Wrocław wybrał wszystkich przewoźników na pomostowe linie aglomeracyjne
14 grudnia Wrocław poinformował o rozstrzygnięciu negocjacji w przedmiocie linii aglomeracyjnych w pozostałych dwóch zadaniach. Przypomnijmy, że miasto ogłosiło negocjacje na obsługę linii na terenie Długołęki i Wiszni Małej w trzech zadaniach. Oczywiście, rozstrzygnięcie tych negocjacji ma stanowić „pomost” i uzyskanie czasu przed ogłoszeniem większego przetargu.
4 grudnia rozstrzygnięto zadanie nr 2 – które wygrał Kłosok. Obecnie mamy wyniki w zadaniach nr 1 i 3. Zwycięzcami zostali odpowiednio: Dolnośląskie Linie Autobusowe oraz Bus Marco Polo Wratislavia 1992.
Trzy zadania
Warto przypomnieć, że negocjacje obejmowały trzy zadania (wcześniejszy, unieważniony przetarg miał dwa zadania):
- zadanie 1 obejmuje obsługę Wrocławia i Gminy Długołęka (linia 931) oraz Gminy Wisznia Mała (linie 908 i 930),
- zadanie 2 obejmuje obsługę Wrocławia i Gminy Długołęka (linie 345, 904, 911, 914, 921, 924, 934, 936, 941 – brygady solo i MIDI),
- zadanie 3 obejmuje obsługę Wrocławia i Gminy Długołęka (linie 904, 911, 914, 921, 924 – brygady przegubowe).
Przewidywana roczna praca przewozowa wynosi:
- do 650 000 wozokilometrów rocznie dla zadania 1,
- do 1 300 000 wozokilometrów rocznie dla zadania 2,
- do 410 000 wozokilometrów rocznie dla zadania 3.
Operatorzy będą zobowiązani do realizacji przewozów na liniach objętych zamówieniem od dnia 9 grudnia 2023 roku do dnia 31 marca 2025 roku.
Wymagania dotyczące taboru
Do realizacji zamówienia przewoźnik będzie musiał dysponować taborem:
- dla zadania 1 – 8 autobusów podstawowych (wymagane jest 8 autobusów typu C od 27 stycznia 2024 r.),
- dla zadania 2 – 13 autobusów podstawowych (wymagane są 2 autobusy typu B i 11 pojazdów typu C),
- dla zadania 3 – 6 autobusów podstawowych (wymagane jest 6 autobusów typu D).
Podział autobusów według wymaganych typów przedstawia się następująco:
- typ A – autobusy o długości od 7,90 do 9,19 m, minimum 55 miejsc ogółem,
- typ B – autobusy o długości od 9,20 do 10,65 m, minimum 65 miejsc ogółem,
- typ C – autobusy o długości od 10,66 metrów do 12,20 m, minimum 90 miejsc ogółem,
- typ D – autobusy o długości od 12,21 metrów do 18,75 m, minimum 140 miejsc ogółem.
Wszystkie autobusy mają być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2011 roku.
Mamy kolejnych zwycięzców
14 grudnia urzędnicy poinformowali o rozstrzygnięciu negocjacji w zadaniach nr 1 i 3. W pierwszym z zadań do negocjacji przystąpili:
- Dolnośląskie Linie Autobusowe sp. z o.o., które uzyskały 100,00 pkt,
- Marek Wierzbicki TRAKO, który uzyskał 73,82 pkt.
To zadanie wygrały DLA.
Z kolei w zadaniu nr 3 zostały w negocjacjach brali udział:
- Bus Marco Polo Wratislavia 1992 sp. z o.o. – 91,67 pkt,
- Marek Wierzbicki TRAKO – 89,64 pkt,
- Dolnośląskie Linie Autobusowe sp. z o.o. – oferta wycofana.
Najkorzystniejszą ofertę w zadaniu nr 3 złożył Bus Marco Polo Wratislavia 1992.
Na koniec podajemy link do negocjacji w przedmiocie wrocławskich linii aglomeracyjnych: https://bip.um.wroc.pl/przetarg/69993/wtr-zt-7243-4-60-2023-mwr-2
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze