Joanna Jabłczyńska na rowerze
Znana marka sieci restauracji zachęca do jazdy rowerem jesienią. Twarzą akcji jest aktorka Joanna Jabłrzyńska
W informacji prasowej akcji czytamy:
Można by przypuszczać, że zakończenie letniego sezonu oznacza pożegnanie się z dwoma bardzo przyjemnymi aktywnościami, które są z nim związane –grillowaniem i jazdą na rowerze. Ale czy na pewno? Nie w KFC! W restauracjach sieci przez cały rok można cieszyć się smakiem grillowanego kurczaka BRAZER, a, jak wraz z marką przekonuje Joanna Jabłczyńska, październik to też dobry miesiąc dla rowerzystów.
KFC zachęca do dbania o dobrą formę przez cały rok. Dlatego sieć restauracji niezmiennie oferuje w swym menu typowo wakacyjną propozycję lżejszych dań na bazie grillowanego kurczaka BRAZER, w różnych wydaniach –w sałatce, kanapce czy tortilli. Dodatkowo marka nie kończy działań promujących jazdę na rowerze. Wraz z aktorką, Joanną Jabłczyńską, KFC mobilizuje do wykorzystania ostatnich chwil dobrej pogody do wyruszenia w trasę na dwóch kółkach. Jesienna aura też może sprzyjać kolarskim wyprawom, wystarczy się odpowiednio przygotować.
–Teraz, gdy pogoda bywa kapryśna, trzeba przede wszystkim ubierać się na tzw. cebulkę. Polecam szczególnie specjalne koszulki-potówki. Dzięki nim rowerzysta nie traci ciepła, a jednocześnie sprawia, że się nie przeziębimy, jeśli się spocimy w czasie jazdy. Dla mnie to obowiązkowy element stroju każdego kolarza –mówi Joanna Jabłczyńska. –I pamiętajcie, dni w październiku są coraz krótsze, dobre oświetlenie roweru to podstawa bezpieczeństwa! –dodaje.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Aktorka, znana ze swojej kolarskiej pasji, w wywiadzie udzielonym marce KFC zdradza różne rowerowe ciekawostki, m.in. po co uczestnikom Tour De France gazety tuż przed zjazdem? Na co zwraca uwagę Joanna przed zakupem roweru? A nawet…jaki jest sposób Joanny na rowerowy podryw! Polecamy obejrzenie całego wywiadu, który znajduje się na kanale SoGoodKFC w serwisie YouTube.pl.
Wsparcie akcji w kanałach Social Media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.