Lublin: BusBonus rośnie w siłę
Przybywa kolejnych partnerów w programie lojalnościowym BusBonus, prowadzonym przez MPK Lublin we współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego. Obecnie w programie uczestniczy już 70 podmiotów. Dołączyły m.in. takie branże jak zdrowie, uroda, fotografia i gastronomia, ale posiadacze Kart Biletu Elektronicznego mogą również skorzystać z 1,5 % upustu na nowe mieszkania w inwestycjach znajdujących się w Lublinie. Program BusBonus realizowany jest od 5 lutego br. Przez pięć miesięcy funkcjonowania programu udzielono ponad 5 tys. zniżek. Zniżki udzielane były głównie w ramach usług MOSIR, Sanitas, Paco, Meblohurt, Czarny Tulipan, Interbud, VICO oraz Perfumy Express. Program adresowany jest do osób uprawnionych do przejazdu 30, 90 lub 150-dniowym imiennym biletem okresowym zakodowanym na Karcie Biletu Elektronicznego (KBE) wydanej przez Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie. Po okazaniu KBE sprzedawcy oraz sprawdzeniu przez niego ważności biletu w dedykowanej aplikacji internetowej, jej posiadaczowi w wielu miejscach Lublina przysługiwać będzie zniżka na zakup towarów lub usług. Zniżki wahają się od 50% do 5%. Celem programu „BusBonus”jest docenienie dotychczasowych pasażerów posiadających bilety okresowe oraz zachęcenie osób do tej pory niekorzystających z transportu miejskiego w Lublinie lub korzystających w sposób sporadyczny, do zakupu biletu okresowego. Pełna lista zniżek znajduje się na stronie
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze