Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Rewizor wygrywa z Renomą w Słupsku na kontrole biletów

infotrans
16.01.2023 16:06
0 Komentarzy

Od 8 stycznia zaczęła obowiązywać nowa umowa, na mocy której firma Rewizor przeprowadza kontrole biletów w pojazdach komunikacji miejskiej w Słupsku.

Czas obowiązywania tego kontraktu to 12 miesięcy, czyli obowiązuje do 8 stycznia 2024 roku.

Wynik i umowa

Przypomnijmy, że w dniu 2 grudnia w przetargu na kontrole biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych, do Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku wpłynęły dwie oferty, pochodzące od:

  • Rewizor sp. z o.o. – cena 730 620,00 PLN brutto,
  • Zakłady Wielobranżowe „Renoma” Sp. z o.o. – cena 1 769 724,00 PLN brutto.

Przy budżecie wynoszącym 730 000,00 PLN brutto, zamawiający wybrał ofertę Rewizora. Umowa z wykonawcą została zawarta 20 grudnia na okres roku.

w liczbach

Przypomnijmy, że kontrole biletów odbywać się będą przez wszystkie dni robocze, w soboty, niedziele i święta, w każdym miesiącu kalendarzowym danego roku, z wyłączeniem 22 września i 1 listopada każdego roku. Miesięczna liczba kontroli ma wynieść minimum 2 000. Będą one przeprowadzane w składzie jednoosobowym lub zespołach dwuosobowych, na wszystkich liniach, z uwzględnieniem terenów podmiejskich Gminy Słupsk (wiejskiej) i Gminy Kobylnica. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 6 osób, w tym co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia na stanowisku kierownika.

Poprzez „kontrolę biletów” zamawiający rozumie wejście osoby/osób dokonujących kontroli biletów do pojazdu słupskiej komunikacji miejskiej i sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe, w danym momencie, wnieśli opłatę za przejazd, posiadają ważny bilet papierowy lub elektroniczny na przejazd, przewóz bagażu, zwierząt oraz dokumenty stwierdzające prawo do przejazdu ulgowego lub bezpłatnego. W przypadku ujawnienia w czasie kontroli pasażera bez biletu za przejazd lub bez dokumentu uprawniającego do przejazdu ulgowego lub bezpłatnego, kontrolerzy będą mieli obowiązek pobrać właściwą opłatę za przewóz oraz opłatę  dodatkową. Wpływy z tych opłat, uiszczonych przez pasażerów będą stanowić wyłączny dochód zamawiającego.

obowiązki wykonawcy

Oprócz kontroli biletów i nakładania opłat dodatkowych do obowiązków wykonawcy i kontrolerów należeć ma:

  • prowadzenie całkowitej windykacji opłat – przy minimalnym miesięcznym wskaźniku wynoszącym 0,5 liczonym według wzoru (liczba pasażerów, którzy uiścili opłatę dodatkową w danym kwartale/liczba pasażerów, na których opłata dodatkowa została nałożona w danym kwartale),
  • prowadzenie postępowań odwoławczych od nałożonych opłat dodatkowych oraz właściwej należności za przewóz,
  • wystawianie mandatów przy pomocy czytników elektronicznych (urządzeń kontrolerskich) w oparciu o system informatyczny umożliwiający takie działanie,
  • prowadzenie dokładnej dokumentacji, łącznie z ewidencją osób spisanych za jazdę bez ważnego biletu,
  • niezwłoczne przedstawienie zamawiającemu pisemnych raportów z ujawnienia biletów fałszywych lub innych podrobionych dokumentów związanych z przewozami,
  • zapewnienie na terenie Słupska, lokalu do prowadzenia biura obsługi pasażerów, wyposażonego w łączność telefoniczną i łączność internetową, do przyjmowania interesantów w sprawach odwołań, bądź w innych sprawach związanych z działaniami wykonawcy.

Komentarze