Zmiana na stanowisku prezesa PKS Garwolin. W tle zakup 25 autobusów z CUPT-KPO
31 października Rada Nadzorcza Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Garwolinie S.A. podjęła decyzję o odwołaniu Andrzeja Leszka Osińskiego z funkcji prezesa zarządu spółki.
Nowym prezesem PKS Garwolin został Włodzimierz Pirszel, dotychczasowy członek zarządu oraz długoletni pracownik przedsiębiorstwa.
Spis treści:
- Kto został nowym prezesem PKS Garwolin po odwołaniu Andrzeja Leszka Osińskiego?
- Jakie stanowisko ma zostać obsadzone w wyniku postępowania kwalifikacyjnego ogłoszonego przez Radę Nadzorczą PKS Garwolin?
- Ile nowych autobusów planuje zakupić Powiat Garwoliński dla PKS Garwolin w ramach projektu dofinansowanego przez CUPT-KPO?
Awans i wakat
Włodzimierz Pirszel ma wieloletnie doświadczenie w branży transportowej. Przed powołaniem do zarządu w 2021 roku pełnił funkcję kierownika przewozów, wykazując się skutecznością i zaangażowaniem w rozwój usług przewozowych spółki. Jego głównym celem jako prezesa będzie dalsza poprawa jakości usług oraz zwiększenie efektywności operacyjnej PKS Garwolin.
Rada Nadzorcza ogłosiła również postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko członka zarządu, które ma na celu uzupełnienie zespołu kierowniczego spółki po awansie Włodzimierza Pirsla na stanowisko prezesa.
Jednocześnie Rada Nadzorcza PKS oraz nowy prezes podziękowali Andrzejowi Leszkowi Osińskiemu za wkład w rozwój PKS Garwolin w ostatnich latach.
Powiatowe wsparcie
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Garwolinie (PKS Garwolin) dysponuje flotą około 100 autobusów i obsługuje 133 linie.
W 2024 roku Powiat Garwoliński otrzymał dofinansowanie z konkursu CUPT-KPO w wysokości 27 mln złotych na zakup 25 nowych autobusów niskoemisyjnych. Całkowity koszt projektu wynosi 37 mln złotych, z czego 9,9 mln zł stanowi wkład własny powiatu.
Planowane jest zakup:
- 10 autobusów klasy MIDI zasilanych olejem napędowym spełniających normę Euro 6,
- 10 autobusów klasy MAXI również zasilanych olejem napędowym zgodnych z normą Euro 6
- 5 autobusów klasy MIDI z napędem hybrydowym.
Nowe pojazdy mają trafić do PKS Garwolin w ciągu dwóch lat, a całość inwestycji ma zostać zakończona do 2027 roku. Ta inwestycja ma na celu unowocześnienie floty PKS Garwolin, co przyczyni się do poprawy jakości transportu publicznego w regionie oraz zmniejszenia emisji spalin.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze