3.3.charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
3.4.zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ,którzy :
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące w szczególności :
2.1. posiadania wiedzy i doświadczenia :
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie robót drogowych o wartości jednostkowej równej lub większej niż 1 mln PLN brutto.
2.2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia, kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej.

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

I/PNE/002/13

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: tak
Podać cenę: 500,00 PLN
Warunki i sposób płatności: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska ul.Piekarnicza 16 , 80-126 Gdańsk pokój nr 28 Beata Puzdrowska tel. +48 583205114 opłata gotówką lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

6.5.2013 – 09:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 6.5.2013 – 10:00

Miejscowość:

Gdańsk

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Zamówienie współfinansowane ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013

VI.3)Informacje dodatkowe

1.Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w
oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
5.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może również zawierać umocowanie do zawarcia umowy.
5.2.Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie i dołączone do oferty w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie.
5.3.Umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do zawarcia umowy może być zawarte w treści umowy konsorcjum.
5.4.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5.5.Oświadczenie lub oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winno/y potwierdzać, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
5.6.Dokumenty wymienione w Sekcji III.2.1) muszą być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.7.Dokumenty wymienione w Sekcji III.2.2.) oraz III.2.3) powinny potwierdzać, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
6.W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, zamawiający przeliczy te kwoty na złote polskie według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu przez Urząd Publikacji Unii Europejskiej.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17 A
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zgodnie z działem VI ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2010r Nr 113 ,poz. 759 z późń.zm)

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławca
ul.Postępu 17 A
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

21.3.2013

Źródło: http://www.drmg.gdansk.pl/pokaz_ogloszenie.php?ogloszenie_id=2492