Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Komunikacyjna akcja „Nie daj się zrobić w jajo”

infotrans
18.04.2011 14:42
0 Komentarzy
15 kwietnia Zarząd Transportu Miejskiego Warszawie, Komenda Stołeczna Policji oraz „Koleje Mazowieckie –KM”Sp. z o.o. wypowiedziały wojnę kieszonkowcom i uruchomiły kampanię „Nie daj się zrobić w jajo”.
Torebkę zawsze trzymaj przed sobą! Noś przy sobie tylko niezbędną gotówkę! Nie noś portfela w zewnętrznych kieszeniach ubrania! –w taki sposób Zarząd Transportu Miejskiego, Komenda Stołeczna Policji oraz „Koleje Mazowieckie –KM”Sp. z o.o., w ramach kampanii „Nie daj się zrobić w jajo”, zwracają uwagę osób podróżujących komunikacją miejską na kieszonkowców, szczególnie aktywnych w okresie Świąt Wielkanocnych.  A oto 6 najważniejszych zasad:
– Bądź ostrożny!
– Torebkę zawsze trzymaj zamkniętą przed sobą!
– Nie pokazuj zawartości portfela!
– Noś przy sobie tylko niezbędną gotówkę!
– Nie noś portfela w tylnych kieszeniach spodni!
– Nie noś portfela w zewnętrznych kieszeniach ubrania!
Plakat akcji „Nie daj się zrobić w jajo”
To główne zasady, których należy przestrzegać w trakcie przedświątecznych zakupów, by nie paść ofiarą kieszonkowców.  Warszawski Zarząd Transportu Miejskiego oraz Komenda Stołeczna Policji od kilku lat prowadzą sezonową kampanię „Nie daj się złowić”, której celem jest uświadomienie osobom podróżującym komunikacją miejską zagrożeń ze strony kieszonkowców. Tegorocznej odsłonie kampanii, prowadzonej przed Świętami Wielkanocnymi, towarzyszy hasło „Nie daj się zrobić w jajo”. W tym roku partnerem akcji została spółka Koleje Mazowieckie. W autobusach, tramwajach, metrze oraz pociągach SKM i KM o kampanii przypominają plakaty z hasłem „Nie daj się zrobić w jajo”. Są one także dostępne w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM. W telewizji TVP Warszawa będzie można obejrzeć spoty a informacje pojawią się także na profilu ZTM na portalu Facebook oraz na stronach warszawskich portali internetowych –zw.com.pl i Wawcity.pl. W akcji uczestniczą policjanci prewencji i nieumundurowani wywiadowcy, którzy będą podróżować w pojazdach komunikacji miejskiej oraz pojawią się też tam, gdzie swoich ofiar mogą szukać złodzieje. Zbliżające się święta to czas żniw dla kieszonkowców. Nie dajmy się im.

Komentarze